FMGamer Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Kommer helt an på speiderrapporten. For alt vi vet kan han være nesten ferdigutviklet. Jeg har tro på ham! Endret 24. mai 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er han coachen din noe særlig tess på å spillerbedømmelse da? Ellers virket det jo lovende. Regner med han får litt mer STR med alderen og. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) 18 og 19 i henholdsvis player ability og potensial. Samtlige trenere sier 4,5 i potensiale. Kommer nok til å gi han en del spilletid i år. Endret 24. mai 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Da snakker vi fort superstjerne, ja. Tipper han blir helt vill på fysikk, fart og teknikk. Strength har en tendens til å skyte oppover raskere enn noen andre stats i den alderen der og ender nok på 15-17 til slutt om du trener spesifikt på det, men ville fokusert på pasninger og dribling enn så lenge. Kan ta min stopper som eksempel på styrketrening gjort riktig. Mellom han var 16/17 og ca. 20 skjedde var utviklingen helt vill: Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Noen her som tips til gode junior trenere? Sliter med å finne noen gode som kan passe i klubben min. Er Liverpool og er i 2020/2021 sesongen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Søk etter trenere med høy youth traning stat + de andre statsa du er ute etter? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kan du ikke bare gi faen i de svara der sexylubb!? Herregud så latterlig, han spør etter navn, enkelt å greit! Du gir de svara her gang på gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Men herregud. Er helt enig med sexylubb her. Er ikke værre enn å søke. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Joda vet jeg kan søke og har gjort det litt, men finner veldig få gode trenere ;S Og alle sånne trenere har jo tre 3 ting de skal være gode på også er resten random. Og i farten så husker jeg ikke de to andre stats greiene junior treneren skal være god i uten som juniortrening selvfølgelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Juniortrening og DDM (determination, dicipline, motivation). Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kan du ikke bare gi faen i de svara der sexylubb!? Herregud så latterlig, han spør etter navn, enkelt å greit! Du gir de svara her gang på gang. Dunno what to say, er liksom ikke værre enn det =S Noen har visst stått opp på feil side av sengen Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Juniortrening og DDM (determination, dicipline, motivation). Takk takk det var dette jeg var ute etter Men selvfølgelig så er det ingen av de jeg finner som vil til klubben min xD Da de er i andre stillinger i andre klubber ;S Setter tingene de skal være gode i mellom 15-20, føler jeg ikke kan gå noe lavere en det da jeg er en toppklubb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ta heller juniortrening på nærmere 20 og de andre litt lavere. Ofte finner du mange som kan ha 18 på disipline og determination, men 13 på motivation. Da finner du dem ikke. Ofte er det greit å senke DDM ned til 13 og ta de som har høyt opp på to. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hmm fant noen nå som jeg skal prøve på å hente Gjorde som du sa og senket kravene litt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Btw, dere som starter i Tippeligaen, hvilken assistent manager bruker dere? Føler Kent Bergersen er verdens verste på teamtalk. Alle blir jo deppa. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Uansett hvilket lag du starter med får du dårlig teamtalk på starten. Det bedrer seg etterhvert. Så sant du ikke har proff fotballspiller, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Må ha good motivating hvis du skal ha han på teamtalk iaff =) Skal gjøre noe neste sesong som jeg har brent meg på før, Skifte fra min vanlige 4-3-3 til 4-5-1. Liker bedre spill med vinger, men har liksom ingen så my totalt overhaul laget mitt. Endret 25. mai 2012 av Syncz Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fikk hentet 2 nye junior trenere her nå, men når man se her så virker de ikke så gode på de tingene de skal være gode på: For sånn som jeg ser det der så skal de også være gode på man management, taktiske egenskaper og selvfølgelig juniortrening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Juniortrening, DDM og det du vil de skal trene på (attacking, defensive, tactics osv). Det er hva de må ha, mener jeg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Annulert mål, fantastisk situasjon å diskutere på seg sitt andre gule..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå