Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da snakker vi fort superstjerne, ja. Tipper han blir helt vill på fysikk, fart og teknikk. Strength har en tendens til å skyte oppover raskere enn noen andre stats i den alderen der og ender nok på 15-17 til slutt om du trener spesifikt på det, men ville fokusert på pasninger og dribling enn så lenge.

 

Kan ta min stopper som eksempel på styrketrening gjort riktig. Mellom han var 16/17 og ca. 20 skjedde var utviklingen helt vill:

 

post-99668-0-88700000-1337890024_thumb.png

Lenke til kommentar

Joda vet jeg kan søke og har gjort det litt, men finner veldig få gode trenere ;S Og alle sånne trenere har jo tre 3 ting de skal være gode på også er resten random. Og i farten så husker jeg ikke de to andre stats greiene junior treneren skal være god i uten som juniortrening selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare gi faen i de svara der sexylubb!? Herregud så latterlig, han spør etter navn, enkelt å greit! Du gir de svara her gang på gang.

 

Dunno what to say, er liksom ikke værre enn det =S Noen har visst stått opp på feil side av sengen

Lenke til kommentar

Juniortrening og DDM (determination, dicipline, motivation).

Takk takk det var dette jeg var ute etter ;) Men selvfølgelig så er det ingen av de jeg finner som vil til klubben min xD Da de er i andre stillinger i andre klubber ;S Setter tingene de skal være gode i mellom 15-20, føler jeg ikke kan gå noe lavere en det da jeg er en toppklubb.
Lenke til kommentar

Må ha good motivating hvis du skal ha han på teamtalk iaff =)

 

Skal gjøre noe neste sesong som jeg har brent meg på før, Skifte fra min vanlige 4-3-3 til 4-5-1. Liker bedre spill med vinger, men har liksom ingen så my totalt overhaul laget mitt.

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Fikk hentet 2 nye junior trenere her nå, men når man se her så virker de ikke så gode på de tingene de skal være gode på:

 

For sånn som jeg ser det der så skal de også være gode på man management, taktiske egenskaper og selvfølgelig juniortrening.

post-55687-0-60315200-1337945412_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...