Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Anbefaler Azpilicueta. Vært solid helt siden jeg kjøpte han, satte yndlingen min Coleman (som er abselutt stabil, bare alt for mange kort) på sidelinjen i de viktigste kampene

 

Edit: Oops litt for sein ser jeg ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spaaaam, neida =)) Ser bra ut det ^^ Kjører over Milen i gruppespill nuh, litt irritert for de har Badelj som de snappet foran nesen min :( Men har min hel Toffies midtbane med Barkley og Rodwell da så all fine ;)

 

Så bruker de Kara i forsvar, er ikke han mye bedre som DM? Og der la Damião opp til 2-0 etter et supert soloraid. Cruiser inn dette ^^

 

*Edit Et spm. Jeg satta ny rekord i billettinntjening på en kamp der. Goodison var fullstapped, 50000. Men det var det mot Sporting i forrige sesong også, setter de opp prisene automatisk eller?

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Har startet en karriere med Vålerenga og førsteprioritet er å forlenge med et par stykker, helt Singh og Hirschfeld. Singh er på en kontrakt med 77.500 i lønn, men han ville ha en økning til 97.000. Styret har begrenset lønna til 77.500 så jeg foreslo det og låste lønna.

 

Han ville da ha med en klausul (se spoiler)

 

 

En lønnsøkning til 185.000 etter 5 landskamper! Jeg har de samme forbanna problemene uansett klubb, uansett spiller, uansett hva! Absolutt alle vil enten ha alt for mye i lønn eller latterlige høye klausuler.

 

Lenke til kommentar

Et spm. Jeg satta ny rekord i billettinntjening på en kamp der. Goodison var fullstapped, 50000. Men det var det mot Sporting i forrige sesong også, setter de opp prisene automatisk eller?

 

Uten å være helt sikker tror jeg klubben automatisk setter opp billettprisene når klubben får høyere reputation. Vil også tro at prisene settes opp mot gode lag, spesielt i Champions League.

 

Noen her som har spilt noe med Swansea? Har kommet til 2018/2019-sesongen og har ikke mulighet til å verken bygge ut eller bygge ny stadion. Noen som har fått gjort dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...