elx90 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Trenger en god reservekeeper til Aston Villa i 2012/2013 sesongen! Har Shay Given som førstevalg, men ikke noe verdig andre valg! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Om du har hatt en scout aktiv i england er det vel bare å søke på keepere (som er home grown om det er et krav - jeg liker at backupspillerene mine er det) i transersøk? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Spilt 17 kamper i 2 div nå med Mosjøen. Hentet inn masse free transfer spillere (amatørlag med 0 lønnsbudsjett. ingen av mine spillere får lønn xD) Startet veldig på kanten, lå nest sist lenge, men så spilte laget veldig bra en periode og var rundt top 4. Mange skader og suspansjoner har gjort det vanskelig i det siste da men ligger på en fin fin 6 plass. Blir nok ikke opprykk i år. Møtte også Ranaheim i første runde i cupen så ble slått ut med en gang ^^ Oh ja fikk bautaen Christian Steen gratis (spiller for 0 kr i uken også xD) litt morsomt ^^ Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Er en fersking i FM. Noen tips til en nybegynner? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Score mål å vinne kamper! 3 Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jaja, der ba Wayne Rooney om en transferrequest. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Cash in så fort som mulig. Den der kommer hver sesong fra nå av. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Han bestemte seg vist for å forbli i Man Utd. Får se hva som skjer med ham i sommer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg solgte han i det han passerte 30, har dårlige erfaringer med Rooney fra tidligere spill der han har stagnert rett etter han har passert 30. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hva faen? Hadde lagt inn bud på Sissoko. Etter et par forhandlingsrunder fant jeg ut at budet var på 22 tusen, ikke 22 mill Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Den tabben er du ikke alene om å ha gjort... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Er en fersking i FM. Noen tips til en nybegynner? Kommer litt an på hva du har tenkt å spille. Om du starter med et topplag fra sesong en er det stort sett bare å kjøpe gode spillere du vet om/bruke de du har og lære deg spillet over den første sesongen eller tre. Starter du i lavere divisjoner synes jeg det er viktig å få på plass et bra støtteaparat (trenere, assistentmanager, scouts) for å få tak i best mulig spillere som faktisk er interesserte i å spille for deg og å få mest mulig ut av dem. Ellers kan det være lurt å google FM tactics (eller noe lignende) og lese en artikkel eller to om hvordan en setter opp en taktikk i FM. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Er en fersking i FM. Noen tips til en nybegynner? Du kan ta deg en tur inne på fmnorge.com å se der osv. Kan også spørre om det samme der.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Trenger en god reservekeeper til Aston Villa i 2012/2013 sesongen! Har Shay Given som førstevalg, men ikke noe verdig andre valg! Alex Smithies. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Er det noen som har en høyreback å anbefale? Er som sagt Man Utd. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Er en fordel å legge med hvilket år man er i og, men Romario er som regel en safe bet på høyreback. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hehe, ja. Er i sommervinduet 2014. Hvor spiller Romario? Endret 24. mai 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 I starten spiller han i Vitoria tror jeg, men han har nok garantert blitt solgt da, men sikkert mulig å få han for det, ser han gikk via Botafogo i en del år før han gikk til PSG her. Er i 19/20 sesongen nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Apropos høyrebacker. Sitter og funderer på om jeg skal bytte ut min, da jeg har funnet en spiller jeg sikler litt etter, men ikke vil ha plass til uten å selge. Høyrebacken jeg har nå er ikke misfornøyd eller ønsket av noen, men jeg får sikkert til å selge hvis jeg legger han ut for salg. Mitt nåværende førstevalg på høyreback. Han er kruttsterk defensiv, men mangler litt når det går fremover i banen i forhold til de aller beste vingbackene. Mannen som jeg sikler på er rask, sterk, pasningssikker og kreativ, men dårligere i lufta og defensivt. Talentet som har kommet opp fra akademiet vil forhåpentligvis komme opp og ta over høyrebacken innen fire år. Spørsmålet er da, burde jeg satse Lemme i noen år til og la Burke arve plassen når tiden er inne eller bytte han ut med Gallardo, som er vanvittig god og i tillegg fire år yngre, men som vil holde Burke utenfor med mindre han tar et syvmilssteg når det kommer til utviklingen? Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Endte opp med Sebastien Corchia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå