Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Skal starte min 2. PL sesong i 19/20 sesongen, klarte 12. plass forrige sesong, der det største problemet var at målene rant inn. Gått til annskaffelse av stopper, keeper og back, de to siste engelskmenn på free transfer :) Har hatt Sam Walker fra Chelsea som keeper siden Blue Square Premier, så følte det var på tide å oppgradere :p

 

Det er trist når man bytter ut slike slitere :<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå i slutten av desember har jeg hatt en "miserabel" sesongsstart.

 

Har nå signert Dede fra Santos. Santos rykket ned, så da var Santos nødt til å selge. Har slitt enormt med skader i forsvaret hittil denne sesongen, så han vil komme godt med.

post-270400-0-13625700-1337631758_thumb.png

post-270400-0-77990400-1337631766_thumb.png

Lenke til kommentar

Nei da, men han er god i det meste som gjelder; takling, heading, markering, posisjonering, styrke ...

HAn vil uansett bare være backup for Vidic, Jones, Smalling og Evans. Tidligere denne sesongen var både smalling og Vidic ute i en måned, mens Jones og Evans måtte spille samtlige kamper. Evans fikk også en liten skade, men han holdt ut.

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Det første dere må gjøre når dere starter ett nytt FM save, er å kjøpe en ung midtstopper som heter Kurt Zouma. Med god trening kommer han til å bli verdensklasse. Dere finner ham i AS Saint-Etienne.

Kjøpte ham til Arsenal i overgangsvinduet i januar - 4 sesonger senere er han en bauta i midtforsvaret mitt, og en spiller som alle de største klubbene maser på meg om å få kjøpe.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Rare kommentarer fra motstanderens managere. Ian Holloway sa før møtet mitt mot Blackpool at Man Utd ikke så ut som en tittelutfordrer. Det til tross for at jeg på på det tidspunket ledet med 13 poeng og hadde 20 mål bedre målforskjell. Vant forøvrig kampen 5-0.

Lenke til kommentar

Første transfervindu med AaFK, gikk faktisk i pluss til slutt. Litt kjedelig at det bærer preg av at jeg kjenner spillet. :wee:

 

Inn: Magnar Ødegaard (£20k), Fredrik Semb Berge (£60k), Ole Kristian Selnæs (£45k), Fredrik Midtsjø (£300k)

Ut: Pablo Herrera (£550k), Amund Skiri (£20k), Peter Orry Larsen (£10k).

Lenke til kommentar

Ble Real Madrid i semifinalen. Starter med bortekamp på SB. Kommer til å bli tøft. Real slo ut regjerende mester Barcelona 4-3 sammenlagt, mens jeg slo Tottenham på bortemål.

 

Endte 2-2 på SB. Må si meg fornøyd med det. To meget viktige bortemål.

 

Bilde? :)

post-61155-0-06647400-1337759069_thumb.png

 

Han var en del bedre på din ja. Er uansett fornøyd med signeringen. Gjort det bra så langt og kommer bare til å bli brukt som backup.

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...