Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Noen som vet om et lag som kan få min motivasjon tilbake! Det er så kjedelig å spille for tiden. Jeg har et krav; et lag som får motivasjonen tilbake! Selvsagt er det ingen fasit, men håper på svar:)

Jeg har et tips som hvertfall har gitt min motivasjon tilbake. Etter mye spill med Liverpool F.C og Aafk så hadde jeg gått lei. Lastet da ned engelsk 9.divisjon (County Leagues) http://www.fmnorge.com/index.php/topic/15389-europeiske-databaser/ og startet der. Det er ganske så lett å vinne serien og rykke opp der. Hvertfall første året. Jeg er nå i år nr. 2 og går mot mitt andre opprykk på rad. Tok over Hullbridge Sports som var tippet på 17. (av 18. plasser) i 9. divisjon.

 

Bare et tips. Jeg syntes i hvertfall det er moro nede i denne leke ligaen :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått til innkjøp av FM nå. Har spilt demoen i en knapp uke nå og jeg lurer på en ting. På demoen så er ikke f.eks norske lag i Tippeligaen eller lag i Premier League representert med sine egne logoer. Bare helt røde, blå, gule logoer, slik som på PES. Men så ser jeg noen screen shots fra FM rundt på nettet, og i denne tråden, hvor lagene har sine riktige logoer. Har de dette på fullversjonen av FM?

Lenke til kommentar

Instillinger -&--#62; Utseende og lyder -&--#62; fjern merkingen på "Bruk skincache" og merk av "Last alltid inn skin på nytt ved bekreftelse"

 

Så laster du ned logoer, spillerbilder, drakter osv og legger de i:

Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\graphics (mulig du må lage graphics mappen)

logoer i en mappe du kaller logos

drakter i en mappe du kaller kits

spillerbilder i en mappe du kaller faces

osv. for litt mer utfyllende guide kan du sjekke ut guiden på FMNorge

 

Er mange steder å finne grafikk pakker, men legger med link til en en logopack hvertfall: http://www.fmscout.c...s-megapack.html

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Noen som vet om et lag som kan få min motivasjon tilbake! Det er så kjedelig å spille for tiden. Jeg har et krav; et lag som får motivasjonen tilbake! Selvsagt er det ingen fasit, men håper på svar:)

Jeg har et tips som hvertfall har gitt min motivasjon tilbake. Etter mye spill med Liverpool F.C og Aafk så hadde jeg gått lei. Lastet da ned engelsk 9.divisjon (County Leagues) http://www.fmnorge.c...iske-databaser/ og startet der. Det er ganske så lett å vinne serien og rykke opp der. Hvertfall første året. Jeg er nå i år nr. 2 og går mot mitt andre opprykk på rad. Tok over Hullbridge Sports som var tippet på 17. (av 18. plasser) i 9. divisjon.

 

Bare et tips. Jeg syntes i hvertfall det er moro nede i denne leke ligaen :-)

 

Engelsk 9. divisjon?! Hvordan ser den jevne spiller ut? Toppscorere med 2 i avslutning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Instillinger -&--#62; Utseende og lyder -&--#62; fjern merkingen på "Bruk skincache" og merk av "Last alltid inn skin på nytt ved bekreftelse"

 

Så laster du ned logoer, spillerbilder, drakter osv og legger de i:

Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\graphics (mulig du må lage graphics mappen)

logoer i en mappe du kaller logos

drakter i en mappe du kaller kits

spillerbilder i en mappe du kaller faces

osv. for litt mer utfyllende guide kan du sjekke ut guiden på FMNorge

 

Er mange steder å finne grafikk pakker, men legger med link til en en logopack hvertfall: http://www.fmscout.c...s-megapack.html

Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Noen som vet om et lag som kan få min motivasjon tilbake! Det er så kjedelig å spille for tiden. Jeg har et krav; et lag som får motivasjonen tilbake! Selvsagt er det ingen fasit, men håper på svar:)

Jeg har et tips som hvertfall har gitt min motivasjon tilbake. Etter mye spill med Liverpool F.C og Aafk så hadde jeg gått lei. Lastet da ned engelsk 9.divisjon (County Leagues) http://www.fmnorge.c...iske-databaser/ og startet der. Det er ganske så lett å vinne serien og rykke opp der. Hvertfall første året. Jeg er nå i år nr. 2 og går mot mitt andre opprykk på rad. Tok over Hullbridge Sports som var tippet på 17. (av 18. plasser) i 9. divisjon.

 

Bare et tips. Jeg syntes i hvertfall det er moro nede i denne leke ligaen :-)

 

Engelsk 9. divisjon?! Hvordan ser den jevne spiller ut? Toppscorere med 2 i avslutning?

De er utrolige dårlige, ja. Jeg har valgt og spille på enkeltstats. F.eks en spiller som er helt elendig i alt bortsett fra alt. Målet er å rykke opp til PL.
Lenke til kommentar

Jeg liker at stopperne kan bidra med annet enn å være kjøttklumper som står i veien for andre, og da er han kurrant, men ikke noe spesielt.

 

Kommer litt an på hvor langt han har kommet med Basingstoke, forsåvidt. Det der er jo en god PL-stopper, men ikke helt på nivået til en klubb som dominerer både England og Europa.

Lenke til kommentar

Skal starte min 2. PL sesong i 19/20 sesongen, klarte 12. plass forrige sesong, der det største problemet var at målene rant inn. Gått til annskaffelse av stopper, keeper og back, de to siste engelskmenn på free transfer :) Har hatt Sam Walker fra Chelsea som keeper siden Blue Square Premier, så følte det var på tide å oppgradere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...