JR Ewing Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Kommer til å bli veldig bra om du får trent opp farta. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Selvfølgelig dødballmagiker. Ellers tror jeg du får han opp til ca. 15 i acceleration og sprint speed om du bare hardtrener han der. Hadde et lignende tilfelle i mitt lag, men han lå på 10/11. Rent teknisk er han jo magisk. Med bedre fart hadde han vært god nok allerede. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som vet om et lag som kan få min motivasjon tilbake! Det er så kjedelig å spille for tiden. Jeg har et krav; et lag som får motivasjonen tilbake! Selvsagt er det ingen fasit, men håper på svar:) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Spørs jo hva du er ute etter det.. Er ikke noe problem å ramse opp tilfeldige lag. Selv har jeg ført Levanger FK fra andre divisjon til tippeligagull og et par CL-pokaler, er i år 2031 og sliter fremdeles ikke med motivasjonen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Når jeg ikke har noe motivasjon, så er vell kanskje ikke et middelmådig 2 divisjons lag fra Norge det rette føler jeg.. Har selv spilt en del med Steinkjer Er der ifra.. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er nå i slutten av juli og er nå i utgangspunktet ferdig med handlingen. Har hentet inn én spiller som går rett inn i laget og seks ungdommer som har en stor fremtid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tror faktisk ikke jeg ville kjøpt noen av de regensa der med mitt United-lag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Har startet ny save med HJK Helsinki, og vil anbefale alle å kjøpe Alexander Ring derifra visst dere er et tippeligalag e.l. Syk god venstrekant! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har bestemt meg for å ta en pause fra Barnet-saven min nå (spiller med Barnet på FIFA også så jeg er litt mettet), men har tenkt å hive meg på en Vålerenga-save Har ikke prøvd det siden 2010 og da gikk det veldig bra, 2 cupgull og ett seriegull på 2 sesonger. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Bør jeg selge Vidic til Barcelona for £25,5M? Han har vært meget god og kaptein, men det er mye penger for en 31-åring. Hvem bør jeg i så fall hente som erstatter? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja. Correra eller papadoupolos. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Har lagt inn bud nå på Papa... Endret 20. mai 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Fikk ikke solgt Vidic likevel. Serbern fikk tilbud om kontrakt, men han avslo fordi han ville bli i Man Utd ut sin karriere ... Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Billig og billig fru blom ... Ble kjøpt opp av Tottenham to sesonger siden og spiller nå i Real Madrid Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Fikk ikke solgt Vidic likevel. Serbern fikk tilbud om kontrakt, men han avslo fordi han ville bli i Man Utd ut sin karriere ... Solgte han selv til Juventus, og bruker Smalling og Jones fast i forsvar. Sats på talentene som er i klubben fra før av som har et visst potensial. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Billig og billig fru blom ... Ble kjøpt opp av Tottenham to sesonger siden og spiller nå i Real Madrid Jammen det kunne jeg vel umulig vite Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Billig og billig fru blom ... Ble kjøpt opp av Tottenham to sesonger siden og spiller nå i Real Madrid Jammen det kunne jeg vel umulig vite Hehe, vet det. Bare nevte det Fikk ikke solgt Vidic likevel. Serbern fikk tilbud om kontrakt, men han avslo fordi han ville bli i Man Utd ut sin karriere ... Solgte han selv til Juventus, og bruker Smalling og Jones fast i forsvar. Sats på talentene som er i klubben fra før av som har et visst potensial. Jepp, mange lovende unggutter. Jones og Vidic spiller fast i midtforsvaret, men Smalling kommer til å spille mye mer denne sesongen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 På min save (som gikk i vasken pga at dataen gikk til helvete), hadde jeg Jones og Papa i midtforsvaret. Enormt. Jones blir så latterlig god at det er helt sykt. Kaptein og greier. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Siden Vidic ikke ble solgt, fikk jeg ikke råd til Papa og nå er han gått til Juventus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå