Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel aldri vært noen option med at du kan begynne neste sesong før. Men det kommer garantert fanmade databaser med spillerovergangene som kommer i sommer. Folk pleier å lage både så alle overganger er der når du starter i 11/12 sesongen og at overgangene er planlagt til å skje før 12/13 sesongen.

Lenke til kommentar

Noen mulighet for å begynne i 12/13 sesongen? Vil det komme en oppdatering som gir deg den valgmuligheten eller? Tenker på at sesongene i de største ligaene er over.

 

Hvis du har med Norge på spillet er det mulig å starte i 2012. Da vil det selvfølgelig starte ganske tidlig på året, men det er det ganske lett å spole seg fram til juni/juli og legge til en ny manager.

Lenke til kommentar

Rio er overflødig fra starten av. Jones og Smalling er begge gode nok. United flommer over av forsvarstalenter, bortsett fra på venstresida. På min save spilte jeg med Jones og Vidic som faste stoppere, men jeg angret i ettertid på at jeg ikke brukte Smalling sentralt og Jones på høyreback.

 

Jepp, så Rio har ikke spilt mye. Har brukt Vidic og Jones i midten, mens Smalling og Rafael har rullert høyrebacken. Jones har gjort det strålende og endte opp med 7.52 i snitt forrige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...