Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Spilte nettopp mot Norge i Euro kvallik. Startet med 4 Evertonspillere (Baines, Jagielka, Barkley og Rodwell) kjører ikke med min vanlige 4-3-3 på england men en 4-5-1 med 2 winger og en attacking mid pga england eier ikke spisser så vil ha så lite som mulig :p

 

Startet godt med veteranen Gerrard hadde en perle fra 25 meter. Litt etter en nydelig en touch combo fra evertonspillerne Baines, Rodwell til Barkley og et herlig skudd fra rundt 20 meter litt spiss vinkel og i goalen. Welbeck satte inn et ordinert angrepsmål. Jagielka var uheldig og skåret selvmål (var ikke mye å gjøre og var ett sånn "egentlig ikke selvmål mål" I slutten var det mye klabb og babb og tilslutt endte ballen i mål etter Norgekeeperen Bråthen satte den i mål selv.

 

4-1 på Wembley og jeg dominerte. Har vunnet alle kampene i kvalliken (ikke akkurat den værste gruppen jeg kunne fått med Norge, Bosnia, Bulgaria og Luxenburg) så langt og kommer nok lett videre ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damião er jo kjennt til å være en av de beste angripere i spillet, kanskje litt for god i fm, men klager ikke. Men ja som sagt før, jeg har brukt han alle kamper jeg kunne, Ligacup, FA cup så er litt "feil" stats, men jo 63 mål i Ligaen er jo også imponerende ^^.

 

Kommer nok ikke til å gjøre det samme denne sesongen, og ja forsvaret er ikke det beste, men skal ikke bruke penger denne sesongen. Litt for ungt blod, men blir sparesesong, vil ha litt penger i banken.

Lenke til kommentar

Eventuelt f12 og gå inn på steammappen og laste opp fra der :p

 

Anyways Barcelona bydde nettopp 315 millioner kr for Bochetti, han har vært god, men det budet kan jeg ikke si nei til. Noe forslag til erstatter?

 

Nvm han sa nei til kontrakten. Ligsågreit ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Noen som vet om gamle spillere som blir gode i støtteapperatet? Har Scholes, Köpke, McClair og Duncan Ferguson som Coach, giggs sier alltid nei til kontrakten selv om vi blir enige om dem... Har også Finidi George som Scout. Noen andre Jewlels? 4 stjerner eller mer er pref ^^

Lenke til kommentar

haha grei fortjeneste på meg nå nettopp, kjøpte en transferlistet Kaka i begynnelsen av 11/12 sesongen. For den nette sum 145millioner kroner.

Solgte han nå i oppkjøringsperioden før 12/13 sesongen for 365 millioner.:D

 

Kan legge til jeg er Arsenal, og vant serien, vant FA cupen og kom til semifinale i CL.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er noe av det sykeste jeg har vært med på...

 

For å understreke hvor sykt det er. Jeg tok over Swansea midtveis i fjorårssesongen da de var på vei ned fra Championship. Nå, ett år etterpå, er laget mitt på andreplass i Championship på god vei opp til PL, men sliter veldig med å score mål. Det har blitt en del uavgjorte kamper. Laget ligger på 12. plass i Championship hva lønninger gjelder, og jeg har kun råd til så mye lønninger fordi jeg har tjent 10 millioner pund ved å selge spillere før sesongen (solgte de to "beste" spillerene i klubben - de var stort sett best til å sutre samt miste ballen på midtbanen).

 

Andreas er ny signing i vintervinduet for å bøte på målproblemet. Dette var hans tredje kamp for meg, og han scoret i sine to første også.

 

Tror kanskje Tottenham angrer litt på at de stilte med 4 spillere fra U-18-laget sitt og folk i førstelaget som samlet hadde spilt under 10 kamper :p

Lenke til kommentar

 

 

Dette er noe av det sykeste jeg har vært med på...

 

For å understreke hvor sykt det er. Jeg tok over Swansea midtveis i fjorårssesongen da de var på vei ned fra Championship. Nå, ett år etterpå, er laget mitt på andreplass i Championship på god vei opp til PL, men sliter veldig med å score mål. Det har blitt en del uavgjorte kamper. Laget ligger på 12. plass i Championship hva lønninger gjelder, og jeg har kun råd til så mye lønninger fordi jeg har tjent 10 millioner pund ved å selge spillere før sesongen (solgte de to "beste" spillerene i klubben - de var stort sett best til å sutre samt miste ballen på midtbanen).

 

Andreas er ny signing i vintervinduet for å bøte på målproblemet. Dette var hans tredje kamp for meg, og han scoret i sine to første også.

 

Tror kanskje Tottenham angrer litt på at de stilte med 4 spillere fra U-18-laget sitt og folk i førstelaget som samlet hadde spilt under 10 kamper :p

FM taper seg voldsomt med sesongene desverre. Latterlig dårlige spillere starter i premier league da kvaliteten på regen over hele fjøla er latterlig dårlig. Sånn at vi skal bli lei av å spille et FM og få lyst til å kjøpe et nytt for å kunne ha det gøy med talentene der.

Lenke til kommentar

Øyh, ikke ta fra meg gleden. Som jeg skrev så stilte Tottenham med et kombinert b-lag og u-18-lag. Det jeg er overasket over er at de gjorde det mot et topplag fra divisjonen under seg.

 

At regens har merkelige stats og er av laber kvalitet er meget sant. Men det gjelder jo for alle. De beste spillerene går til de lagene med mest penger akkurat som i starten av spillet.

Lenke til kommentar

Øyh, ikke ta fra meg gleden. Som jeg skrev så stilte Tottenham med et kombinert b-lag og u-18-lag. Det jeg er overasket over er at de gjorde det mot et topplag fra divisjonen under seg.

 

At regens har merkelige stats og er av laber kvalitet er meget sant. Men det gjelder jo for alle. De beste spillerene går til de lagene med mest penger akkurat som i starten av spillet.

Nei, de beste spillerne går hovedsaklig til den menneskelige manageren, oftere enn til noen andre managere i spillet, da den menneskelige manageren er mer effektiv i scouting og langtids planlegging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...