elx90 Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Begge to er jo helt klart å "jukse" Men den først nevnte er DRØY juksing:p Den siste er igrunn ok, da det er noe som du faktisk kunne gjort i virkeligheten EVT pga at det er en bug som gjør at om de vender hjem, så ødelegger det hele oppholdet(som skal være på 1075 dager) Endret 11. mai 2012 av elx90 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Uenig. Den første bruker man bare for å fikse noe som tidligere var et åpenbart mangel ved spillet, men som nå faktisk er patchet slik at man skal kunne få lånt de ut i tre strake år uten å miste dagene man har samlet opp. Tiden som går før man får oppholdstillatelse er den samme, spilleren blir ikke bedre av at man gjør det på FMRTE-måten kontra vanlig måte og man tjener ingenting på å gjøre det på den ene eller den andre måten. Ingen fordeler - ikke juks. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Selvfølgelig er det juks å skifte nasjonen hans?? Er jo det jeg mener. Uten noe lån opphold. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Du sier begge er juks. Jeg er kun enig i at det siste er juks. Da får man jo fordelen av å ikke måtte vente på at han får ny nasjonalitiet. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Ja. Forsåvidt enig. Men det er fortsatt juks, da det ikke går i spillet? Selv om jeg har gjort dette selv:p så mener jeg at det er BITTE litt juks. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Spillet skal jo speile virkelige regler. Når det er bugg i spillet, er det jo ikke juks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Edit* Smalt ut 225M kr på Pastore i Januar transfer. Håper det ikke blir en flopp. Lite penger nå så håper jeg gjør det bra i CL og PL ^^ Hoho. Det var dyrt! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Muligens ^^ Men han har spilt kjempebra så driter i det =D On a different note: Damião har snart 100 mål denne sesongen... Endret 11. mai 2012 av Syncz Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Poacher/måltyv du bruker han som? I hvilken formasjon og hvilke typer spillere rundt? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Spiller classic formasjon, men mine fullbacker er virkelig i siget når det gjelder assists. Baines har 29 assists denne sesongen! Men har også Randon og Sanogo/Fierro på siden av han og mater han som faen. Litt morsomt at jeg trodde han var flopp første sesongen. Kjøpte han i januar vinduet en sesong og han hadde 15 kamper 1 mål. Skiftet om taktikken til å gå rundt han only og målene flyr inn. Men har hørt han er en god Poacher ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Kjøpte Pastore for £9,5M selv. Sykt med Damiao. Rekorden min er 49 ligamål på én sesong. Neste havnet han på 15. -.- Skal sies at jeg scoret to ligamål mer totalt den sesongen han bare hadde 15. Er forresten latterlig imponert over assist fra backene dine. Haha insane! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Hvordan får dere ham så billig? oO Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Vettafaen jeg. Fikk plutselig beskjed fra hans agent som sa jeg kunne få han for 9,5M. Det var liksom ikke noe tvil om å kjøpe han da. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Helt greit liksom ^^ Sesongen er ikek over heller ^^ Går mot Ligagull, 7 kamper igjen, har FA cup semi eventuel finale igjen og Champions League =)) Må sies Damião er mest skyldig for at jeg gjør det så bra ^^ Slo nettopp et takovered Arsenal (nettopp tatt over, rik onkel Jeg fikk bare en "need some money plx" takeover) 6-0 Damião 4 mål ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Damiao er faktisk en smule bedre på min save og ser jeg. Regner med at han spiller alle kamper hos deg, også mot drittlag i cuper og CL? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Hehe ja, bytter de andre, men Damião er med på alt. Vil sette rekorder ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2012 Der har vi det. Jeg hviler ofte veldig spillere i slike kamper. Sparer han til ligaen, men han fikk ikke så mange kamper i fjor siden han ikke var på sitt beste scoringsmessig. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Sesongen over og målet nådd. Slo Dixie Deans rekord med 3 mål =D Ble slått på målstreken av City igjen, men godt fornøyd med 2plass i ligaen. Vant også CL over marseille, FA cupen over United, Supercupen over Valencia Ligacupen over WBA og først FA Charity Shield (ja kaller det fortsatt det ^^) over City Overall en god sesong. Blir nok ikke å hente noe forsterkninger til neste sesong. Men finne noe ungt blod Og ja har aldri opplevd så mange mål før så var morsomt ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Hva slags andre spillere har du egentlig på Everton-laget ditt når du klarer score så inni hampen mye mål? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 12. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Tja har Ter Stegen i mål. Venstre back er Bainest, sentrale er Bochetti fast og rotasjon mellom Fazio og Jagielka og høyre Azpilicueta med Coleman some rotasjon. Defansiv mid bruker jeg Fellaini ofc med Rodwell som rotasjon når han trenger hvile. På midten har jeg Pastore fast og roterer med Barkley (spiller som en god for tiden, får nok mer spilletid neste sesong og fast på mitt england ^^) Rodwell og Mkhitaryan. Venstre angriper roterer jeg på Fierro og Sanogo. I midten er Damião fast og Randón holder seg på høyre (var veldig skuffende i starten men hei så han kom seg på slutten) Scoret 123 mål i Ligaen men slapp in 44. Ter Stegen er ikke såå alt for sikker bak der, men kostet meg alt for mye å vrake nå xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå