Onkel Kompost Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, hvilke klubber skal dere inne på forumet starte med først da ? Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal Jeg har ikke helt bestemt meg for lag. Jeg vet ikke hvordan det ser ut der nede i Blue Square South/North. Håpet er jo at Slough eller noen har dukket opp, så kan man få prøve seg med en helt ny klubb. På et eventuelt norsk game hadde jeg nok aller helt ville ha kjørt i gang med Nest Sotra, men ihvertfall på forrige Fm2011 var det så toppvurdert at det ville blitt for jobbigt. Ikke mange feilskjær der før man sitter der med støvelmerke i baken. Trist er det også at Mysen nok ikke driver i andre divisjonen. Jeg er nemlig litt spent på hvordan de ser ut. Den spillende treneren der er jo oppimot sinnsyk på de fleste (tekniske) stats ettersom han er involvert i Futsal. Det var en del veldig ok spillere som var sluppet fra Mysen i fm2010 også. I fm2011 var de ikke der lengre. Kanskje de har dukket opp i fm2012 igjen. Så jeg vil anta at det hele beror litt på hvilke klubber som er tilgjengelige. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Men hvem vil spille med Mysen'a. Forbanna drittby, bebodd av forbanna drittfolk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Ikke noe å hisse seg opp over. Mysen er ikke en by, kun ett tettsted. Endret 18. oktober 2011 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Mysen har dessverre bystatus. Møkkasted. Hele Indre Østfold kan forsåvidt brenne. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det var trist å høre, når skjedde dette? Ah, litt research hjalp, nittennittiseks er altså året som står igjen i historiebøkene.. Hehe, å hvor har så du opphavet ditt? Back on topic, vurderer selv å stå over denne utgivelsen. Men tror nok ikke det er realistisk, fristelsen blir nok for stor søndag morgen! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er trønder, men bodde 5 år i Indre Østfold (blant annet gikk jeg videregående i askim). /off-topic Ikke faen om jeg står over dette, dette ser ut som det beste FM på en 3-4 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hehe, sant det! Kjøper nok årets utgave jeg òg. Spillet ser unektelig bra ut, selv om det virker mer innviklet, noe som igjen er bra etter som jeg de seneste årene har følt at utformingen av nyere FM-versjoner har vært litt "enkel/barnslig". Jeg får sette i gang demoen og gjøre en siste testspilling. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ikke faen om jeg står over dette, dette ser ut som det beste FM på en 3-4 år. Skulle bare mangle da du startet for 4 år siden Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Mja. Mjo. Startet med CM 01/02 jeg som alle andre, din [nordtrøndersk kraftuttrykk]. Spilte dog ikke seriøst før FM07, det er vel riktig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg spilte ikke CM 01/02 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Du bor i Alta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg gjorde ikke det da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja? Har praksis her i Altaposten. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tenker å begynne med Manchester United, og jeg gleder meg virkelig siden det har kommet mange nye unge talenter inn i førstelaget Men LFCboy, hvordan bruker du Hamachi med FM? Og da blir det slik at du sitter og spiller samtidig på lagringen? Det virker jo faktisk utrolig gøy! Hann vennen som har kontroll. Jeg skal lære Så sry Ja, hvilke klubber skal dere inne på forumet starte med først da ? Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal Kommer til å starte med LFC sjøl, men av erfaring vet jeg at jeg ikke kommer til å gidde å spille med de så veldig mange sesonger. Etter det kommer jeg til å ta Levanger FK til CL, uansett hvor lang tid det tar. Ah,nice. Kjører selv en save med SteinkjerFK hvor jeg skal nå til CL. Naboklubben Siden jeg selv er her fra Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Skal starte med en United save. Har lyst på en kreativ offensiv spiller på midten, så lurer på om jeg vil ha Modric eller Ganso, hva syns folket? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal Kommer til å starte med LFC sjøl, men av erfaring vet jeg at jeg ikke kommer til å gidde å spille med de så veldig mange sesonger. Etter det kommer jeg til å ta Levanger FK til CL, uansett hvor lang tid det tar. Ah,nice. Kjører selv en save med SteinkjerFK hvor jeg skal nå til CL. Naboklubben Siden jeg selv er her fra Rivaler..! Forresten, DJ_Dark: Kommer du til å få spillt FM12 før FM13 kommer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Får nok neppe spillt FM12 før FM13 kommer, men spilt FM12 får jeg. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Mja. Mjo. Startet med CM 01/02 jeg som alle andre, din [nordtrøndersk kraftuttrykk]. Spilte dog ikke seriøst før FM07, det er vel riktig. Som alle andre? CMere med respekt for seg selv starta selvfølgelig med spillet før de fikk årstall knytta til titlene. Endret 18. oktober 2011 av Kohan 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nja, var vel en 97/98 mellom CM2 og CM3? Hadde min spede begynnelse i CM97/98, med Freddy Leon og Ibrahima Bakayoko, men var vel CM3 med Peter Prospar, Dean Keates og Tonton Mokouko det virkelig tok av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå