Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Ja, hvilke klubber skal dere inne på forumet starte med først da ? :)

 

Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal :)

 

Jeg har ikke helt bestemt meg for lag. Jeg vet ikke hvordan det ser ut der nede i Blue Square South/North. Håpet er jo at Slough eller noen har dukket opp, så kan man få prøve seg med en helt ny klubb. På et eventuelt norsk game hadde jeg nok aller helt ville ha kjørt i gang med Nest Sotra, men ihvertfall på forrige Fm2011 var det så toppvurdert at det ville blitt for jobbigt. Ikke mange feilskjær der før man sitter der med støvelmerke i baken. Trist er det også at Mysen nok ikke driver i andre divisjonen. Jeg er nemlig litt spent på hvordan de ser ut. Den spillende treneren der er jo oppimot sinnsyk på de fleste (tekniske) stats ettersom han er involvert i Futsal. Det var en del veldig ok spillere som var sluppet fra Mysen i fm2010 også. I fm2011 var de ikke der lengre. Kanskje de har dukket opp i fm2012 igjen.

 

Så jeg vil anta at det hele beror litt på hvilke klubber som er tilgjengelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x8Ugjm

Det var trist å høre, når skjedde dette? Ah, litt research hjalp, nittennittiseks er altså året som står igjen i historiebøkene.. Hehe, å hvor har så du opphavet ditt?

 

Back on topic, vurderer selv å stå over denne utgivelsen. Men tror nok ikke det er realistisk, fristelsen blir nok for stor søndag morgen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm

Hehe, sant det! Kjøper nok årets utgave jeg òg. Spillet ser unektelig bra ut, selv om det virker mer innviklet, noe som igjen er bra etter som jeg de seneste årene har følt at utformingen av nyere FM-versjoner har vært litt "enkel/barnslig". Jeg får sette i gang demoen og gjøre en siste testspilling. :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker å begynne med Manchester United, og jeg gleder meg virkelig siden det har kommet mange nye unge talenter inn i førstelaget :D

 

Men LFCboy, hvordan bruker du Hamachi med FM? Og da blir det slik at du sitter og spiller samtidig på lagringen? Det virker jo faktisk utrolig gøy!

Hann vennen som har kontroll. Jeg skal lære :D Så sry ;)

Ja, hvilke klubber skal dere inne på forumet starte med først da ? :)

 

Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal :)

Kommer til å starte med LFC sjøl, men av erfaring vet jeg at jeg ikke kommer til å gidde å spille med de så veldig mange sesonger. Etter det kommer jeg til å ta Levanger FK til CL, uansett hvor lang tid det tar.

Ah,nice. Kjører selv en save med SteinkjerFK hvor jeg skal nå til CL. Naboklubben ;) Siden jeg selv er her fra :)

Lenke til kommentar

Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal :)

Kommer til å starte med LFC sjøl, men av erfaring vet jeg at jeg ikke kommer til å gidde å spille med de så veldig mange sesonger. Etter det kommer jeg til å ta Levanger FK til CL, uansett hvor lang tid det tar.

Ah,nice. Kjører selv en save med SteinkjerFK hvor jeg skal nå til CL. Naboklubben ;) Siden jeg selv er her fra :)

Rivaler..!

 

Forresten, DJ_Dark: Kommer du til å få spillt FM12 før FM13 kommer?

Lenke til kommentar

Mja. Mjo. Startet med CM 01/02 jeg som alle andre, din [nordtrøndersk kraftuttrykk].

 

Spilte dog ikke seriøst før FM07, det er vel riktig.

 

Som alle andre? CMere med respekt for seg selv starta selvfølgelig med spillet før de fikk årstall knytta til titlene.

Endret av Kohan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...