elx90 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg har brukt FMRTE tidligere til å sette overganger som har skjedd(som ikke har kommet med på FM) F.eks Tommy Høiland til Sandnes ulf. Kommer ikke på mange mer i farten menxD Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er jo mange som spør etter spillertips i denne tråden. I mine øyne er det også juks... er scouting juks? haha, dagens dummeste. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er jo stor forskjell på å finne talentene selv og det å spørre om hvem de er. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ehm, vet ikke om det er noe jeg har gjrot elns, men plutselig så har alle gått ned i lønn(I hele verden) Og verdien har gått ned. på ALLE spillere. f.eks C.Ronaldo tjener ikke mer enn 200 tusen i uka, og verdsatt til 41.5 mill? dafuq... Fant ut av det, plutselig hadde valutaen blitt bytta til euro? Wtf... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er du din egen scout? Eller spør du DINE SCOUTS hvem som er gode? Haha oh my Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er jo mange som spør etter spillertips i denne tråden. I mine øyne er det også juks... er scouting juks? haha, dagens dummeste. I mine øyne er det juks. I dine øyne er det dagens dummeste. Jeg foretrekker å spille med lower league klubber i 2027, hvor samtlige spillere er ukjente. Og jeg foretrekker å bruke det speidersystemet som er i spillet allerede. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Men kan ikke folk spille for å ha det gøy uten at du skal komme med moralske syn på FM? Å drive å klage på andres "juks", selv om det ikke rammer en eneste person er (nesten iallefall) som å klage på at homofile ødelegger verden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Men kan ikke folk spille for å ha det gøy uten at du skal komme med moralske syn på FM? Å drive å klage på andres "juks", selv om det ikke rammer en eneste person er (nesten iallefall) som å klage på at homofile ødelegger verden. Var dette myntet på meg? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Men kan ikke folk spille for å ha det gøy uten at du skal komme med moralske syn på FM? Å drive å klage på andres "juks", selv om det ikke rammer en eneste person er (nesten iallefall) som å klage på at homofile ødelegger verden. Var dette myntet på meg? Ja på en useriøs måte Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ja på en useriøs måte Svare på innlegget mitt da, så vet jeg at det er til meg. Forøvrig må folk spille på akkurat den måten de vil. Jeg har ikke på noen måte prøvd å overtale noen til å spille på min måte. På samme måte håper jeg virkelig at jeg får legge ut om hvordan jeg spiller i denne tråden, som handler om spillet FM og "lidenskapelige managere", uten at jeg skal bli kalt moraliserende av den grunn? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke det samme å si hvordan du spiller, og det å si at måten andre gjør det er å jukse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke det samme å si hvordan du spiller, og det å si at måten andre gjør det er å jukse. Jeg sa at det var juks i mine øyne. Det er en subjektiv meningsytring. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Du klager på at det er juks, men sier de får spille hvordan de vil? Er helt enig at folk får bruke FMRTE, editere editoren, gjøre hva f de vil i spillet de har kjøpt. Må si jeg har brukt FMRTE også, men var for å dra alderen min ned til det den egentlig er (1987 er for ungt fortsatt ^^) Og beklager hvis min kommentar tidligere var støtende, men prøvde å få det frem humoristisk ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Du klager på at det er juks, men sier de får spille hvordan de vil? Jeg sier det er juks i mine øyne, ja. Og ja, folk får da lov å spille som de vil, leve som de vil, pule hvem de vil for den saks skyld (ref: han som nevnte homser som eksempel tidligere i diskusjonen). Men jeg har vel lov til å ha mine meninger om det? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg har brukt FMRTE tidligere til å sette overganger som har skjedd(som ikke har kommet med på FM) F.eks Tommy Høiland til Sandnes ulf. Kommer ikke på mange mer i farten menxD Du kan jo også gjøre det i editoren i spillet - om du vil starte nytt spill Uansett, FMRTE koster 1EUR. 7,60kr. Det har alle råd til! (om man har hatt råd til å kjøpe spillet ) Endret 10. mai 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hmm. Det er tydeligvis mye sannhet i gamle barneregler. I dette tilfellet en, to, tre og med det fjerde skal det skje. Med intensiv sjekking av globale overganger (og da spesifikt frigitte spillere) klarte jeg å bygge opp et Jevnaker lag som rett og slett dominerte i andre divisjon. Første gang jeg har hatt 10 kamper vunnet på rad. Jeg tapte ikke før etter 16 kamper, men det ble stadig flere uavgjorte. Siste halvdelen av sesongen var litt mer skummel ettersom dampveivalsfunksjonen som hadde preget laget mitt avtok fryktelig. Men, jeg klarte å rykke opp med 2000-1 i odds. I første divisjon er det ikke noe stress. Alle spillerne får work permits, og man kan benytte tiden til å speide opp fantastiske newgens fra Afrika og omegn. Jeg fikk også Joshua Gatt med meg, så det kom ikke som en direkte overraskelse at jeg rykket direkte opp med 300-1 i odds. Men det er da en ting som er fryktelig snodig på det spillet. Skal jeg kjøpe halvgode eller gode spillere må jeg typisk gi 5 ganger eller mer verdien av en spiller. Noe annet blir ikke akseptert uansett hvor godt forhold jeg har til manageren for den selgende klubben. Men når de byr på mine monsterspillere så er de overhodet ikke interessert i å betale 3 ganger prisen av spillerne en gang. Og jeg er en manager som liker å gi spillerne mine muligheten til å forsøke seg på et høyere nivå. Men ikke for en hvilken som helst pris. Så derfor ender jeg med å beholde dem, noe som nok kan komme godt med når jeg skal prøve meg i tippeligaen. Skal etterhvert legge opp et par bilder av spillerne og høre hva dere tenker om prisene på de.... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Haha skjedde noe kjempe morsomt. Har en regen som får 40k kr pr uke og har en klausul på 105k pr uke etter 20 a lags kamper. Hans agent ville ha ny kontrakt til han siden han har spilt ganske mye for meg den siste tiden og spilte en 9.0 siste kamp (FA cup så brukte masse reserver) Så han tok en kontrakt med omtrendt samme scoring og kamp bonus men bare 60k pr uke, så sparte 40k på uke på den kontrakten Edit* Smalt ut 225M kr på Pastore i Januar transfer. Håper det ikke blir en flopp. Lite penger nå så håper jeg gjør det bra i CL og PL ^^ Endret 10. mai 2012 av Syncz 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Med en av de nyeste patchene skal det være slik at man kan sende de tilbake innen 60 dager (tror jeg det er) uten å avbryte oppholdet. Ellers er det denne typen irriterende ting FMRTE er skapt for. Hvordan kan en ordne dette i FMRTE? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Eneste jeg vet om er "Add 2nd nation" og legg till et i Europa eller noe. Men vet ikke serlig mye om FMRTE så ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Når man har lånt ut en spiller kan man gå på spillerens kontrakt og endre lengden på kontrakten med klubben spilleren er på lån i som det måtte passe. Vil man ha mer fortgang i sakene kan man også ta en spansk en og legge til et nytt statsborgerskap i "Relations"-taben, men det er jo litt skittent spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå