Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Tok over England i begynnelsen av 4de sesongen, skulle ta Terry som kaptein siden inf 20 men var ikke på lista engang, er det siden det tullet med han før? Ser ikke noen plasser det står i spillet bare at jeg ikke kunne velge han

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare det at de har ett sånt drafiting system som gjør at de ikke kan ta inn så mange fra utlandet.

Du kan hente inn noen og noen får man automatisk gjennom drafting systemet. hvis jeg ikke husker helt feil.

Kan minne litt om det som er å finne i NHL:

Lenke til kommentar

Få inn Oxlade chamberlain Syncz!

Får prøve han i neste friendly ^^ Wellbeck og Abby kan jo ingenting

*Edit Hmm 11 finishing og 12 composure, tror ikke jeg prøver han med det første ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Haha, morsomt med restriksjonene i USA og Australia. Hadde et lite prosjekt angående lønningstak i fotball her for et par uker siden. Prøvde å lese meg opp på USA og Australia, men jammen ikke lett. Lønningstak har de, både maks budsjett og maks til enkeltspillere. Men så kan man også hente inn et par spesifikke spillere som ikke blir stoppet av lønnstaket. Da tenker det på spillere som Henry og Pele som man trenger litt ekstra budsjett.

Veldig rart at USA som vanligvis er imot offentlig styring akspeterer dette her. Dog så har de veldig stor konkurranse i sine ligaer da det ikke har bygget seg opp et par klubber som er merkverdig rikere enn andre.

Lenke til kommentar

Er jo helt individuelt om man vil bruke det til juks eller om man bare vil fikse på ting som ikke fungerer.

Å forlenge et låneopphold for å få oppholdstillatelse på kontinentet man spiller på er ikke juks. Å gjøre alle spillerne til 2,5 meter høye påler med 20 i alle stats, derimot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...