Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk til Chelsea

 

Liga:

15 kamper, 7 mål og 6 asts

 

Totalt:

20 kamper, 8 mål og 9 asts.

 

Til sammenligning så har spilleren jeg hentet inn i stedet følgene:

 

Liga:

-15 kamper, 21 mål og 7 asts

 

Totalt:

23 kamper, 26 mål og 9 asts.

 

Sparer nesten millionen i lønn på hva Rooney tjente, og neste to millioner på hva han krevde for å skrive under ny kontrakt. Prøvde å forhandle frem ny kontrakt med ham i over et år, men både han og agenten ble for grisk, så da synes jeg dette var den beste løsningen.

 

Er forresten helt latterlig hvor mye mål midtstopperne lager. Ene året hadde vidic 19 mål i serien på 36 kamper og totalt 31 mål. Kan nesten se ut som det blir flere denne sesongen på en av de andre stopperne.

Endret av svortevik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også solgt Rooney fra mitt Unitedlag. Når han tipper 30, så har jeg erfaring med fra tidligere spill at statsene hans går rett i dass, så føler jeg gjorde det riktig.

 

Tottenham kjøpte han, og han scorer fortsatt der.

 

Han er forsatt top 5 på antall mål i 2021 for meg..

Lenke til kommentar

Jeg har også solgt Rooney fra mitt Unitedlag. Når han tipper 30, så har jeg erfaring med fra tidligere spill at statsene hans går rett i dass, så føler jeg gjorde det riktig.

 

Tottenham kjøpte han, og han scorer fortsatt der.

 

Han er forsatt top 5 på antall mål i 2021 for meg..

 

Selger med glede en topp 5 spiller for 500 millioner for så å kjøpe nr 1 for 120 millioner og 1/3 av lønnsutgiftene.

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer... Det er en forsvarer, 21 år gammel regen, som er bedre enn Chiellini ifølge scoutene mine. Han spiller for klubben Gaziantepspor. Så jeg trodde dette skulle bli grei skuren, byr 85 mill for karen. De selger ikke, jeg byr 125, de selger ikke. Jeg blir frustrert, da jeg kan selge Verthongen for 97 mill. Men det gjør jeg kun om jeg kan kjøpe denne karen. Byr 225, + rundt 20 i klausuler og friendly samt 10 % av neste salgsum. Neida....

Lille tyrkiske klubben blir aldri fornøyd. Byr rundt 300 mill kroner totalt nå.. De bør si ja...

 

Men nei, prøver på nytt. 300 i cash... +++

Endret av cFc
Lenke til kommentar

3dje sesongen slutt. Huj hei for en sesong. Damão toppscorer i PL og CL. Tok en ok 4de plass i PL bak tottenham, Man Utd og en suveren City. Men mest overraskende er at jeg tok CL tittelen foran Barca. Slo også ut Real madrid etter å ha slått den 6-1 hjemme (tapte 4-1 borte) de fikk 2 røde kort da som hjalp mye. I finalen mot Barca slet jeg frem til 20de min da Puyol klønete nok fikk direkte rødt. Ble mer jevn kamp selv om Messi herjet med meg til tiden, var 1-1 til 88 min da Sanogo satt spikeren i kista. Herlig. Klarte også FA og Liga cupen =D.

 

Kjøpte meg en ny angriper (for min 4-3-3 xD) solgte Necid som hadde en mje sesong og er litt for dårlig for laget nå. 60 mill til Blackpool, er fornøyd. Scouts anbefalte Salomón Rondón fra Malaga, har lite erfaring med han, men har puttet en del mål for dem så slo til med 150mill. Prøver å få Fierro også for fremtiden, men arbeidstilatelse is a bitch.

 

Ser frem for en ny sesong. Håper jeg klarer å komme høyrer i år. To 4de plasser på rad nå ^^

 

*Edit Fikk Fierro med appeal, yess! :D

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer... Det er en forsvarer, 21 år gammel regen, som er bedre enn Chiellini ifølge scoutene mine. Han spiller for klubben Gaziantepspor. Så jeg trodde dette skulle bli grei skuren, byr 85 mill for karen. De selger ikke, jeg byr 125, de selger ikke. Jeg blir frustrert, da jeg kan selge Verthongen for 97 mill. Men det gjør jeg kun om jeg kan kjøpe denne karen. Byr 225, + rundt 20 i klausuler og friendly samt 10 % av neste salgsum. Neida....

Lille tyrkiske klubben blir aldri fornøyd. Byr rundt 300 mill kroner totalt nå.. De bør si ja...

 

Men nei, prøver på nytt. 300 i cash... +++

 

Tap spilleren til han blir sur?

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer... Det er en forsvarer, 21 år gammel regen, som er bedre enn Chiellini ifølge scoutene mine. Han spiller for klubben Gaziantepspor. Så jeg trodde dette skulle bli grei skuren, byr 85 mill for karen. De selger ikke, jeg byr 125, de selger ikke. Jeg blir frustrert, da jeg kan selge Verthongen for 97 mill. Men det gjør jeg kun om jeg kan kjøpe denne karen. Byr 225, + rundt 20 i klausuler og friendly samt 10 % av neste salgsum. Neida....

Lille tyrkiske klubben blir aldri fornøyd. Byr rundt 300 mill kroner totalt nå.. De bør si ja...

 

Men nei, prøver på nytt. 300 i cash... +++

 

Tap spilleren til han blir sur?

Spilleren blir jo ikke sur så lenge man ikke går ut i media. Jeg gikk ut i media og sa at jeg var interessert i ham, og da svarte han positivt. Selv etter det fikk jeg et bud på 400 mill NOK avslått.

Lenke til kommentar

Tap spilleren til han blir sur?

Spilleren blir jo ikke sur så lenge man ikke går ut i media. Jeg gikk ut i media og sa at jeg var interessert i ham, og da svarte han positivt. Selv etter det fikk jeg et bud på 400 mill NOK avslått.

 

Det tar gjerne noen måneder før han blir glad i deg og kanskje ber klubben om å få bli solgt. Bare si noe fint om ham i media med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...