DJ_Dark Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, fantastisk. Hva var den andre straffen egentlig? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, fantastisk. Hva var den andre straffen egentlig? Han blir jo takla bakfra når han går etter returen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 For meg så det ut som fyren bare tok ballen, men men. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Er ikke helt godt å si på de 3D rendringene nei, mulig han ble revet i drakta eller noe Spiller returkampen nå (FA Cup kvartfinale), så står om ca. 750 000 £, men går bra i returkampen ser det ut som Edit: Sjekka loggen, han ble dratt i drakta ja. Endret 6. mai 2012 av Sveern Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke dumt med Corchia på andre siden heller, nei. Merkelige var at jeg kan IKKE huske å ha kjøpt Corchia, men jeg sjekket future transfers i det jeg tror var min tredje sesong, og da så jeg at jammen var han på vei for 150 mill, noe jeg ikke skjønte hvor det kom fra. Klaget ikke da jeg var på utkikk etter en høyrekant. Merkelige var at han kom først på slutten av sesongen, og ikke i januarvinduet som var mulig. Må ha kjøpt han i sommer med valg om overgang på slutten av sesongen, men så sløv har jeg aldri vært før. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Bilettinntekter fra Wembley er stas 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke dumt med Corchia på andre siden heller, nei. Merkelige var at jeg kan IKKE huske å ha kjøpt Corchia, men jeg sjekket future transfers i det jeg tror var min tredje sesong, og da så jeg at jammen var han på vei for 150 mill, noe jeg ikke skjønte hvor det kom fra. Klaget ikke da jeg var på utkikk etter en høyrekant. Merkelige var at han kom først på slutten av sesongen, og ikke i januarvinduet som var mulig. Må ha kjøpt han i sommer med valg om overgang på slutten av sesongen, men så sløv har jeg aldri vært før. Kan være styret som har gjort kjøpet. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke umulig, men merkelig da Juventus styret har vært veldig off-hands og jeg har ikke sett dette, men jeg går glipp av mye nyheter mellom kamper da. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Faen, FM klikker jo hele tiden. Spesielt rett etter kamper, selv en autosave per andre uke er ikke nok til at jeg ikke må spille kamper om igjen. To ganger i kveld har dette skjedd nå. Noen andre som har problemer? Mistet to av fire kamper spilt, samt ansetttelse og rokkeringer i treningsystemet mitt. Kjipt. Endret 6. mai 2012 av cFc Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Trenger en anbefaling til komplett spiss som fungerer sammen med en måltyv:-) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Bør vel legge ut hvor mye penger du har å bruke Svortevik? og evt hvilket lag du er osv? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Er Man Utd. Har nok av penger, så er bare ute etter den beste spiss som kler rollen komplett spiss og som samtidig er yngre enn 25 år så han har noen gode år foran seg i klubben. Rooney fungerte bra i den rollen, men han begynte å dra på årene så solgte ham for å få inn penger til klubben, samt redusere lønnsutgifter. Har prøvd Cavani, men han fungerer mye bedre som måltyv enn som komplett spiss. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Eh, du sier ikke hvilket år du er i så da blir jo yngre enn 25 litt vanskelig å gjette. Først sier du ikke hvilken klubb, så sier du ikke hvilket år du er i. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 2014/2015 sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Fatter ikke at du selger Rooney så tidlig. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Neymar, Leandro damiao Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Tja, flere grunner. - Innen svært kort tid faller han ekstremt i verdi og jeg kan se langt etter de 500 millionene jeg fikk for ham. - Han skal ha 2.5 millioner i ukelønn i tillegg til 240 000 i kamp og målbonus, noe jeg ikke er villig til å gi noen spillere. I tillegg kommer der 40 millioner til agent og 40 i lojalitetsbonus. - Han er den av spissene mine som har færrest mål ut i fra antall kamper. Både Cavani og Hernandez har langt bedre statistikker og kamprating. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hos meg har Rooney en verdi på 21M og har en kontrakt på £170k p/u. Just sayin'. Du vet at verdien går ned fordi kontrakten snart er ute? En ny kontrakt gjør at verdien stiger med en gang. Er i 2017 forresten. Endret 7. mai 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
cFc Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Hvem kjøpte Rooney og hvordan gikk det med ham der? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har også solgt Rooney fra mitt Unitedlag. Når han tipper 30, så har jeg erfaring med fra tidligere spill at statsene hans går rett i dass, så føler jeg gjorde det riktig. Tottenham kjøpte han, og han scorer fortsatt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå