Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Kanskje han har et sinnsykt høyt lønnsbudsjett? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Godt jobba i så fall... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Har begynt å få et hatforhold til klubben jeg (nesten) elsker, Barnet. Aller mest på grunn av styret og en meget tettsnurpet pengepung. PS: Slutt å syt over ikke å ha fått mer enn £100 å handle for, jeg må finne en måte å signere nye kontrakter med 12 spillere med 11.000 NOK igjen på lønnsbudsjettet. Har funnet ut av dersom jeg sparker alle de ansatte unntatt assistenten min vil jeg gå med så lite i minus hver måned at jeg klarer meg akkurat til sesongen er over! Synd man ikke kan gå på kronerulling i FM... Signerte en god del spillere på kontrakt uten lønn med Basingstoke når jeg var i Blue Square ligaene, var faktisk en del spillere som nekta å skrive kontrakt med meg som jeg fikk til klubben med kontrakter hvor de bare fikk betalt per kamp de spillte. Eneste negative med det er at det da er fritt frem for andre klubber å signere de. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Har noe endret seg med teamtalks eller? Begynte på en ny save, da jeg ikke har spilt FM på eeeevigheter. Går egentlig rimelig dårlig. Holder bare på med treningskamper, men de virker ikke helt lysten på å vinne. Har to seire, men går på mitt tredje tap nå. Ingen spillere har reagert positivt i team talkene, selv om jeg sier det samme jeg sa tidligere når jeg spilte FM i de samme situasjonene. Har hatt et par negative reaksjoner, og det er greit det, men ikke en jævla eneste positiv? Ikke engang om jeg ber de slappe av. Da husker jeg spillerne alltid fikk "grønn farge over de", og de stod at de slapper av. Men ingenting skjer. Ikke nok med det, men i treningskamp mot Bayern, fikk jeg to skader. Young ute i 6 måneder og Carrick ute i 4, samt Rafael starter som skadet i 3 måneder. Faen! EDIT: Wow, gikk faktisk ikke på mitt tredje tap. Snudde kampen fra 2-0 til 2-3, og når jeg etterpå sier følgende: "Litt av en opphenting! Glimrende innsats.....", så reagerer et par spillere negativt, men ikke en jævla positiv reaksjon. Skjønner ikke det. Helt på starten av en save er teamtalks håpløst. Du må bare vinne tilliten til spillerne etterhvert, så kommer det seg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Kunne det vært mulig å få screenshot av finansene dine, Rbk89? Høres meget snodig ut å få så lite å handle for uten at noe er alvorlig galt. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Har noe endret seg med teamtalks eller? Prøv å bruk teamtalk til forsvar/midtbane/spiss i starten, får nesten alltid beidre respons på det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Første jeg gjør på mine saver med United er å selge Evra. Like møkk på fn som i virkeligheten. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Har noen prøvd en karriere med Ajax? Tror det hadde vært moro, de har jo flust med store talenter. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Har et spørsmål ang Damiao. Er Arsenal å spiller med en 4-2-3-1 taktikk. Funker han som indreløper også? Eller er det kun spiss? Isåfall, kan han danke ut Van persie?^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Du kan jo prøve deg ut, med tanken i bakhodet at Damiao scoret 49 ligamål for meg forrige sesong som spiss. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Må ut med 200 mill, så er ikke bare bare å prøve ut:p Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 147 gav jeg =) verdt hver kr =D Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Første jeg gjør på mine saver med United er å selge Evra. Like møkk på fn som i virkeligheten. Hvilke venstreback går du til innkjøp av da? Tenkte å kjøpe Taiwo, men han er jo på lån hos QPR i den første sesongen, så kan ikke kjøpe han. Andre valg var Jordi Alba, men han var dyr. For øyeblikket har jeg 0 i overgangsbudsjett da jeg kjøpte Kagawa, men er keen på å bytte ut Evra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Criscito? Blir fort ekstremt dyr da. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Hmm, kunne kjøpt han ja. Vet ikke hvor mye jeg kan få for Evra. Regner med jeg kan få minst det han er verdt, som er 142 mill kroner. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Faen altså, sliter noe vilt i CL. Ute i First Knockout andre året på rad nå... Dette året mot stusslige Porto. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Jose angel fra Roma er et bra valg. Crisicito som blir nevnt over her er også god. Jose Angel får du for 120mill NOK. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Tren han på Stamina (utholdenhet?), jeg har fått ham opp i 15 der etter et år fokus på dette, i begynnelsen kom han seg sjelden gjennom en kamp. Men nå spiller han strålende, tar gode cornere også. Han på venstre, og Corchia på høyre er et veldig bra back-par hos meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke dumt med Corchia på andre siden heller, nei. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Vingen min som har satt alle straffer sålangt i sesongen: http://youtu.be/rXG4RuSzufg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå