Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal begynne på sesongen 2016-2017 med Manchester United no. men for 2 sesong på rad har jeg ikke fått rare overgangsbudsjette å handle spillere for. denne sesongen blei overgangsbudsjette 8.5millioner:S

hva skal jeg gjøre?

kunne trengt å byttet ut noen spillere pga alder osv..

hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Godt over 30 på Rooney er vel å ta litt i.

Ingen av dem, minus Rooney, er i klubben hos meg mer.

Lær de gå les rett. sa ikke at Rooney var godt over 30år. sa at alle dei spillerne er over 30år :) stor forskjell på de :) Rooney kan holde på ei stund te :) men dei andre eg nevnte spiller ikke så mykje fast så dei får ikke den kamptreningen dei skal ha for å holde nivået. å da e de vell på tide å skaffe seg nye spillere.

Lenke til kommentar

Har noe endret seg med teamtalks eller? Begynte på en ny save, da jeg ikke har spilt FM på eeeevigheter. Går egentlig rimelig dårlig. Holder bare på med treningskamper, men de virker ikke helt lysten på å vinne. Har to seire, men går på mitt tredje tap nå. Ingen spillere har reagert positivt i team talkene, selv om jeg sier det samme jeg sa tidligere når jeg spilte FM i de samme situasjonene. Har hatt et par negative reaksjoner, og det er greit det, men ikke en jævla eneste positiv? Ikke engang om jeg ber de slappe av. Da husker jeg spillerne alltid fikk "grønn farge over de", og de stod at de slapper av. Men ingenting skjer.

Ikke nok med det, men i treningskamp mot Bayern, fikk jeg to skader. Young ute i 6 måneder og Carrick ute i 4, samt Rafael starter som skadet i 3 måneder. Faen!

EDIT: Wow, gikk faktisk ikke på mitt tredje tap. Snudde kampen fra 2-0 til 2-3, og når jeg etterpå sier følgende: "Litt av en opphenting! Glimrende innsats.....", så reagerer et par spillere negativt, men ikke en jævla positiv reaksjon. Skjønner ikke det.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Som sagt, jeg har kvittet meg med dem for lenge siden.

smart av deg :) burde kanskje jeg å gjort :) så har vell egentlig bare meg sjølv å takke for at jeg er i denne situasjonen. men dem 3 siste sesongene har jeg fått så å sei ingenting å kjøpe for. Under 100mill :/ å da kunne jeg desverre ikke selge spillere. for hadde ikke hatt råd å hente inn erstattere :p

Lenke til kommentar

Har begynt å få et hatforhold til klubben jeg (nesten) elsker, Barnet. Aller mest på grunn av styret og en meget tettsnurpet pengepung.

PS: Slutt å syt over ikke å ha fått mer enn £100 å handle for, jeg må finne en måte å signere nye kontrakter med 12 spillere med 11.000 NOK igjen på lønnsbudsjettet. Har funnet ut av dersom jeg sparker alle de ansatte unntatt assistenten min vil jeg gå med så lite i minus hver måned at jeg klarer meg akkurat til sesongen er over!

Synd man ikke kan gå på kronerulling i FM...

Lenke til kommentar

Har begynt å få et hatforhold til klubben jeg (nesten) elsker, Barnet. Aller mest på grunn av styret og en meget tettsnurpet pengepung.

PS: Slutt å syt over ikke å ha fått mer enn £100 å handle for, jeg må finne en måte å signere nye kontrakter med 12 spillere med 11.000 NOK igjen på lønnsbudsjettet. Har funnet ut av dersom jeg sparker alle de ansatte unntatt assistenten min vil jeg gå med så lite i minus hver måned at jeg klarer meg akkurat til sesongen er over!

Synd man ikke kan gå på kronerulling i FM...

Var ikke 100mill pund jeg mente, som du skrev :) siste 3årene med overgangsbudskjett er 82mill NOK og 54mill NOK og nå var de bare 8mill NOK jeg fekk:/ litt rart når jeg er United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...