Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Ligger under 1-0 i en hjemmekamp mot Hønefoss. Det føles så sykt merkelig å se Theo Walcott smelle inn utligningen, og så sende oss i ledelsen - mot Hønefoss.

 

Var forøvrig enda merkligere å se Theo fortelle hvor stolt han var av å score sitt første mål for klubben - mot Godset. Vi snakker om en spiller som nettopp vant EM - jeg har enda ikke gått videre i CL.

 

Edit: Mother fuckings Walcott, scorer fire (!!!) ganger mot RBK i seriefinalen. FRELST.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor putter jeg taktikker jeg har lastet ned? Har installert FM12 igjen, og brukte en taktikk jeg hadde lastet ned tidligere, men husker ikke hvor jeg skal putte den. Please help.

 

Fant det ut.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Har funnet en taktikk jeg er ganske så fornøyd med. Scorer mye, men sjeldent jeg går en kamp uten å slippe inn mål. Litt irriterende, men vinner de feleste kampene fordi jeg lager mye mål selv.

 

Første sesong i Pl så ble det 103 mål for og hele 42 i mot.

 

Etter 6 kamper i andre sesong har jeg 24 for og hele 10 i mot.

 

Spurte tidligere uten å få noe svar, men hvilke porter som må åpnes for å kunne spille via nettet?

 

Har prøvd med Hamachi, kampene går så ekstremt sakte for de som kobler på serveren da, så vil gjerne teste uten Hamachi for å se om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Har vunne både liga og CL med Liverpool, så det er fullt mulig. Sjøl om Real og Barca er tilnærma umulige lag å slå fortjent. Året etter surfer eg gjennom det meste av cup, men i liga vil faen ikkje laget prestere, noke som har ført til en heil haug med "private samtaler" der spelarar er bekymra. stjernespissen nekter å speler lengre, samt en junior som var for framtida (wtf?)

 

Nekter å gi opp, denne snuoperasjonen SKAL skje.

Lenke til kommentar

Regen som har klausul i kontrakten (70 000 kr pw) at etter 20 kamper skal han gå opp i lønn til 200 000 pw kroner, etter 19 kamper får jeg opp denne nyheten, så jeg tilbyr han likegodt en ny kontrakt med 115 000 kr og opp til 140 000 kr pw etter 20 kamper, med veldig lave signonfee bonuser. Og han sier ja, hehe. Ikke helt økonomisk rasjonelle disse fotballspillerne.

Lenke til kommentar

Samme opplevelsen her. Jeg blir ikke å kunne signere en ny kontrakt med noen i klubben (11 av 19 kontrakter går ut etter sesongen) fordi han som vil ha den laveste lønnsøkningen vil "bare" gå fra 22.000 til 38.000. Å prøve å gi dem bonuser er jo ikke vits i det hele tatt fordi de skal ha helt sinnsyke klausuler a'la 40.000 i lønn etter 10 kamper.

 

4. nivå i England og de er verre enn den verste primadonnaen i Premier League...

Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen andre enn meg som har hatt problemer med funksjonen hvor man kan legge til ligaer?

For meg ble det umulig å gå forbi den datoen det skulle legges til en ny liga, spillet lukket seg og jeg fikk en melding om at FM12 har sluttet å virke.

Heldigvis hadde jeg en backup fra noen få månder før ingame så jeg ikke mistet masse, men det er ganske kjipt å ikke kunne legge til nye ligaer.

Jeg har sett litt rundt på andre forumer og har sett at noen andre har rapportert om det samme problemet, men ikke så mange, så jeg lurer på om det å legge til nye ligaer har gått fint for andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...