Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engelsk språk, Norske kroner ^^

Sesong 2 med Everton ferdig. Slått ut tidlig i Ligacup, tidlig i FA cup. Kvart i Euro cup og 4 plass i ligaen. Fornøyd med den, 132M for å kjøpe for men usikker hva jeg skal ha. Cahill begynner å dra på årene, men både Rodwell og nå Barkley er stabile på midten. Gibson som reserve... Fellaini er jo selvfølgelig fast på DM så en sentral midtbane spiller. Noen forslag?

Lenke til kommentar

En ting som er sikkert hvertfall: I motsetning til på den forrige utgaven så går det ann å spille med vinger som Manchester United. På 2011 så endte jeg på 8 plass den sesongen jeg prøvde å spille 4-4-2/4-2-4. Helt håpløst. Kanskje det bare var min save, men det var helt latterlig.

Lenke til kommentar

En ting som er sikkert hvertfall: I motsetning til på den forrige utgaven så går det ann å spille med vinger som Manchester United. På 2011 så endte jeg på 8 plass den sesongen jeg prøvde å spille 4-4-2/4-2-4. Helt håpløst. Kanskje det bare var min save, men det var helt latterlig.

4-2-3-1 var jo gull i fjor.

Lenke til kommentar

4-1-2-3 er gull ^^

Hmm prøvde å starte opp FM i dag. Bare lukket seg auto etter startup (rett etter licence screen, altså rett før spillet starter)

Har "Verify integrity of game cache" og "defrag cache files" men til ingen nytte. Noe forslag?

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...