DJ_Dark Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Kjenner til det. På RBK-saven min var jeg i 2026. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Var i 2020 når min bærbare tok kvelden. Er litt kjipt, men er igang med ny save:) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Har brukt mine sinnsyke hacker-skills (i.e. betalte en nerd) så nå er FM-karrieren min tilbake igjen og jeg har tydeligvis funnet drømmetaktikken. Er tippet på 24. plass, men etter 15 kamper ligger jeg på 5. og de to siste kampene har jeg vunnet 6-3 og 0-4. Snodig nok, rett etter at jeg begynte å vinne stort så har omtrent alle managerene i ligaen noe negativt å si om meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Mista to saves på hhv. 2023/24 (England) og 2032 (Island). Må si det gjorde at lysten forsvant litt. Har vel ca 500 timer played. Kanskje for det beste? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Noen som har opplevd at FM konstant er changing tactics modus gjennom en kamp? Den går inn i changing tactics, før det ser bra ut i rundt 0,1 sekund, før changing tactics igjen. Litt sykt. Skjedde etter forandringer etter 10 min etter et rødt kort. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 For Guds skyld, "endrer/skifter/bytter taktikk". Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Tror folk kan engelsk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 For Guds skyld, "endrer/skifter/bytter taktikk". Er da ikke noe galt i å skrive dette på engelsk om han spiller spillet med engelsk som språk? Vil tro de fleste gjør det av gammel vane. I alle fall de av oss som har holdt på noen år. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 For Guds skyld, "endrer/skifter/bytter taktikk". Jeg tror gud er mer opptatt av andre saker om han eskisterer. Tror du bør komme deg ut litt oftere Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Mener ikke noe vondt, men akkurat det eksemplet der er bare å gå alt for langt. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Når jeg snakker FM med andre bruker jeg "finishing" og slikt, og folk bare "du spiller på engelsk ja.." Norsk er så full av bugs at jeg blir dårlig av å spille på norsk. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Etter alle årene med å spille på engelsk er det uaktuelt å gå over til norsk, mest på grunn av at rekkefølgen på statsene til en spiller blir helt annerledes på norsk. Får helt vondt i trynet av det. Har også spilt med engelsk tale siden 2001, så for min egen del finnes det ikke noen andre språk til den serien. 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Hvilke porter må åpnes for å sette opp et netterksspill på FM12? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Anbefaler at du skaffer Hamachi gratis hvis du ikke skal spille med mer enn 8 personer. Det er tryggere enn å åpne porter. Skal du spille med flere enn det er Tunngle en mer komplisert løsning, men den fungerer, den også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Mener ikke noe vondt, men akkurat det eksemplet der er bare å gå alt for langt. Han spiller åpenbart spillet på engelsk. Skal han endre til norsk for å finne ut hva det heter i den norske verisjonen for å tekkes deg? Du forstår vel hva han mener? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Det er snakk om å endre taktikken, bruk norske ord, for pokker! Dessuten, spillerne mine har tydeligvis misforstått meg. Jeg har gitt spillerne min beskjed om å aldri prøve på langskudd samme faen, hva skjer? 9 skudd fra utenfor 30 meter, det lengste fra ca. 40. Jeg vet ikke helt hva jeg har trykt på, men det finnes tydeligvis en knapp som ber spillerne dine om "jogg sakte" og "løp unna ballen". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Det er snakk om å endre taktikken, bruk norske ord, for pokker! Det er et engelsk spill, for pokker. Han beskriver en hendelse i spillet med den engelske betegnelsen på det som skjer. Vanligvis ville jeg vært enig med deg i at det er dumt å bruke låneord når det ikke er nødvendig, men i dette tilfellet er du på jordet. Det er nesten som om du like godt kunne bedt folk om å fornorske engelske egennavn. 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Til dere som spiller spillet på Engelsk, bruker dere også da Pund som valuta eller Norske kroner? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Det er snakk om å endre taktikken, bruk norske ord, for pokker! Dessuten, spillerne mine har tydeligvis misforstått meg. Jeg har gitt spillerne min beskjed om å aldri prøve på langskudd samme faen, hva skjer? 9 skudd fra utenfor 30 meter, det lengste fra ca. 40. Jeg vet ikke helt hva jeg har trykt på, men det finnes tydeligvis en knapp som ber spillerne dine om "jogg sakte" og "løp unna ballen". Han kan vel for helvette bruke hvilke ord han vil ? Kverrulante jævel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Etter alle årene med å spille på engelsk er det uaktuelt å gå over til norsk, mest på grunn av at rekkefølgen på statsene til en spiller blir helt annerledes på norsk. Får helt vondt i trynet av det. Har også spilt med engelsk tale siden 2001, så for min egen del finnes det ikke noen andre språk til den serien. Grusomt med noe annet. Klarer nesten ikke lese stats på norsk. Alt blir bare feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå