Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt mine sinnsyke hacker-skills (i.e. betalte en nerd) så nå er FM-karrieren min tilbake igjen og jeg har tydeligvis funnet drømmetaktikken. Er tippet på 24. plass, men etter 15 kamper ligger jeg på 5. og de to siste kampene har jeg vunnet 6-3 og 0-4.

Snodig nok, rett etter at jeg begynte å vinne stort så har omtrent alle managerene i ligaen noe negativt å si om meg.

Lenke til kommentar

Etter alle årene med å spille på engelsk er det uaktuelt å gå over til norsk, mest på grunn av at rekkefølgen på statsene til en spiller blir helt annerledes på norsk. Får helt vondt i trynet av det. Har også spilt med engelsk tale siden 2001, så for min egen del finnes det ikke noen andre språk til den serien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er snakk om å endre taktikken, bruk norske ord, for pokker!

Dessuten, spillerne mine har tydeligvis misforstått meg. Jeg har gitt spillerne min beskjed om å aldri prøve på langskudd samme faen, hva skjer? 9 skudd fra utenfor 30 meter, det lengste fra ca. 40.

Jeg vet ikke helt hva jeg har trykt på, men det finnes tydeligvis en knapp som ber spillerne dine om "jogg sakte" og "løp unna ballen".

Lenke til kommentar

Det er et engelsk spill, for pokker. Han beskriver en hendelse i spillet med den engelske betegnelsen på det som skjer. Vanligvis ville jeg vært enig med deg i at det er dumt å bruke låneord når det ikke er nødvendig, men i dette tilfellet er du på jordet. Det er nesten som om du like godt kunne bedt folk om å fornorske engelske egennavn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten, spillerne mine har tydeligvis misforstått meg. Jeg har gitt spillerne min beskjed om å aldri prøve på langskudd samme faen, hva skjer? 9 skudd fra utenfor 30 meter, det lengste fra ca. 40.

Jeg vet ikke helt hva jeg har trykt på, men det finnes tydeligvis en knapp som ber spillerne dine om "jogg sakte" og "løp unna ballen".

Han kan vel for helvette bruke hvilke ord han vil ? Kverrulante jævel

Lenke til kommentar

Etter alle årene med å spille på engelsk er det uaktuelt å gå over til norsk, mest på grunn av at rekkefølgen på statsene til en spiller blir helt annerledes på norsk. Får helt vondt i trynet av det. Har også spilt med engelsk tale siden 2001, så for min egen del finnes det ikke noen andre språk til den serien.

Grusomt med noe annet. Klarer nesten ikke lese stats på norsk. Alt blir bare feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...