Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste litt i tråden på SI sitt forum hvor de fortalte om hvorfor de bruker Steam. Fatter ikke at det finnes så mange udugelige tards som sier så jævlig mye piss og har så skrudde synspunkter. Alt _helt_ ubegrunnet. Litt som han over her.

 

Alle har rett til sin mening, og jeg mener steam er noe dritt. Ikke utifra gærne konspirasjonsteorier men fordi jeg har hatt trøbbel med steam og synes hele tankegangen bak steam er en svært dårlig idé for spillindustrien på lang sikt. Så jeg kommer ikke til å kjøpe spill som bare kommer på steam.

 

Insinuasjoner om piracy bør folk holde seg for gode til.

 

Jeg vet det kommer store nyheter i FM13, så håper de endrer sitt standpunkt på steam til den gang slik at jeg atter en gang kan kjøpe FM.

Endret av Pangaea
Lenke til kommentar

Jeg sier bare en ting;

6 ! (dager)

 

Bra at du ikke skrev 6! da dette er 6 fakultet, eller 6*5*4*3*2*1 dager. Det ville vært litt lengre. Jeg er ikke helt sikker, men det er mulig at jeg forhåndsbestilte fm2012 på Amazon samtidig som jeg forhåndsbestilte Bad Teacher, og sistnevnte slippes 31. oktober. Så det er mulig at DJ_Dark får spilt spillet før meg. I can live with that.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk forhåndsbestilt spillet, må si jeg er mektig imponert over meg selv. Siste årene har jeg lastet ned spillet men ikke i år! Gleder meg til å spille det nye united laget med mange nye og unge ansikt! :D

Lenke til kommentar

Pre-Purchase and receive three Football Manager inspired, in-game items for Team Fortress 2!

 

The Merc's Pride Scarf can be worn by each class.

The Ball-Kicking Boots are available for the Scout and spawn a team-colored ball that everyone can play with.

Vuvuzela Noise maker.

 

TF2 players are gonne be happy :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker å begynne med Manchester United, og jeg gleder meg virkelig siden det har kommet mange nye unge talenter inn i førstelaget :D

 

Men LFCboy, hvordan bruker du Hamachi med FM? Og da blir det slik at du sitter og spiller samtidig på lagringen? Det virker jo faktisk utrolig gøy!

Lenke til kommentar

Ja, hvilke klubber skal dere inne på forumet starte med først da ? :)

 

Skal selv starte med LFC. Skal kanskje kjøre en hamachi save med en venn hvor jeg er LFC(Liverpool og han er han sitt favoritt lag, Arsenal :)

Kommer til å starte med LFC sjøl, men av erfaring vet jeg at jeg ikke kommer til å gidde å spille med de så veldig mange sesonger. Etter det kommer jeg til å ta Levanger FK til CL, uansett hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...