Sam Crow Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Trykker "Play" på Steam og får opp beskjeden "Preparing to launch Football Manager 2012.." (som man pleier). Men så forsvinner beskjeden, på en litt bråere måte enn til vanlig og Steam går tilbake til sånn det var før jeg trykket noe som helst. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 http://community.sigames.com/showthread.php/304742-please-help-fm2012-can-not-be-run-after-steam-updated Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Takker! Etter å ha gått inn på sidene til Steam fant jeg en liten guide til hvordan jeg kunne fikse det. Hi everyone, sorry for the problem you’re encountering with running FM via Steam on the Mac, we are currently still waiting for a response for Valve in regards to this issue.However, we are aware of a short-term fix which will allow you to play the game until the problem is properly resolved. First uninstall Steam (keep the game files when prompted), then reinstall Steam but do not apply the latest update – it will ask you to restart following reinstall – do not allow it to restart at this point. Install Football Manager 2012 – it will automatically be at the latest version and will allow you to load up the game and play it normally. Do not worry about losing your Football Manager saves when uninstalling Steam, they are saved in a different location and will not be touched. Apologies to any of you that have encountered this issue, as stated before we are attempting to contact Valve to get this resolved as soon as possible. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Takker! Etter å ha gått inn på sidene til Steam fant jeg en liten guide til hvordan jeg kunne fikse det. Så... du har Mac? Det er vel slike ting som er greit å opplyse om når en spør om hjelp til tekniske problemer. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Takker! Etter å ha gått inn på sidene til Steam fant jeg en liten guide til hvordan jeg kunne fikse det. Så... du har Mac? Det er vel slike ting som er greit å opplyse om når en spør om hjelp til tekniske problemer. Står på profilen hans da -.- Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Grei sesong dette, Serie A ble veldig enkelt på tredje året. Hjalp med to storscorere: Og to assistkonger. Spiller med 4231 der Hamsik og Vidal er på midten, Vucinic, Willian og Krasic som to kanter, Inside forward Att, og winger support. Fungert overraskende bra i ligaen denne sesongen! Litt ekstrem utvikling på et par stats hos min unge reservekeeper. Endret 21. april 2012 av cFc Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Ferdig spilt sesong nå! 46 kamper. 41 vinn, 5 uavgjort og 0 tap! 144-18 i målforskjell! Første plass og direkte opprykk! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Nå som jeg spiller lower league i Sverige får jeg en del tilbud fra norske klubber. Det som slår meg er at veldig få av lagene her har andrelag eller u19-lag. Er dette pga innstillinger jeg har eller er det virkelig så få norske lag med andrelag i spillet? Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Jeg trenger en sentral midtbanespiller "ballvinnende" og "støtende". Jeg er Manchester United Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 Nå som jeg spiller lower league i Sverige får jeg en del tilbud fra norske klubber. Det som slår meg er at veldig få av lagene her har andrelag eller u19-lag. Er dette pga innstillinger jeg har eller er det virkelig så få norske lag med andrelag i spillet? Det er vel bare topp klubbene til Tippeligaen som har såkalte andre lag i Norge. Men de aller fleste klubbene skal da ha en egen junior satsing, enten det er U19 eller U18 eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 Startet med FK Tønsberg i 2. div, sesongen ble veldig jevn, men sikret opprykk med 1 poengs margin i siste runde. Nå starter forberedelsene til første sesong i 1. div der målet blir å overleve. Noen her inne som har spilt seg oppover fra 2. div her inne, og som har tips til spillere som kan hjelpe meg å oppnå målsettningen for neste sesong så tas det imot med takk. Dette er min første game i Norge på FM12 så er ganske blank. Er også veldig usikker på hvor mange spillere jeg skal prøve å kvitte meg med, da jeg ikke er helt sikker på nivået som trengs i 1. div. Regner med det hovedsaklig blir lån og free transfers nå, med mulighet for et par kjøp. Har enda ikke fått budsjettet for sesong 2. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 Jeg trenger en sentral midtbanespiller "ballvinnende" og "støtende". Jeg er Manchester United Hvilken sesong? Marouane Fellaini, Yann M'Vila og Sandro er de jeg har best erfaring med fra starten av spillet, men alle tre kan jo være gått ut på dato hvis du har spilt en stund. I så fall er det egentlig best å prøve seg på en newgen også. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 Alex song. helt klart den beste ballvinende iallefall. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Startet med FK Tønsberg i 2. div, sesongen ble veldig jevn, men sikret opprykk med 1 poengs margin i siste runde. Nå starter forberedelsene til første sesong i 1. div der målet blir å overleve. Noen her inne som har spilt seg oppover fra 2. div her inne, og som har tips til spillere som kan hjelpe meg å oppnå målsettningen for neste sesong så tas det imot med takk. Dette er min første game i Norge på FM12 så er ganske blank. Er også veldig usikker på hvor mange spillere jeg skal prøve å kvitte meg med, da jeg ikke er helt sikker på nivået som trengs i 1. div. Regner med det hovedsaklig blir lån og free transfers nå, med mulighet for et par kjøp. Har enda ikke fått budsjettet for sesong 2. FKT ja, artig klubb det Startet selv med de og spilte ganske så lenge med de på FM11. Husker dessverre ikke så mange navn på spillere som jeg hentet da det er en god stund siden jeg spilte med dem. Men jeg klarte lett å rykke opp fra 2. div. og jeg trosset alle odds med å rykke opp til Tippeligaen året etter altså 2011 sesongen . legger ved noen bilder så du kan se det selv. Min første sesong i Tippeligaen så endte jeg på en 13. plass, men årene etter det så havnet jeg oppover på tabellen, selv om jeg aldri vant ligaen med mitt kjære FKT Men klarte å hente inn noen cup triumfer på veien da Legger ved noen bilder av min spillerstall for året 2013 og 2015, så kan du ihvertfall på noen navn jeg hadde i min tropp. 2015 var også min siste sesong med FKT da jeg ble kontaktet av Genoa året etter. Endret 22. april 2012 av Halky Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=TrQpncxfrlI Pen scoring! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Er Rangers utrolig dårlig i FM? Møtte dem i 2dre sesong med Everton. Rett etter group stages, 6-0 borte, 6-0 hjemme. Andre kampen hadde de 0 skudd mot mål Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Rangers har vel like lite penger i FM som IRL? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Vel de kom seg videre fra gruppa, ble bare sjokket hvor onesided kampene var. De spilte dårligere enn Southampton som ligger sist i Premier League Endret 23. april 2012 av Syncz Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Kan være spillerene var slitne osv. Eller at du rett å slett hadde en skikkelig "tac-killer" at du rett å slett drepte dem taktisk sett? noen vil snakke litt mens det spilles? Har relativt få venner på steam som spiller Fm12:/ Eloxserious på steam om noen vil:D Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Morsomste med FM er når man mister alle save-gamesa sine fordi harddisken tar kvelden. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå