Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener bestemt at jeg har sett en halv gul stjerne hos spillere på U18-laget mitt. Mulig de har fylt 18 innen den tid, men når det skjer flytter jeg dem opp på reservelaget og begynner å gi dem innhopp i cup-kamper, så lenge potensialet er der.

 

Skulle gjerne hatt en guide på akkurat det der. Har selv trodd at sølvstjernene var en egen skala, og at gullstjernene begynner når man fyller opp antallet sølvstjerner.

Lenke til kommentar

Dere ser denne spilleren. Nåverende ferdigheter er de 4 1/2 stjerner (Blå stjerner) og på Potensielt nivå og annbefaling har han 2 1/2 stjerne (gule stjerner)

 

Noen som kan fortelle meg hva de betyr? og hva betyr dei blå stjernene? :)

 

Gule stjerner: Rating ifht seniorlaget

Blå/sølvfarvete stjerner: Rating ifht juniorlaget

 

Veldig talentfulle juniorer kan dermed få gule stjerner for å vise at de er klar for seniorspill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere ser denne spilleren. Nåverende ferdigheter er de 4 1/2 stjerner (Blå stjerner) og på Potensielt nivå og annbefaling har han 2 1/2 stjerne (gule stjerner)

 

Noen som kan fortelle meg hva de betyr? og hva betyr dei blå stjernene? :)

 

Gule stjerner: Rating ifht seniorlaget

Blå/sølvfarvete stjerner: Rating ifht juniorlaget

 

Veldig talentfulle juniorer kan dermed få gule stjerner for å vise at de er klar for seniorspill.

 

Bevis/kilder på dette?

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en guide på akkurat det der. Har selv trodd at sølvstjernene var en egen skala, og at gullstjernene begynner når man fyller opp antallet sølvstjerner.

 

Njaei. Både og. Jeg husker ikke eksakt når det skjer, men over en gitt alder kan ingen spillere ha sølvstjerner. Mulig det er ved fylte 21, men jeg tror det er eldre, faktisk.

 

Dere ser denne spilleren. Nåverende ferdigheter er de 4 1/2 stjerner (Blå stjerner) og på Potensielt nivå og annbefaling har han 2 1/2 stjerne (gule stjerner)

 

Noen som kan fortelle meg hva de betyr? og hva betyr dei blå stjernene? :)

 

Gule stjerner: Rating ifht seniorlaget

Blå/sølvfarvete stjerner: Rating ifht juniorlaget

 

Veldig talentfulle juniorer kan dermed få gule stjerner for å vise at de er klar for seniorspill.

 

Bevis/kilder på dette?

 

Sunn fornuft. Hold musepeker over en med sølvstjerner "xxx rating for the junior team". Over en med gullstjerner: "xxx rating for the senior team".

 

Vitser om "xxx"-rating slås ned på med jernhånd.

Lenke til kommentar

Har nå hatt en av mine aller beste serie kamper i PL, knuste nettopp Arsenal 8-1 :D

 

 

Er ikke ofte jeg scorer så mange mål mot ett såpass topplag, greit de ligger nede på en 7. plass nå, men de kunne ha vært lengre oppe hadde de vunnet kampen de nå tapte :p

 

 

Her kan dere også se tabell oversikten så langt denne sesongen:

post-55687-0-49577500-1334589437_thumb.png

post-55687-0-76400800-1334589799_thumb.png

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Etter å slitt voldsomt de første årene i CL, så røk jeg ut enda en gang og havnet så søtt i EURO Cupen. Jeg tenkte jo at ja, kanskje, hvis jeg er heldig så kommer jeg gjennom første runden. Det var såvidt! Og derifra rullet jeg inn seier etter seier og laget mitt storspilte. Da jeg kom til finalen og det var Liverpool jeg skulle møte (som var ranket som nr 3 i europa) så gav jeg faen, og fyrte opp laget mitt med min offensive taktikk og som dere ser så hadde jeg nok griseflaks og rullet inn en heidundranes seier. Greit nok, jeg har hatt mange år på å bygge laget, men over mine forventninger var det likevel.

 

fm%202012%20Eurocup%20siger.jpg

 

Når det var over, så fikk jeg hell også i CL. Her kjørte jeg i grunn over alle lag jeg møtte. Dominerte gruppespillet og maltrakterte Real Madrid 7-2 sammenlagt i semien. Deretter tok jeg skalpen på Barcelona i finalen, enda jeg hadde griseflaks foran mål denne kampen. Dette var også langt mer enn jeg trodde laget mitt skulle klare, til tross for at jeg har stor tiltro til laget som jeg har brukt så lang tid på å perfeksjonere. Nå har jeg vunnet alt som er å vinne. Hva skal jeg finne på nå? Jeg har mista motivasjonen og har enda ikke tapt en kamp i Tippeligaen etter 80-90 kamper :p

 

fm%202012-%20Champions%20League%20Finale.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...