Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Startet en ny save med my beloved Everton. Har ikke spilt siden patchen kom ut så ville prøve igjen. City kjøpte Howard (vet ikke hvorfor :S) for 120 m. Solgte et par scrubs og fikk inn Tomas Necid (elsker han, assist hero) og fikk ter Stegen i mål (vet ikke hvorfor jeg kjøper så unge keepere xD)

Startet ok ish. tapte 1-3 mot Chelsea, vant 2-0 mot Arsenal, tapte bittert 1-3 mot Liverpool og rotet bort seieren mot Norwich til 3-3. Feier av banen mot Wolves nå da ^^

Hvor bra er Jelavic på deres saves? Han er absolutt on fire på min O.o 4 kamper 6 mål

Idiotsk mål mot meg mot wolves på overtid av overtiden... 1-1 selv om jeg kjørte over dem :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig er Seamus Coleman skadefri, no offence til Hibbert men det er klasseforskjell. 8.9 rating i hans første kamp er bare herlig. En spiller jeg ikke kommer til å bytte ut før han legger opp xD

Jelavic fortsetter å storspille. Hat-rick mot Swansea som jeg knuser 6-1 Necid med sine 2 første mål i serien og Rodwell med en perle fra 25 meter. Herlig fotball =D

Lenke til kommentar

Når jeg ska kopiere en side på Fm for å legge ut her, så trykker jeg på "Prtsc" knappen når Fm spille er oppe. så limer eg de inni Paint. men når jeg har trykt på knappen og ska lime de inn i Paint så har jeg kopiert skrivebordsbakgrunnen min istede for Fm.. Gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar

Husker fra tidligere versjoner FM at det første store laget i PL som begynte å slite var alltid Man Utd. Jeg begynner alltid med mindre lag og hver eneste karriere jeg hadde så var United stabilt på ca. 5. plass.

Alltid vært sånn, men på RBK-saven min holdt de seg der oppe. Vant ligaen noen ganger og.

Lenke til kommentar

Når jeg skal kopiere en side ifra Fm og legge de ut på her så trykker jeg på "Prtsc" knappen når Fm spille er oppe også limer jeg de inni Paint.

Men når jeg har trykt på "Prtsc" knappen å skal lime de inni Paint så har jeg kopiert skrivebordsbakgrunnen min istede for:S gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar

Husker fra tidligere versjoner FM at det første store laget i PL som begynte å slite var alltid Man Utd. Jeg begynner alltid med mindre lag og hver eneste karriere jeg hadde så var United stabilt på ca. 5. plass.

Alltid vært sånn, men på RBK-saven min holdt de seg der oppe. Vant ligaen noen ganger og.

Hos meg var alltid Arsenal helt suverene hver gang, men United alltid datt ned til 5-6. plass. Foretrekker FIFA hvor Tottenham rykket ned :tease:

Lenke til kommentar

Blitt tilbudt Fazio for 26 mill, kommer til å kjøpe han uansett siden distin er så gammel og Heitinga er alt for ustabil. Husker han var beastmode i tidligere ver, men hvor god er han i 2012? Han har greie stats foruten aks og ikke alt for rask, men CB trenger ikke all verden med hurtighet da

Edit:

Velfortjent uavgjort mot United *trollface*

post-262771-0-92420800-1334460266_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Får oppdatering om Match Preparation en gang per dag 3 dager før hver kamp. Noen som vet hvordan jeg får det til å komme bare en gang igjen?

Kanskje du har 3 scouts på Next Opposition?

Nei. Det er assistenten min som maser om dette.

Flere muligheter her. Det kommer ofte på starten av hver sesong når spillerne ikke er helt innspilt med formasjonene dine. Det er dette assistenten "klager" på. Her er det bare å sette match preparation på high en periode til taktikkene er spilt inn. Du vil med andre ord få høre maset litt til, før det blir over. Når de nesten er kommer opp vil han si at det begynner å bli bra og du kan senke forberedelsene. Til slutt stopper han å mase om det.

Lenke til kommentar

Får oppdatering om Match Preparation en gang per dag 3 dager før hver kamp. Noen som vet hvordan jeg får det til å komme bare en gang igjen?

Kanskje du har 3 scouts på Next Opposition?

Nei. Det er assistenten min som maser om dette.

Flere muligheter her. Det kommer ofte på starten av hver sesong når spillerne ikke er helt innspilt med formasjonene dine. Det er dette assistenten "klager" på. Her er det bare å sette match preparation på high en periode til taktikkene er spilt inn. Du vil med andre ord få høre maset litt til, før det blir over. Når de nesten er kommer opp vil han si at det begynner å bli bra og du kan senke forberedelsene. Til slutt stopper han å mase om det.

Nei, det er ikke dette heller. Han fortsatte hele sesongen. Jeg lot ham til og med ta over hele skiten på slutten uten at han stoppet å mase om det da heller.

Lenke til kommentar

Nå er jeg i off season da, så det er jo ikke så mye å se og jeg kan ikke poste screen av meldinga assistenten plager meg med 3 ganger før kamp. Det er den vanlige meldinga assistenter sender en gang før kamp ellers. Om at det er på tide å "review the match preperation tactics". Problemet er at han altså maser om det 3 ganger før kamp.

Det er jo i og for seg ikke et stort problem. Bare litt irriterende da jeg ikke liker å få urelevante news items hele tida.

Lenke til kommentar

Når jeg skal kopiere en side ifra Fm og legge de ut på her så trykker jeg på "Prtsc" knappen når Fm spille er oppe også limer jeg de inni Paint.

Men når jeg har trykt på "Prtsc" knappen å skal lime de inni Paint så har jeg kopiert skrivebordsbakgrunnen min istede for:S gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...