Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundspillere kvart lag i TL og vinner soleklart kvart år, men når eg kommer ut i CL gruppespillet så stopper alt opp. Spissene skårer ikkje, midtbanen henger ikkje sammen og forsvaret lekker som en sil. Ungår å bruke dem som spiller i CL, i TL kamper slik at dem ikkje skal være slitne til kamp. Men virker som om det ikkje har noe å si, når dem spiller så rævdårlig.

Lenke til kommentar

Rundspillere kvart lag i TL og vinner soleklart kvart år, men når eg kommer ut i CL gruppespillet så stopper alt opp. Spissene skårer ikkje, midtbanen henger ikkje sammen og forsvaret lekker som en sil. Ungår å bruke dem som spiller i CL, i TL kamper slik at dem ikkje skal være slitne til kamp. Men virker som om det ikkje har noe å si, når dem spiller så rævdårlig.

Eh, det er jo litt naturlig med tanke på nivå da? At noen her slår storlag i CL med Molde tidlig i spillet med flere mål ser jeg på som urealistisk og bugget.

Lenke til kommentar

Når jeg tar speider på eit ungt talent. så er de noen som f.eks har 4gule stjerner å har potensial te å bli ein kvalitetsspiller. så er de noen som kanskje har 5 blå stjerner. hva betyr dei blå stjernene? :)

 

Som jeg har oppfattet det, så er de blå stjernene hvor gode de blir for juniorlaget som juniorer.

Lenke til kommentar

Dårlig speider?

 

Speideren min har 20 i bedømme potensial og 20 i bedømme ferdigheter.

 

Og hva har assistenten din? Det er vel han som bedømmer spilleren med en gang han faktisk er i klubben din, med mindre du ber om å få noen annens bedømming inne på scout/report tab-en.

 

Bare elsker å slippe inn idiotiske selvmål på overtid...

 

Borte mot laget under meg på tabellen. Plutselig vinner de kampen og er a poeng med meg i steden for en uavgjort som hadde ført til at jeg hadde hatt andreplassen for meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...