Rbk89 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Når jeg tar speider på eit ungt talent. så er de noen som f.eks har 4gule stjerner å har potensial te å bli ein kvalitetsspiller. så er de noen som kanskje har 5 blå stjerner. hva betyr dei blå stjernene? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Blå er bare dårligere enn gul:=) Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Rundspillere kvart lag i TL og vinner soleklart kvart år, men når eg kommer ut i CL gruppespillet så stopper alt opp. Spissene skårer ikkje, midtbanen henger ikkje sammen og forsvaret lekker som en sil. Ungår å bruke dem som spiller i CL, i TL kamper slik at dem ikkje skal være slitne til kamp. Men virker som om det ikkje har noe å si, når dem spiller så rævdårlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Kanskje spillerene dine er for dårlige? Eller taktikken din naiv? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Kan kanskje være taktikken som er naiv. Spilte kontring fotball med offansive spillere mot Valencia på bortebane. Men tenkte at eg måtte holde meg på det eg normalt spiller i TL. Men burde kanskje gått ut litt er disiplinært. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Blir ofte sånn. Til slutt løsner det seg. Gjorde i alle fall det for meg med RBK. Første årene i CL scora jeg vel egentlig greit, men jeg slapp inn sykt med mål. Hadde vel en sånn 13-17 de første åra der. Etterhvert løste det seg og. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Rundspillere kvart lag i TL og vinner soleklart kvart år, men når eg kommer ut i CL gruppespillet så stopper alt opp. Spissene skårer ikkje, midtbanen henger ikkje sammen og forsvaret lekker som en sil. Ungår å bruke dem som spiller i CL, i TL kamper slik at dem ikkje skal være slitne til kamp. Men virker som om det ikkje har noe å si, når dem spiller så rævdårlig. Eh, det er jo litt naturlig med tanke på nivå da? At noen her slår storlag i CL med Molde tidlig i spillet med flere mål ser jeg på som urealistisk og bugget. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg speidet på Garnit Xhaka med spaideren min i United. da rapporten kom var potensiale bare 2 1/2 gullstjerne. men så kjøpte eg han da. å da eg fekk han så gjekk potensiale opp til 4 stjerner. Hvorfor de? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Dårlig speider? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Evt en assistent som er dårlig til å vurdere potensial? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Når jeg tar speider på eit ungt talent. så er de noen som f.eks har 4gule stjerner å har potensial te å bli ein kvalitetsspiller. så er de noen som kanskje har 5 blå stjerner. hva betyr dei blå stjernene? Som jeg har oppfattet det, så er de blå stjernene hvor gode de blir for juniorlaget som juniorer. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Dårlig speider? Speideren min har 20 i bedømme potensial og 20 i bedømme ferdigheter. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Noen som har testet å starte uten jobb i england her? Det var jo INGEN ledige jobber i nederste divisjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Dårlig speider? Speideren min har 20 i bedømme potensial og 20 i bedømme ferdigheter. Rart, men talenter endrer stadig vekk poetensiale har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Gruppespille ender nok med kun 1 poeng for meg. Men nå blir det litt utskiftninger i laget, noen som ikkje holder mål har eg funne ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Dårlig speider? Speideren min har 20 i bedømme potensial og 20 i bedømme ferdigheter. Og hva har assistenten din? Det er vel han som bedømmer spilleren med en gang han faktisk er i klubben din, med mindre du ber om å få noen annens bedømming inne på scout/report tab-en. Bare elsker å slippe inn idiotiske selvmål på overtid... Borte mot laget under meg på tabellen. Plutselig vinner de kampen og er a poeng med meg i steden for en uavgjort som hadde ført til at jeg hadde hatt andreplassen for meg selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Etter å ha tapt serien i fjor på målforskjell er visst spillerne mine revansjesugne. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 bare 7-0 mot QPR? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Får oppdatering om Match Preparation en gang per dag 3 dager før hver kamp. Noen som vet hvordan jeg får det til å komme bare en gang igjen? Kanskje du har 3 scouts på Next Opposition? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 bare 7-0 mot QPR? Vant 4-0 forrige sesong, så det er en forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå