Varmo Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Brann89: Ingen av dem er gode nok, men Graham har begynt å bøtte inn med mål. Seks mål på syv kamper, helt fantastisk når jeg i tillegg har Sinclair og Siggurdson som bøtter inn med mål! Takker for alle tips dere har kommet med! Har startet en game med Swansea nå selv. Hva slags taktikk har du brukt å kjøre? Sliter litt med å avgjøre hva som passer stallen best. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Jeg spiller en 4-2-3-1, slik som de gjør på ekte. Jeg prøver å spille ganske likt som de gjør på ekte, og ender derfor opp med å spille "control". Jeg spiller med Gylfi som trequartista som AMC og Sinclair som inside forward på venstrevingen og Dyer som ving på høyresiden. På den sentrale midtbanen spiller jeg med en boks-til-boks og anker og Graham spiller måltyv på topp. Ellers har jeg hatt stor suksess med drill crosses hvor både Dyer og Sinclair scorer utrolig mye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Taper faen meg serien på målforskjell etter NOK en jævla kollaps fra et lag jeg leder. Siste kamp mot Birmingham ender 1-1 etter den jævla gingeren av en spiller bommer på åpent mål på overtid av kampen. Resualtat? ETT mindre plussmål enn City. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Haha, for en syk kamp! Klarte faen meg å dra det i land! Endret 11. april 2012 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Grusa Chelsea 5-1 på hjemmebane, og har 5 poeng til nærmeste farlige motstander etter 7 kamper. Har liverpool 2 poeng bak, men tror ikke de er farlige i det lange løp. Deilig å være unbeaten etter å ha møtt City, Arsenal og Chelsea. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Havner i dødens gruppe i CL. Arsenal (regjerende mestre), Juventus og Sporting. Sykt deilig å banke Juventus 3-1, etter mål av begge vingene (Ørjan Hopen og Zlatko Tripic) + min DMS. Satser på en 3-plass, men det blir ikke lett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 var ikke galt dette her. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Er det mulig å sjå kor mye en spiller har utvikle seg fra han kom til klubben og til nå? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Meh 5 spelerar skada i ein og samme kamp mot QPR, det blei sjølvsagt 2-3 og 3-4 mnd ute for den beste høgrevingen og den nye(og dyre) spissen min. Endret 12. april 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Er det mulig å sjå kor mye en spiller har utvikle seg fra han kom til klubben og til nå? Pleier alltid å ta screen av spillere jeg vil ha/kjøper første gang jeg ser dem, slik at jeg kan se utviklinga greit. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 HÆHÆ! Det er ikkje FM som er uforutsigbart, det er nok heller ligaen... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Vinner kamper i et sett, men det som bekymrer meg litt nå er at eg sjeldent kan spille en kamp uten at en eller annen spiller får kort. Å standard at eg får mer kort enn mål. Må vel være noe med dårlig disipling? Kordan kan eg får betre disipling i spillergruppen vist det er problemet? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) y Endret 14. april 2012 av elx90 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Fm er ganske urealistisk til tider. Liverpool er på 3 plass i ligaen og Torres har tosifret antall mål. Hehe Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 HÆHÆ! HÆHÆHÆ xD Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 LEGG MEG TIL PÅ STEAM GUTTABOYS! eloxserious Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Får oppdatering om Match Preparation en gang per dag 3 dager før hver kamp. Noen som vet hvordan jeg får det til å komme bare en gang igjen? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Men førr f.... Håper QPR rykker ned no, 9 skada spelerar på 2 kampar mot dei. Tapte også Super Cup mot United etter eit vakkert sjølvmål frå midtstopparen min i det 119 minutt, der han curla den fint forbi keeperen min med ein vakker volley. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå