Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Brann89:

Ingen av dem er gode nok, men Graham har begynt å bøtte inn med mål. Seks mål på syv kamper, helt fantastisk når jeg i tillegg har Sinclair og Siggurdson som bøtter inn med mål! Takker for alle tips dere har kommet med!

 

Har startet en game med Swansea nå selv. Hva slags taktikk har du brukt å kjøre? Sliter litt med å avgjøre hva som passer stallen best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller en 4-2-3-1, slik som de gjør på ekte. Jeg prøver å spille ganske likt som de gjør på ekte, og ender derfor opp med å spille "control". Jeg spiller med Gylfi som trequartista som AMC og Sinclair som inside forward på venstrevingen og Dyer som ving på høyresiden. På den sentrale midtbanen spiller jeg med en boks-til-boks og anker og Graham spiller måltyv på topp. Ellers har jeg hatt stor suksess med drill crosses hvor både Dyer og Sinclair scorer utrolig mye.

Lenke til kommentar

Vinner kamper i et sett, men det som bekymrer meg litt nå er at eg sjeldent kan spille en kamp uten at en eller annen spiller får kort. Å standard at eg får mer kort enn mål. Må vel være noe med dårlig disipling? Kordan kan eg får betre disipling i spillergruppen vist det er problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...