Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg må ha min egen lille "Four year plan" for å få Barnet på topp igjen. Klubben går med underskudd hver måned, lønnsbudsjettet er nesten sprengt og best av alt - 12 av 18 spillere har kontrakter som går ut etter denne sesongen.

 

Kirsebæret på toppen av kremen på kransekaken er selvfølgelig at alle spillerne skal ha lønnsøkning! Den som vil ha den laveste økningen vil gå fra 22.000 til 33.000!

Den er kjip.. Da blir det vel free transfer next. Korleis går det i ligaen? Lukter det opprykk eller kjemper du for å overleve?

 

Går rimelig greit hittil selv om det er veldig tidlig. Ligger på 8. plass etter 12 kamper og jeg antar jeg vil ende rundt midten av tabellen såfremt ikke noe spektaulært skulle skje.

 

Men nå blir det halvannen måned før jeg kan spille FM igjen siden det er noe galt med nettverket her som ikke lar Steam koble seg opp. Portene er sperret, eller noe sånt. Jeg vet ikke hva det vil si, men jeg flytter rundt midten av Mai og da ordnet alt seg ;) Får korte ned ventetiden med Pro Cycling Manager og FIFA.

Lenke til kommentar

Har kommet til oktober 2012 med mitt Swansea-lag, men har et lite problem. Graham scorer ikke mål. Noen som har fått han til å fungere eller evt tips til en erstatter?

 

Med litt flaks so kan det hende du får Destro på free transfer, eller Niang.. Har begge på både Everton og monaco saven min, og dei bøttar inn mål.

Lenke til kommentar

Mbaye Niang har jeg allerede, men han er litt i det yngste laget til å spille fast for et Premier League-lag som kjemper om plass på øvre halvdel i serien. Ser etter en rutinert, billig spiss som vil være "over the top" når Niang nærmer seg 20 og sin beste tid. Noen ideer?

Lenke til kommentar

Mbaye Niang har jeg allerede, men han er litt i det yngste laget til å spille fast for et Premier League-lag som kjemper om plass på øvre halvdel i serien. Ser etter en rutinert, billig spiss som vil være "over the top" når Niang nærmer seg 20 og sin beste tid. Noen ideer?

 

Pawel Brozek fra polen, hadde han i en gammel Brann save. Bøttet inn mål både i ligaen og ute i CL. Beste spissen eg har hatt.

Lenke til kommentar

Jaha. Da begynte moroa. Jeg hadde fått tak i et vinghåp (Morten Minh Don Bui) med ok hastighet og så videre. På første treningskamp presterer nissen å pådra seg strekk i leggmuskelen og bom, vekke i 5-6 måneder. Ellers har jeg hentet meg to sluggere i Sæternes & Steen (jeg prøver om de fungerer bedre i Norge) samt et utvalg ungfoler for å dekke inn om noen av spillerne mine blir skadde. Og de kommer til å bli skadde. Jeg har 500-1 i odds for opprykk i år, så det kan jo bli spennende. Problemet er jo at jeg har så dårlig rykte at jeg ikke kan hente inn noen skikkelige knasspillere. Men vi får se.

 

post-29517-0-23959600-1334083218_thumb.jpg

 

Når jeg ser på startelleveren min ser jeg at det en ellever med mer enn en LITEN smak av geriatrisk avdeling.

 

Mål veksler jeg mellom Conny og Knut Inge, hhv 32 og 33 år gamle.

 

I forsvar fra høyre til venstre finner vi

 

Hai Lam (29 år), Hysky (36 år), E. Hagen (36 år) og Byfuglien (34 år)

 

Midtbanen fra høyre til venstre

 

Ommundsen (24 år) og Jalland (34 år)

 

Offensive vinger

 

Jarnbjo (25 år) og R. Hagen (36 år)

 

Spisser

 

Sæternes (37 år) og Lafton (32 år).

 

Når de er så gamle er det jo naturligvis en ting som virkelig er mangelvare. Hurtighet. Av mine spillere er det bare Lam, Ommundsen, Jarnbjo og Lafton som har over 10 i hurtighet.

 

Dette blir spennende.

Lenke til kommentar

Mbaye Niang har jeg allerede, men han er litt i det yngste laget til å spille fast for et Premier League-lag som kjemper om plass på øvre halvdel i serien. Ser etter en rutinert, billig spiss som vil være "over the top" når Niang nærmer seg 20 og sin beste tid. Noen ideer?

 

 

Hernan crespo, rivaldo ?

Lenke til kommentar

Brann89:

Ingen av dem er gode nok, men Graham har begynt å bøtte inn med mål. Seks mål på syv kamper, helt fantastisk når jeg i tillegg har Sinclair og Siggurdson som bøtter inn med mål! Takker for alle tips dere har kommet med!

Endret av Bradley Cooper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...