Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skal visstnok fungere bedre på den yngre garde ja. Pleier alltid å benytte meg av spesialtreninga, virker som om det har effekt. Jeg pleier som regel å hente Roholla Iqb-noenoe fra RBK når han slippes på gratis. Han har 1 i styrke. Etter et lite stykke pleier en av trenerne å foreslå at han skal trenes i styrke, noe jeg sier ja til. Som regel bruker jeg han ikke, men styrken triller over 10 etter en sesong eller to. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Det bør han ikke ha. 10/9 har Carra i acc/pace. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Wangberg har hhv 5 og 8 i acc/pace. -.- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja, skikkelig Mauricio Pellegrino, helt på tampen av karrieren det ass. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det mest irriterende med fm2012 er egentlig at når jeg vet at det er i beddingen orker jeg ikke fortsette med Maidenhead-gamet jeg begynte på i fm2011. Enda jeg virkelig var på gang, der. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Det mest irriterende med fm2012 er egentlig at når jeg vet at det er i beddingen orker jeg ikke fortsette med Maidenhead-gamet jeg begynte på i fm2011. Enda jeg virkelig var på gang, der. Ser den, har slitt med det samme i over en måned. Er bare demo på meg nå frem til release. Edit: Good times Endret 12. oktober 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det mest irriterende med fm2012 er egentlig at når jeg vet at det er i beddingen orker jeg ikke fortsette med Maidenhead-gamet jeg begynte på i fm2011. Enda jeg virkelig var på gang, der. Ser den, har slitt med det samme i over en måned. Er bare demo på meg nå frem til release. Edit: Good times Tja, en god ting er at med en gang jeg installere det fulle spillet blir det nok noen uker med mer intensiv spilling enn det jeg gjør med fm2011, og som jeg sier har jeg ikke tid til det, så. Jeg må eller få erklære meg rystende uenig med at det er good times når RBK slår Brann Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jepp, ser den. Hehe, get real! Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Synd det bare kommer for steam i år. For første gang på veldig lenge betyr det at jeg står over i år. Og kommer til å gjøre det til de eventuelt endrer politikk re: steam. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Leste litt i tråden på SI sitt forum hvor de fortalte om hvorfor de bruker Steam. Fatter ikke at det finnes så mange udugelige tards som sier så jævlig mye piss og har så skrudde synspunkter. Alt _helt_ ubegrunnet. Litt som han over her. Endret 14. oktober 2011 av DurinVIII 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har allerede pre-purchased på steam jeg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg spekulerer litt i at mange av de som klager høyest over at man må ha Steam er de som vanligvis ikke pleier å betale for produktet, jeg. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er ikke umulig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har du fått spilt mye du DJ? :D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har du fått spilt mye du DJ? :D Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ble nettopp ferdig med en halvsesong med Liverpool. Endte på en 3 plass. Irriterer meg grenseløst over x antall langskudd med forinnstilte roller, så jeg kommer nok til å fortsette å stille inn alt manuelt. Dette rollesystemet er virkelig ikke optimalt. Skal prøve med Rosenborg nå :-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har selv spilt til demoen slutter med Juventus med relativt grei suksess, også har jeg prøvd meg på Leeds og Swansea. Sleit endel med Leeds, men har fått sving på Swansea. Likevel har Juventus vært morsomst hittil for min del. Jeg hadde problemer med at spissene mine i Leeds skøyt alt for mange langskudd selv, men jeg var for lat til å gidde å ordne opp i det :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå