Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal visstnok fungere bedre på den yngre garde ja. Pleier alltid å benytte meg av spesialtreninga, virker som om det har effekt.

 

Jeg pleier som regel å hente Roholla Iqb-noenoe fra RBK når han slippes på gratis. Han har 1 i styrke. Etter et lite stykke pleier en av trenerne å foreslå at han skal trenes i styrke, noe jeg sier ja til. Som regel bruker jeg han ikke, men styrken triller over 10 etter en sesong eller to.

Lenke til kommentar

Det mest irriterende med fm2012 er egentlig at når jeg vet at det er i beddingen orker jeg ikke fortsette med Maidenhead-gamet jeg begynte på i fm2011. Enda jeg virkelig var på gang, der.

Ser den, har slitt med det samme i over en måned. Er bare demo på meg nå frem til release.

 

Edit: Good times :D

post-48173-0-22473200-1318445415_thumb.jpg

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar

Det mest irriterende med fm2012 er egentlig at når jeg vet at det er i beddingen orker jeg ikke fortsette med Maidenhead-gamet jeg begynte på i fm2011. Enda jeg virkelig var på gang, der.

Ser den, har slitt med det samme i over en måned. Er bare demo på meg nå frem til release.

 

Edit: Good times :D

 

Tja, en god ting er at med en gang jeg installere det fulle spillet blir det nok noen uker med mer intensiv spilling enn det jeg gjør med fm2011, og som jeg sier har jeg ikke tid til det, så.

 

Jeg må eller få erklære meg rystende uenig med at det er good times når RBK slår Brann :)

Lenke til kommentar

Har selv spilt til demoen slutter med Juventus med relativt grei suksess, også har jeg prøvd meg på Leeds og Swansea.

 

Sleit endel med Leeds, men har fått sving på Swansea. Likevel har Juventus vært morsomst hittil for min del.

Jeg hadde problemer med at spissene mine i Leeds skøyt alt for mange langskudd selv, men jeg var for lat til å gidde å ordne opp i det :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...