Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Fortalte pressen at Demidov kom til å komme tilbake bedre enn noen gang etter en forferdelig kamp. På Info/Happiness står det plutselig at han tenkt å motbevise meg. Lovende.

 

Hehe ... Challenge ACCEPTED!

 

Har sett ett par merkelige ting, som f.eks på pressekonf. der de spørr om Alta kommer til å slå Alta o.l

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha. Fin den.

 

 

Ellers er det en irriterende greie her. Skulle sette en spiller som akkurat kom tilbake fra skade som brukbar for reservelaget. Bommet på knappen og flyttet han til reservene. Henta han opp med en gang igjen, men nå har han lenge vurdert sine muligheter i klubben siden han ble plassert der. Jævla irriterende.

Lenke til kommentar

FM er ikkje bra for døgnrytmen..

Rauk ut av Mikke Mus cup pga bortemål, tapte 2-3 etter 3! sjølvmål mot Birmingham i FA-cup semien...

Men på den positive sida so vant eg premier league for andre år på rad+ ligaen til reservelaget og U18.

Møtte City i CL finalen etter 7-1 seier mot Barcelona, 4-0 mot Milan og 5-2 mot Inter., der eg vant 3-0 og fekk den første CL seieren i klubbens historie.

Lenke til kommentar

Kan forsåvidt legge til at i løpet av de første 6 kampene jeg fikk spillt før spillet ga seg rakk jeg å ryke ut av 2 cuper, komme på kant med styret, irritere 4 andre managere, hente inn 2 midtstoppere som viste seg å være halvveis ubrukelig samt vinne de 4 første seriekampene og slå begge de to lagene som var tippet på første og andre. Jeg er forventet å rykke ned, men leder serien og har hittil slått langt sterke lag.

 

Det er stygt og forferdelig å se på, men jeg får jobben gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...