Lolliken Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fortalte pressen at Demidov kom til å komme tilbake bedre enn noen gang etter en forferdelig kamp. På Info/Happiness står det plutselig at han tenkt å motbevise meg. Lovende. Hehe ... Challenge ACCEPTED! Har sett ett par merkelige ting, som f.eks på pressekonf. der de spørr om Alta kommer til å slå Alta o.l Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Derfor har jeg det på engelsk, så jeg slipper de bugsa. Mye rart hos meg. Gikk fra målfattige kamper til å tapte 6-4 for Bayern og vinne 5-3 mot Shitty i neste. Mange mål. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ang språk bugs, litt off topic, men ingen slår fifa sin; Overgang Siste frist Dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hahaha. Fin den. Ellers er det en irriterende greie her. Skulle sette en spiller som akkurat kom tilbake fra skade som brukbar for reservelaget. Bommet på knappen og flyttet han til reservene. Henta han opp med en gang igjen, men nå har han lenge vurdert sine muligheter i klubben siden han ble plassert der. Jævla irriterende. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Sweet, Håvard Nielsen scoret to mot Vålerenga i cup-finalen. Tripic med tre assists, Vaagan Moen med den siste. Nå er det god fetting på gang. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fortalte pressen at Demidov kom til å komme tilbake bedre enn noen gang etter en forferdelig kamp. På Info/Happiness står det plutselig at han tenkt å motbevise meg. Lovende. Han har vel kanskje VELDIG lyst på å komme tilbake til Norge, da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Etter å ha slått ut Barca 2-2a, PSG 5-4 (eeo) og Bayern 6-6a føltes det latterlig godt å slå Real 3-1 i CL-finalen! 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 FM er ikkje bra for døgnrytmen.. Rauk ut av Mikke Mus cup pga bortemål, tapte 2-3 etter 3! sjølvmål mot Birmingham i FA-cup semien... Men på den positive sida so vant eg premier league for andre år på rad+ ligaen til reservelaget og U18. Møtte City i CL finalen etter 7-1 seier mot Barcelona, 4-0 mot Milan og 5-2 mot Inter., der eg vant 3-0 og fekk den første CL seieren i klubbens historie. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Da har jeg endelig fått FM igang igjen og kan endelig fortsette på karrieren min med Barnet som jeg begynte på da spillet kom ut. Jaja, får bare avlyse sommeren for min del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Å ligge ute med sola i ryggen og lappisen i skyggen med FM på er fantastisk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kan forsåvidt legge til at i løpet av de første 6 kampene jeg fikk spillt før spillet ga seg rakk jeg å ryke ut av 2 cuper, komme på kant med styret, irritere 4 andre managere, hente inn 2 midtstoppere som viste seg å være halvveis ubrukelig samt vinne de 4 første seriekampene og slå begge de to lagene som var tippet på første og andre. Jeg er forventet å rykke ned, men leder serien og har hittil slått langt sterke lag. Det er stygt og forferdelig å se på, men jeg får jobben gjort! 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Fint å miste begge de her fra det nyopprykka League 1 laget mitt i Januarvinduet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kanskje mitt beste kjøp prismessig sett. Fikk herligheten for £180k. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Tren han på fart, så blir han der syk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Var det første jeg gjorde da jeg fikk han. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kjekt å bruke denne spilleren aktiv i Cl og i ligaen, når City er så intressert i han Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Første gang jeg har opplevd å få bot for for mange gule kort i en kamp. :!: Endret 6. april 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Første gang jeg har opplevd å få bot for for mange gule kort i en kamp. :!: Hehe. Jeg har opplevd det en gang også. En av de første kampene jeg spilte på fm2012... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Er det noen som har opplevd å IKKE få en straff/irettesettelse fra forbundet dersom du på pressekonferansen sier du ikke var enig med dommeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå