Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte uten jobb, signet med Alta.

 

Rykket opp første sesongen etter å havnet på andre plass :0)

Nå er jeg i Tippeligaen, cruiser inn på tredje plass. Bare 2 poeng bak Vålerenga på første og det er 3 kamper igjen...

 

En seiersrekke på 12 kamper er ikke helt å forakte heller. Pokker meg ikke lett med en "skjit-klubb" som Alta ^^

 

Kom igjen nu!!!!!

 

Edit 1:

 

Sweet årets manager og ser ut som jeg zoomer enda mer inn på tittelen med brann og vålerenga tap :0))

 

Edit 2:

 

Da var tippeliga-trofeet i boks :0) Etter en sikker 3-1 seier mot sarpsborg og brann spilte uavgjort og 'enga tapte :0))) FK YEA!!!

 

Bare Cupen igjen mot Brann, krysser fingre!!!

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

 

 

Da var første sesong med Nottingham Forest over. Noen gode lån på tampen (Coleman/Nabi) samt en skadefri tropp de siste 10-12 kampene var til stor hjelp og rakk til en sluttspurt som førte laget opp fra å kjempe om den siste playoff-plassen til en fin andreplass etter 5-0 seier mot Blackpool hjemme siste kamp.

 

 

 

 

Crespo ble desverre ikke den goalgetteren jeg hadde håpet på, men hva gjør vel det bare man har et kjent navn i startoppstillingen. Crespo er neste sesong spillende juniortrener. Rivaldo derimot, var en høydare. Det lave snittet kommer av en del kamper som innbytter samt at han ikke spilte så bra i perioder der han måtte spille fra start pga skader på andre spillere. Men målene og assistene var alle viktige. Fortsetter muligens som maskot.

 

De klart viktigste spillerene gjennom sesongen var Chambers og Higginbotham på stopperplass samt Jay Spearing som kom i januarvinduet og virkelig storspilte mot slutten av sesongen etter en noe svak start.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grr. Rykket ned med Austevoll på målforskjell. Surt som pøkk. Sa opp jobben min, fikk jobb i Welling i stedet. Gjør et par klassekjøp (til BSS å være, vel og merke) og herjer. Noen uavgjorte, mest seier. En solid 9-0 seier og jeg tenker at nå, ja nu jävlar, nu är jag på G (Jeg tenker av og til på svensk. En lei bi-effekt av å jobbe med masse svensker og måtte kommunisere på svensk). Men neida, plutselig faller laget sammen som en sekk med gjødsel. De taper, taper taper, får en uavgjort og en seier i ny og ne, men de er altså ikke til å kjenne igjen. Selv en 37 år gammel Sæternes (i mangel av noen svale) gjør ingen sommer hos meg.

 

Christian Steen begynte bra, men er en god tullekopp plutselig. Zola Jr gjør en respektabel jobb. Chris Rodd likeså. I mål står Beau Molenaar, og han er det ingen som vet hva han får betalt for. Av og til vurderer han at det er verdt å redde noen baller av typen som blir sparket på, andre ganger er det to langt mindre slike han står og redder. Lennox Kanu herjet som en gal mann på venstrevingen i godperioden. Han scorte, la inn målgivende og var alle steder henne. Jaigne, min gambiske lynspiss presterte å smelle inn 13 mål på 6 kamper. Nå har han 14 kamper og 13 mål. På høyrevingen har jeg en luring av en spanjakk. Han har også sluttet å gjøre en ærlig dags jobb for laget, og har heller valgt en karriere som orienteringsløper. Så han springer rundt og ignorer ballen fullstendig.

 

Urk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På min Brann save, spiller eg med Angan og Joshua King på topp. Men begge er best som måltyv. Angan er en rein skåringsmaskin, men King kan det gå langt mellom målene.

Men siden dem er samme type spiller, kan det ødelegge for arbeidssamarbeide mellom dem to? At den ene får ut sitt potensiale, men den andre blir hengende igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...