Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Har nettopp styrket troppen med Adel Taarabat. Kvalifiserte meg til Gruppespillet der eg fikk en fin pengesum.

Kom i gruppen med: City, Porto og Dortmund

Spennende gruppe :) Litt i tvil om eg skal gå offansivt ut, eller prøve å ligge lav og kompakt.

2 - 0 seier på hjemmebane mot Dortund :)

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en kanon debutsesong i tippeligaen, ligger på øvre delen av tabellen, og har gjort noen flotte signeringer

På laget mitt har jeg blant annet Christer Kleiven, Vaagan Moen, Moldskred, Berget Skjølsvik, Herman Stegel og Alexander Groven. I tillegg har jeg signert Håvard Nielsen og Fredrik Ulvestad som kommer til nyttår.

Men så ble jeg kjøpt opp av en argentinsk gjøk. Han truer med å sparke meg, og har tilsynelatende tatt med seg et lån på 15 mill (!!!). Så enten mister jeg jobben, ellers er klubben min enda mer rævkjørt økonomisk sett. For et sirkus de neste dagene blir.

Lenke til kommentar

Bracamontes har scoret *kremt* 117 mål så langt denne sesongen, men det beste så lang er at de tre lagene som kjemper om å ikke falle under nedrykksstreken er Fulham, Watford og... Liverpool.

Derby og Huddersfield har begge over ti poeng opp til trygg grunn med fire gjenstående runder. Watford har 32 poeng og er foreløpig det tredje laget i rød sone. Fulham har 33 poeng og Liverpool har 34 poeng. Dette kan bli fantastisk bra om Fulham og Watford skulle vinne sine resterende kamper i innspurten :D

Lenke til kommentar

Hvilket lag er du? Forøvrig, i min save så har Man U vunnet ligaen 2/3 og ligger an til 3/3 i CL. Må være et utfordrende lag å lede.

Endte på en knall 2.plass første sesong i tippeligaen med Glimt. Vaagan Moen leverte den tredje strake kanonsesongen på rad, og spissen min spilte som en gud. Han er overalt, og spiller alle andre god. På slutten av sesongen fikk jeg plutselig beskjed av en agent at Vadim Demidov så gjerne ville gå gratis til meg. Ja takk sa jeg.

I sesong nr 2 i TL satser jeg på topp 5, men styret forventer pallplass. Startet sesongen greit nok med 7-0 borte mot Hønefoss. Noen kamper senere vant jeg 8-0 hjemme mot Sogndal. Dessverre er jeg ikke jevnt god, og taper endel poeng når jeg ikke vinner stort. Blir nok ikke noe gull enda nei.

Noen merkelige ting;

Gikk rett opp som tredje største klubb i Norge etter ett seriesølv. (Ikke vært lengre i cupen enn tredje runde).

Det flyter regens av høy klasse på gratismarkedet (type flere som gruser MartinF's RM regen). Har prøvd å ikke signere disse da det enda er så tidlig i saven, men tre stykker har det blitt. Molde har en som må være blant spillets beste spillere allerede.

Argentineren som kjøpte opp klubben min med et lån på 15 mill, som han satte på klubben, er en virkelig person. Tre kamper for Argentina de siste årene.

Valencia vant ligaen i år. Nøkkelspillere? Balotelli innlånt fra City, og Antonio Valencia innlånt fra United. Fint med litt hjelp fra Manchester.

Lenke til kommentar
Hvilket lag er du?

Everton.

Ganske fornøgd med å vinne premier league med ein snitt alder på 23. Rauk ut av CL i semien mot Real Madrid, pga eit sjølvmål 1 min på overtid.

Brukte 200 mill.(NoK) på ein 18-åring i går, han blir spennande å følge dei neste 4-5 sesongane.

Rykka også opp til L1 med Monaco, ser ut som eg kjem til å vere blant dei 3-4 beste laga i L1 også.

Lenke til kommentar

Låg likt med Rosenborg, men ledet med målforskjell. Siste kampen spillere eg mot Molde, der eg leder 3 - 0 etter det har gått 40min. Styrer kampen fullstendig og tenker at nå har eg vunnet ligaen. Men derifra og ut, går alt til helvette. 2 straffer og 1 man utvist. Var like før eg ødela hele maskinen i sinne, men endte opp med at eg solgte spillerene som var under parti. Dette var spillere som prestere utrulig ujevnt, så har ikkje noe å tape.

Men dette er det mest frustrerendes eg har vært bort på laaang tid.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

hmz, er ca midten i andre sesongen med Viking, Vant første sesongen, og ligger nå på første plass med 38 poeng, (15 kamper) andre plass er tromsø med 27 poeng og Molde på 3dje med 26 poeng.

Vant nettopp første kvalikk kamp 2-0 hjemme mot Slovan Bratislava!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...