Maynard James Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ja, han er det. Jeg fikk sparket i Forest. Mest fordi jeg ga opp og ga litt faen. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Mente hvilken sesong du fikk 90 mill i overgangs budsjett. 2013, altså sesong 2. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Mente hvilken sesong du fikk 90 mill i overgangs budsjett. 2013, altså sesong 2. Whot! Vant du alt som var å vinne første sesong da?- Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Mente hvilken sesong du fikk 90 mill i overgangs budsjett. 2013, altså sesong 2. Whot! Vant du alt som var å vinne første sesong da?- Vant TL, men gikk ut av cupen i 2. Runde (mot Sandnes Ulf). Men det har sikkert noe med at jeg kom til gruppespillet i Champions League. Kom i gruppe med Porto, Marseille og Juventus, men uavgjort borte mot italienerne var det eneste jeg egentlig kunne ta med vidre. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Okai, daså;p starta akkuratt Viking selv shø! spilte nettopp første serie kamp, vant 4-3 mot molde. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvordan endrer man statusen på spillerne i troppen. Altså nøkkelspiller, viktig førstelagsspiller, bacup osv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Gå inn på spilleren. Transfers & Contracts-fanen -> Set Transfer Status. Menyen der har forskjellige statuser. Oversett hvis du spiller med feil språk. 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Høyreklikk på spiller, gå ned til overganger og kontraker, velg status i tropp. Har nå selv avsluttet min sesong med Liverpool, endte på en 2. plass bak Manchester United. Hadde en horribel siste innspurt av sesongen med 4 uavgjort er på rekke å rad ;S Total formsikt og mangelen på å score mål ;/ Sto oppført med bare 3 uavgjort kamper og bare 3 tap før formsvikten kom til meg. Endte opp med 10 uavgjort kamper ;( Hadde jeg vunnet de kampene isteden så hadde jeg vunnet serien lett, isteden for nå å bare komme på 2. plass Og får å gjøre det enda litt verre så kom beskjeden om at lokale myndigheter ikke ville gi oss tillatelse til å bygge ut Anfield Men da spurte jeg styret om de kunne vurdere å bygge en helt ny stadion for klubben, noe de selvfølgelig ikke så nytten av :/ Med tanke på at Manchester stadig setter nye tilskuer rekorder på sin store stadion så føler jeg meg så liten med kun 45k i kapasitet og tapte penger på lang sikt. Har lyst på en stadion med rundt 80k eller minst 60k i størrelse, men redd det vil bli vanskelig eller umulig og oppnå 1 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ingenting er umulig i Fm, Der kan til og med Liverpool vinne titler. 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Haha sant det Har jo allerede vunnet serien 2 ganger på rad før jeg nå kom på på 2.plass bak Man Utd. Men jeg syntes en utbygging av stadion eller en helt ny stadion er en viktig del av klubbens fremtid og en vital del av klubbens økonomiske fremtid. 45k blir i mine øyne sett på som lite i forhold til klubbens posisjon de siste årene her hos meg da jeg har hevet klubben betraktelig de siste årene. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Må nok holde det gående et par år til, iallefall etter mine erfaringer(Ikke med Liverpool vel og merke) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Går ikke så veldig bra med Forest rent tabellmessig. Kjører over nesten alle lag jeg møter og vinner sjansestatestikken stort, men scorer for lite mål. I mangel av budsjett til lønninger har jeg signert et par gamle travere. Rivaldo spiller ok mens Crespo bommer litt for mye på store sjanser. Har solgt unna litt daukjøtt i jula, så får prøve å hente inn et par forsterkninger. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Var i ferd med å gi helt opp etter en svak 6.plass i første sesong i 1.div. Det eneste jeg oppnådde var å beholde jobben. Men så i den første runden av sesong 2, møter jeg nettopp nedrykkede Haugesund. Vinner utrolige 7-0, etter fire mål i andre omgang av en spiss som satte 5 mål på hele forrige sesong. Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Fikk også 97 mill og 1.2 mill i lønnsbudsjett andre sesong med RBK, har vell noe med CL osv Er selv i semifinale i Europa League første sesong nå da Røk ut på målforskjell fra CL i gruppe med Bayern, Man City og Atletico Madrid... Kjipern! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg vant Championship med Huddersfield! Har rykket rett opp fra league one på 2 sesonger, og nå er jeg i Premier League. En fantastisk følelse! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Tillater meg selv en skamløs skrytepost, da dette er en av de beste og morsomste savene jeg har hatt på flere år. Når media tippet 24. plass for meg i League 2 første sesongen gjorde jeg et optimistisk overslag at det ville ta ca 12 sesonger å ta Cheltenham opp til Premier League. Å klare det på fire er jævla gøy. Tror dessverre det blir rett nedd ned i Championship igjen, med en stadionkapasitet på 5600 blir det ikke mange kroner i kassa, men jeg tar dette som et utviklingsår der jeg gir mine unge supertalenter spilletid og tar nytte av den forhåpentligvis store TV-bonusen. Alt annet enn nedrykk er en kjempebonus. Endret 27. mars 2012 av Hegland Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Viktig å skryte litt også! For dere som spiller via steam(Noen som spiller uten nå til dags ?^^) Kan legge meg til på steam! eloxserious er nicket! Greit å ha noen å pjatte litt med mens man koser seg med et glass cola/en boks øl og fm! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Laget mitt som skal prøve å holde seg i PL: Alex Smithies Ryan Shotton - Scott Dann - Richie De Laet - Joe Mattock Gabriel Obertan - Tom Cairney - Fabrice Muamba - Kevin de Bruyne Sloan Privat - Jay Rodriguez Benk : Simon Thomas, John Flanagan, Liam Ridgewell, John Guidetti, Emmanuel Frimpong, Jonny Howson, Paul Anderson. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan si at Smithies, Dann og Rodriguez holder høy PL standard på FM. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Habil landslagskarriere på J-Rod, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå