Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente hvilken sesong du fikk 90 mill i overgangs budsjett. :p

 

2013, altså sesong 2.

 

Whot!

Vant du alt som var å vinne første sesong da?-

 

Vant TL, men gikk ut av cupen i 2. Runde (mot Sandnes Ulf). Men det har sikkert noe med at jeg kom til gruppespillet i Champions League. Kom i gruppe med Porto, Marseille og Juventus, men uavgjort borte mot italienerne var det eneste jeg egentlig kunne ta med vidre.

Lenke til kommentar

Høyreklikk på spiller, gå ned til overganger og kontraker, velg status i tropp.

 

Har nå selv avsluttet min sesong med Liverpool, endte på en 2. plass bak Manchester United. Hadde en horribel siste innspurt av sesongen med 4 uavgjort er på rekke å rad ;S Total formsikt og mangelen på å score mål ;/ Sto oppført med bare 3 uavgjort kamper og bare 3 tap før formsvikten kom til meg. Endte opp med 10 uavgjort kamper ;( Hadde jeg vunnet de kampene isteden så hadde jeg vunnet serien lett, isteden for nå å bare komme på 2. plass :(

 

Og får å gjøre det enda litt verre så kom beskjeden om at lokale myndigheter ikke ville gi oss tillatelse til å bygge ut Anfield :( Men da spurte jeg styret om de kunne vurdere å bygge en helt ny stadion for klubben, noe de selvfølgelig ikke så nytten av :/ Med tanke på at Manchester stadig setter nye tilskuer rekorder på sin store stadion så føler jeg meg så liten med kun 45k i kapasitet og tapte penger på lang sikt.

 

Har lyst på en stadion med rundt 80k eller minst 60k i størrelse, men redd det vil bli vanskelig eller umulig og oppnå :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha sant det :p Har jo allerede vunnet serien 2 ganger på rad før jeg nå kom på på 2.plass bak Man Utd. Men jeg syntes en utbygging av stadion eller en helt ny stadion er en viktig del av klubbens fremtid og en vital del av klubbens økonomiske fremtid. 45k blir i mine øyne sett på som lite i forhold til klubbens posisjon de siste årene her hos meg da jeg har hevet klubben betraktelig de siste årene.

Lenke til kommentar

Går ikke så veldig bra med Forest rent tabellmessig. Kjører over nesten alle lag jeg møter og vinner sjansestatestikken stort, men scorer for lite mål. I mangel av budsjett til lønninger har jeg signert et par gamle travere. Rivaldo spiller ok mens Crespo bommer litt for mye på store sjanser. Har solgt unna litt daukjøtt i jula, så får prøve å hente inn et par forsterkninger.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Var i ferd med å gi helt opp etter en svak 6.plass i første sesong i 1.div. Det eneste jeg oppnådde var å beholde jobben.

 

Men så i den første runden av sesong 2, møter jeg nettopp nedrykkede Haugesund. Vinner utrolige 7-0, etter fire mål i andre omgang av en spiss som satte 5 mål på hele forrige sesong.

Lenke til kommentar

Tillater meg selv en skamløs skrytepost, da dette er en av de beste og morsomste savene jeg har hatt på flere år. Når media tippet 24. plass for meg i League 2 første sesongen gjorde jeg et optimistisk overslag at det ville ta ca 12 sesonger å ta Cheltenham opp til Premier League. Å klare det på fire er jævla gøy. Tror dessverre det blir rett nedd ned i Championship igjen, med en stadionkapasitet på 5600 blir det ikke mange kroner i kassa, men jeg tar dette som et utviklingsår der jeg gir mine unge supertalenter spilletid og tar nytte av den forhåpentligvis store TV-bonusen. Alt annet enn nedrykk er en kjempebonus.

post-163919-0-24201200-1332863350_thumb.jpg

post-163919-0-98290100-1332863424_thumb.jpg

post-163919-0-00755100-1332863439_thumb.jpg

post-163919-0-31302200-1332863448_thumb.jpg

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Viktig å skryte litt også! For dere som spiller via steam(Noen som spiller uten nå til dags ?^^) Kan legge meg til på steam!

 

eloxserious er nicket! Greit å ha noen å pjatte litt med mens man koser seg med et glass cola/en boks øl og fm!

Lenke til kommentar

Laget mitt som skal prøve å holde seg i PL:

 

Alex Smithies

Ryan Shotton - Scott Dann - Richie De Laet - Joe Mattock

Gabriel Obertan - Tom Cairney - Fabrice Muamba - Kevin de Bruyne

Sloan Privat - Jay Rodriguez

 

Benk : Simon Thomas, John Flanagan, Liam Ridgewell, John Guidetti, Emmanuel Frimpong, Jonny Howson, Paul Anderson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...