Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var innom trening og via der såg eg på Ferdighetsutvikling. Er eg i nærheten da? Men får vel ikkje sett kordan utviklinger har vært nå som sesongen er over.

 

Der kan du sikkert finne noe. Du kan sikkert få en rapport eller noe fra speiderne dine om hvordan spilleren har utviklet seg hjennom året. Hvordan er jeg ikke sikker på, men jeg mener, de kommer jo med en sesongoppsummering når sesongen er over.

 

Som sagt er mitt fm ikke helt i vater just nu, men om du vil se generell utvikling den siste tiden trykker du på en spiller, og så trykker du på den knappen som heter ferdigheter. Da får du et utvidet bilde av spillerens ferdigheter. Med utvidet mener jeg større, ikke flere ferdigheter. Om du haker av for å vise utvikling vil du få noen piler på hver ferdighet som viser om den har gått opp eller ned i det siste...

Lenke til kommentar

Solgte nettopp Rodolph Austin til Start etter dem vart tatt over av ein steinrik fyr. Han va ikkje fornøgd siden eg ikkje hadde signert noen kvalitetspillere, å krevde å bli satt på overgansarkede.

 

Siden eg viste Start hadde fått rike eiere, satte eg utkjøpskausulen på 26 mill og rett etter kom start med tillsvarandes byd. Sammtidig som dem bydde, så skulle eg spille mot dem. / - 0 seier over dem var resultatet, og uka etter så har Austin skreve under og seier han er veldig glad at han kan hjelpe en så populær klubb fremmover.

 

Det morsomste med det hele er at eg ligger på 2 plass uten tap og Start ligger på siste med kun tap. Selv om det er et spill, så er jo dette så langt i fra realiteten at det er nifst.

Lenke til kommentar

noen som har prøvd når de skal starte nytt spill, å ta med spillere fra europa?(Får da over 200 tusen spillere) Og maks anbefalte er 125 tusen.

Hvordan går dette? Har en veldig god pc, så å si helt ny. Men står antatt spill hastighet på en halv stjerne elns;p

Lenke til kommentar

Min hittil vanskeligste avgjørelse ble tatt i går. Phil Jones begynte å sutre om at han ville ha nye utfordringer for andre året på rad. Vanligvis gir jeg spillere som gjør dette en ekstra sesong for å se om problemet går over. Dermed transferlistet jeg han med minstepris på 350 millioner og fikk interesse fra Atletico, Chelsea og Real Madrid. Bud kom fra de to siste, men jeg aksepterte bare fra Real, i og med at Chelsea kun ga meg penger over tid, mens Real betalte alt i ett lass. Chelsea er også ligamotstander, så det er uaktuelt å selge til dem.

 

Jones er riktignok 29 år gammel, så prisen tilsier jo at jeg burde ta pengene så fort som mulig, men han er jo en spiller som har vært med meg hele veien, og han er visekaptein. Plassen hans på førstelaget har ikke vært bankers de siste to-tre sesongene, hvor han har blitt rullert litt som midtstopper og ballvinnende midtbanespiller, alt ut ifra hvor slitne førstevalgene der har vært. Sandro nærmer seg 33 år og arbeidsviljen er mye høyere enn utholdenheten, så han spiller jo ikke på langt nær alle kampene lenger. Uansett er han, sammen med Smalling og Cleverley, den siste gjenværende United-spilleren, og de to andre er for lengst forbi sin tid som førstelagsspiller og lever på nostalgisk verdi. Cleverley har aldri vært mer enn en anvendelig innbytter (med rundt 20 innhopp hver sesong i ti strake sesonger) og Smalling er ikke god nok hverken som midtstopper eller høyreback til å forsvare en fast plass.

 

Godtok budet, signerte en terrier av en tyrker for 140 millioner kroner til å være backup som rivjern og ventet på at den vemodige meldingen skulle komme...

 

Jones avslo kontrakten fra Real.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...