Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å spille Forest. Å bygge et lag med en klubb totalt uten penger er ikke direkte lett.

Prøver nu!

For all del. RYKK OPP FØRSTE SESONG. Jeg greide det ikke etter tidenes kollaps de siste fem kampene. Nå har jeg ikke penger, ikke lag, og får ikke låne spillere en gang, Styret krever enda mer, gir meg enda mindre og nekter å høre på meg når jeg spør om feeder klubb til meg så jeg kan låne spillere uten å betale lønn.

Eventuelt kan du selge unna spillere som Cohen/McGugan/Majewski i håp om å få noen spillere til en billigere penge.

Lenke til kommentar

Da handler det vel bare om å signere spillere på free transfer/når det er 6 måneder igjen? Digger det, er den morsomste delen med FM. Fantastisk når en spiller du sikler etter skriver under for deg, og enda bedre når han ankommer forran sesongoppkjøringen.

 

Nå fikk jeg totalt abstinenser her. LAST NED FFS.

Lenke til kommentar

Joda, men det er bare ett problem. Du har ikke lønn til å hente en jævla spiller, selv ikke free transfer. Før andresesongen fikk jeg nok en gang 0 i budsjett og de gikk NED £20k/uka på lønningsdelen.

Henta Crespo på free transfer jeg :)

Lurt. Jeg fikk ikke henta noen som helst og manglet en solid toppscorer. Nå er alt ødelagt.

Lenke til kommentar

Hmm jeg har faktisk hentet veldig få spillere på free transfer ;o Sliter med og finne de :p Og de jeg har prøvd på så skal klubben gjerne ha en fet kompensasjon for overgangen xD Men noen har jeg hentet da, som blant annet Carlos Tevez :D

 

Men denne sesongen har jeg kjøpt veldig få spillere siden jeg vil prøve å spare opp mest mulig cash sånn at jeg kan få fullført oppgraderingen av Anfield som jeg i gang med :D Har uansett en rimelig grei stall, ligger på 1. plass i PL, vant Ligacupen, men ble dessverre slått ut av Chelsea i F.A Cupen's femte runde ;/ Men håper å vinne serien i år også. Og mulig endelig ta CL pokalen hjem igjen for første gang siden 2005 ;)

Lenke til kommentar

Lest mye rundt på¨diverse fora og ser at de samme innkjøpene går igjen hos veldig mange. Er jeg den eneste som synes det er morsomt å prøve noe annet enn alle andre, og å gjøre det litt vanskeligere for seg selv? F.eks Babacar, Gøtze, Hazard og Damiao er jo spillere som aaaalle kjøper. Med all respekt, det er jo spillere man vet vil slå igjennom og det gjør åpenbart spillet mye enklere.

Neida, jeg pleier å forholde meg eksklusivt til spillere jeg speider meg frem til, uavhengig av om jeg spiller med Arsenal, AFC Wimbledon eller FK Tønsberg.
Lenke til kommentar

På min gamle save, der fikk eg opp om spillere hadde økt eller dabbet av på de forskjellige ferdighetene. Men nå kommer det ikkje opp noe.

 

Du ser det ikke direkte på den første spillerskjermen med samlet informasjon slik du gjorde på fm2011, men om du får inn på den menyen som på norsk heter "ferdigheter" så kan du se hvor mye de har økt.

 

Du kan gå geografisk. Om du er RBK fan er du kanskje fra trønderlag. Da kan andre lokale lag være gøy, f.eks Levanger eller Byåsen osv. Eller et lite lag fra Manchester? Gjenta bragden City har stått for (er selv United fan, så City er kanskje ikke det beste salgsproduktet, men du skjønner hva jeg mener).

 

Norsk 1.div og 2.div er definitivt gøy. Skal selv mekke en B/G save så snart jeg får lastet ned alt jeg trenger av kits osv.

 

Jeg koste meg med å hente Staal opp fra andre divisjon. Jeg hadde begynt med Førde, sagt opp der etter en stund og ble hyrt av Staal. Etter noen gode sesonger var vi i tippeligaen. Var litt dum og svarte ja på Burnley enda jeg var regnet som et ikon i Staal. Fikk Burnley opp og så resignet jeg. Ble hyrt av Vålerenga og arbeider litt med dem (vant en cup og slikt). Men det som var spesielt interessant var at Staal ble en av mine største utfordrere i tippeligaen. Jeg har gjort godt grunnlagsarbeid med andre ord.

 

Så skulle jeg begynne på et nytt gamle etter transferupdate, fikk spilt en gang før spillet de siste dagene har insistert på at det ikke klarer å snakke med serveren. Så nå venter jeg fremdeles i spenning.

Lenke til kommentar

Glimt. Signerte forøvrig gutten uten å sjekke stats og posisjon. Viser seg at han er best som venstreving og ikke sentralt som jeg trodde. I Moens første kamp røyk jeg ut av cupen - mot Harstad - i første runde. Pinlig.

 

Edit: hadde selv en små magisk save med Eidsvold Turn back in 09. Eneste problemet var at når jeg endelig begynte å mestre laget, ble vi kjøpt opp. Var mindre gøy med ubegrensete middler enn jeg hadde trodd.

Endret av Thommesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På min gamle save, der fikk eg opp om spillere hadde økt eller dabbet av på de forskjellige ferdighetene. Men nå kommer det ikkje opp noe.

 

Du ser det ikke direkte på den første spillerskjermen med samlet informasjon slik du gjorde på fm2011, men om du får inn på den menyen som på norsk heter "ferdigheter" så kan du se hvor mye de har økt.

 

Var innom trening og via der såg eg på Ferdighetsutvikling. Er eg i nærheten da? Men får vel ikkje sett kordan utviklinger har vært nå som sesongen er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...