Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Strålende! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 herregud, har du ikke tatt igjen Barcelona enda? :wub: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Nei, klarer ikke å vinne CL hvert år! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Noob. Edit: I forhold til dette med dynamisk ligarykte - fører dette til at den norske ligaen generelt blir sterkere også, eller er du like dominant som Barca ville vært om de hadde spilt i Tippeligaen? Endret 23. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Så sykt fornøgd med Nelson Rivas kjøpe mitt. Han har rett og slett vært ein bauta for meg i forsvaret. Slepper sjeldent inn mål. som gjør at eg har gått ubeseiret gjennom 20 kamper uten tap. Dette er i stor kontrast mot sist år, der det var så ujevnt at det nesten ikkje var kjekt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Vanskelig å si. RBK og Vålerenga har kommet seg de siste sesongene - men jeg kunne nok nesten ha vunnet ligaen med U19 laget mitt.. Er ingen av de som kommer seg noe særlig langt i Europa heller. Får se åssen det blir når jeg runder 2030. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Må man ha inn tenere for det offansive og de defansive spillerene for at dem skal kunne utvikle seg? På min gamle save, der fikk eg opp om spillere hadde økt eller dabbet av på de forskjellige ferdighetene. Men nå kommer det ikkje opp noe. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Det er ikke nødvendig, men du får bedre utvikling med flere og bedre trenere i hver kategori enn om du bare har en trener felles for alle kategoriene. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Har hatt henda fulle med andre ting enn FM sålangt i vinter, men snappet det opp på Steam for halv pris for en stund siden, og fy faen så gøy. Buttet litt i mot på min første Arsenal-save, så jeg begynte med Cheltenham Town, et lag jeg har spilt lange saves med hver FM/CM årgang siden CM 01/02, og det går så det griner! Var tippet av media til en 21. plass, endte på 3. plass og direkte opprykk, etter en disiplinert og gnien 4-5-1. Wheela-og-deala noe helt ekstremt i sommervinduet, uten noe transferbudsjett fikk jeg flere spennende kjøp bla Davide Petrucci fra Man Utd. Ble tippa på siste plass av media, dette er tabellen pdd: Let's go Robins! 2 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 30 kamper uten tap, så taper jeg faen meg mot Blackburn... 1-0-.- Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Nettopp fullført min 3 sesong med Manchester united. tok mitt 3.strake seriegull! kjempe prestasjon! også vant eg endelig Champions League etter 2-3 mot Arsenal i extraomganger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Å spille mot Forest setter virkelig sinnemestringa på prøve. Herregud for noe dritt. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Så du har vunnet alt - med et av verdens beste lag. På tide med en utfordring? Aldri sett hva som er morsomt med å spille med spillets beste lag. til alle som spiller med små lag, om det er fra tippeligaen eller nede i det engelske systemet! Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Så du har vunnet alt - med et av verdens beste lag. På tide med en utfordring? Aldri sett hva som er morsomt med å spille med spillets beste lag. til alle som spiller med små lag, om det er fra tippeligaen eller nede i det engelske systemet! Hehe Har du eit lag å annbefale da? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Fleetwood, Porto, Atletic, eller atletico madrid. Evt monaco i Frankrike, en gammel storhet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Athletico er ikke akkurat et dårlig lag da... Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Trenger vel ikke være et dårlig lag for å spille det? Krever litt for å få Athletico til toppen av kremen uansett. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Napoli eller Rbk? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Du kan gå geografisk. Om du er RBK fan er du kanskje fra trønderlag. Da kan andre lokale lag være gøy, f.eks Levanger eller Byåsen osv. Eller et lite lag fra Manchester? Gjenta bragden City har stått for (er selv United fan, så City er kanskje ikke det beste salgsproduktet, men du skjønner hva jeg mener). Norsk 1.div og 2.div er definitivt gøy. Skal selv mekke en B/G save så snart jeg får lastet ned alt jeg trenger av kits osv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Start uten jobb, alltid morro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå