Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sykt fornøgd med Nelson Rivas kjøpe mitt. Han har rett og slett vært ein bauta for meg i forsvaret. Slepper sjeldent inn mål. som gjør at eg har gått ubeseiret gjennom 20 kamper uten tap. Dette er i stor kontrast mot sist år, der det var så ujevnt at det nesten ikkje var kjekt.

Lenke til kommentar

Har hatt henda fulle med andre ting enn FM sålangt i vinter, men snappet det opp på Steam for halv pris for en stund siden, og fy faen så gøy. Buttet litt i mot på min første Arsenal-save, så jeg begynte med Cheltenham Town, et lag jeg har spilt lange saves med hver FM/CM årgang siden CM 01/02, og det går så det griner! Var tippet av media til en 21. plass, endte på 3. plass og direkte opprykk, etter en disiplinert og gnien 4-5-1. Wheela-og-deala noe helt ekstremt i sommervinduet, uten noe transferbudsjett fikk jeg flere spennende kjøp bla Davide Petrucci fra Man Utd. Ble tippa på siste plass av media, dette er tabellen pdd:

 

2012-03-23_00001.jpg

 

Let's go Robins!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du har vunnet alt - med et av verdens beste lag. På tide med en utfordring?

 

Aldri sett hva som er morsomt med å spille med spillets beste lag. :thumbup: til alle som spiller med små lag, om det er fra tippeligaen eller nede i det engelske systemet!

 

Hehe ;) Har du eit lag å annbefale da? :)

Lenke til kommentar

Du kan gå geografisk. Om du er RBK fan er du kanskje fra trønderlag. Da kan andre lokale lag være gøy, f.eks Levanger eller Byåsen osv. Eller et lite lag fra Manchester? Gjenta bragden City har stått for (er selv United fan, så City er kanskje ikke det beste salgsproduktet, men du skjønner hva jeg mener).

 

Norsk 1.div og 2.div er definitivt gøy. Skal selv mekke en B/G save så snart jeg får lastet ned alt jeg trenger av kits osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...