Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Har kjøpt Hazard. men han spiller Offansiv Midtbane. Ganso og Pastore er kjøpt opp av Shitty så dei kan eg bare glømme, men dei er Offansive midtbanespillere uansett :) trenger eit tips til ein GO Mittbane Sentral som kan vere Playmaker :) Modric er de bare å glømme å :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, så ikke at det var MS og ikke OMS. Wilshere kan uansett spille sentral midtbane uten problemer. Personlig brukte jeg Anderson og Lorenzo Crisetig der før jeg fikk opp en vill newgen.

 

Edit: 150 millioner, ja... Da har du enten vært heldig, eller så har ikke Wilshere blitt så god som han ble hos meg (beste midtbanespilleren på spillet) før røk hamstringen og brakk beinet to ganger, pluss en masse andre småskader på 2-4 uker, alt innenfor en periode på tre år. Nå er han ganske ræva.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Ah, så ikke at det var MS og ikke OMS. Wilshere kan uansett spille sentral midtbane uten problemer. Personlig brukte jeg Anderson og Lorenzo Crisetig der før jeg fikk opp en vill newgen.

 

Edit: 150 millioner, ja... Da har du enten vært heldig, eller så har ikke Wilshere blitt så god som han ble hos meg (beste midtbanespilleren på spillet) før røk hamstringen og brakk beinet to ganger, pluss en masse andre småskader på 2-4 uker, alt innenfor en periode på tre år. Nå er han ganske ræva.

har brukt Pogba fast på midtbana til nå, men han har vert skada no også ikke kommet tilbake etter skaden. kjedelig i grunnen for han var på vei te å bli go :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt Hazard. men han spiller Offansiv Midtbane. Ganso og Pastore er kjøpt opp av Shitty så dei kan eg bare glømme, men dei er Offansive midtbanespillere uansett :) trenger eit tips til ein GO Mittbane Sentral som kan vere Playmaker :) Modric er de bare å glømme å :p

Hva er budsjettet på? Se på spillere som Axel Witsel, Jadson, Hamsik,

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Nå lurer jeg faen meg på hva som skjer med laget mitt... Er Blackpool, og kom på 5. plass i PL i min 3. sesong over alle forventninger. Forsterket laget i så og si alle lagdeler, og var klar for å gjenskape suksessen.. Etter 8 runde runder i min 4. sesong ligger jeg på 15. plass med 7 poeng på 8 kamper, mens i cupene cruiser jeg gjennom.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Kan det være at laget mitt spiller så dårlig fordi det er en del nye på laget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...