Rbk89 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har kjøpt Hazard. men han spiller Offansiv Midtbane. Ganso og Pastore er kjøpt opp av Shitty så dei kan eg bare glømme, men dei er Offansive midtbanespillere uansett trenger eit tips til ein GO Mittbane Sentral som kan vere Playmaker Modric er de bare å glømme å Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Lamela, Wilshere og Götze pleier å bli bra, de også. De to siste må du betale gjennom nesa for å få. Endret 20. mars 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Selv om det står AMC betyr det ikke at du IKKE kan bruke dem som MC. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du kan jo sjekke ut Willian, han er en fin OMS som skal passe godt som playmaker. Kjøpte han selv 2013/2014 sesongen, fikk han for 140M. Og ja han kan fint spille vanlig MS også. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Lamela, Wilshere og Götze pleier å bli bra, de også. De to siste må du betale gjennom nesa for å få. Jeg kjøpte Wilshere for 150mill :O fekk shokk! Billisalg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ah, så ikke at det var MS og ikke OMS. Wilshere kan uansett spille sentral midtbane uten problemer. Personlig brukte jeg Anderson og Lorenzo Crisetig der før jeg fikk opp en vill newgen. Edit: 150 millioner, ja... Da har du enten vært heldig, eller så har ikke Wilshere blitt så god som han ble hos meg (beste midtbanespilleren på spillet) før røk hamstringen og brakk beinet to ganger, pluss en masse andre småskader på 2-4 uker, alt innenfor en periode på tre år. Nå er han ganske ræva. Endret 20. mars 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ah, så ikke at det var MS og ikke OMS. Wilshere kan uansett spille sentral midtbane uten problemer. Personlig brukte jeg Anderson og Lorenzo Crisetig der før jeg fikk opp en vill newgen. Edit: 150 millioner, ja... Da har du enten vært heldig, eller så har ikke Wilshere blitt så god som han ble hos meg (beste midtbanespilleren på spillet) før røk hamstringen og brakk beinet to ganger, pluss en masse andre småskader på 2-4 uker, alt innenfor en periode på tre år. Nå er han ganske ræva. har brukt Pogba fast på midtbana til nå, men han har vert skada no også ikke kommet tilbake etter skaden. kjedelig i grunnen for han var på vei te å bli go Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 lolwut? Van Persie hadde tydeligvis dagen! Rart det der alltid skjer mot Chelsea. Slo dem 7-1 på FM11, Babacar med 7. Haha, ha. Så bare at han hadde satt ny rekord for scorede mål i en kamp. ble litt imponert. Jeg har Carroll på topp, liksom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Forest blir en utfordring. Finnes ikke penger i klubben. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Morsomt med utfordringer! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Håper denne spilleren kan hjelpe meg med mine forsvarsproblemer 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bra tippeliganivå på Rivas Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Fant ut av problemet Endret 21. mars 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tror faktisk jeg hadde Rivas i RBK en periode og. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Holder på med Huddersfield i League One for øyeblikket. Etter 31 kamper er jeg på en andreplass i ligaen, 3 poeng bak Sheff Utd. Huddersfield er et veldig morsomt lag å spille med. Da du har et par gode unge talenter. Feks Alex Smithies og Jordan Rhodes. Storkoser meg :-) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Har kjøpt Hazard. men han spiller Offansiv Midtbane. Ganso og Pastore er kjøpt opp av Shitty så dei kan eg bare glømme, men dei er Offansive midtbanespillere uansett trenger eit tips til ein GO Mittbane Sentral som kan vere Playmaker Modric er de bare å glømme å Hva er budsjettet på? Se på spillere som Axel Witsel, Jadson, Hamsik, Endret 22. mars 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ble opprykk til Championship :-) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ble opprykk til Championship :-) Grattis. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Første sesongen med Arsenal, vant jeg PL, begge cupene+Supercupen og Champions league:=) Må si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Nå lurer jeg faen meg på hva som skjer med laget mitt... Er Blackpool, og kom på 5. plass i PL i min 3. sesong over alle forventninger. Forsterket laget i så og si alle lagdeler, og var klar for å gjenskape suksessen.. Etter 8 runde runder i min 4. sesong ligger jeg på 15. plass med 7 poeng på 8 kamper, mens i cupene cruiser jeg gjennom. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Kan det være at laget mitt spiller så dårlig fordi det er en del nye på laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå