Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg telt antall anulerte mål som jeg har fått dei siste 10kampene. Og jeg har telt 7stk! syns at de er vell mye.

Og de har vell ligget på de snitte der hele sesongen min! begynner å bli passe lei! :/

 

På litt i overkant av en måned, i perioden like før og etter jul, hadde Adebayor alene tre FEILAKTIG annulerte mål for Tottenham i RL. Så nei, det du opplever er ikke spesielt oppsiktsvekkende. Og nei, jeg deler ikke din oppfatning av at det er for mange annulerte mål i FM.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har opplevd er at det tidvis er vel mange mål som annulleres for offside, men det gjenspeiler jo bare virkeligheten for en manager. De aller fleste managere IRL får vel neppe med seg at det er avblåst FØR ballen ligger i mål ifht hva tilskuerne gjør.

 

Noen her som har fått til å bygge ut eller fått til å bygge en ny stadion for Liverpool? Jeg har selv prøvd på det lenge, men blir bare avist av styret hele tiden som sier at det ikke er noen vits og at de ikke vil tjene noe på det... Har nå vunnet serien 2 år på rad, selv om det gikk dårlig i cupene denne sesongen, men jeg har uansett hevet klubben en del hak fra det den var når jeg startet. Er på sommeren 2016 og skulle veldig gjerne likt og få bygget ut Anfield eller få bygget meg en helt ny stadion. Da jeg også vil tro klubben vil tjene på det på lang sikt, med flere tilskuere på store kamper osv.. Denne sesongen så har jeg hatt utsolgt stadion på 20 av 38 kamper sånn ca, og jeg har gjennom hele tiden hatt 100% med tilskuere på kampene mine.

 

Husker jo på tidligere FM'er at jeg alltid har fått beskjed om at Anfield ikke kunne bygges ut mere, men da har jeg heller fått en ny stadion noen år seinere som var lagt inn i spillet.

 

Føler også klubben taper mye penger med en så liten stadion som Anfield med tanke på hvor bra jeg spiller fortiden.

 

Det kommer etterhvert. På FM11 fikk jeg ny stadion etter 7 sesonger, og hadde da hatt stabil god økonomi hele veien samt vunnet minst 3 trofeer hver sesong.

Lenke til kommentar

Hmm tokk og spurte styret om de kunne bygge ut stadion en min nå da og de sa ja. Men jeg er spent om det vil la seg fullføre da jeg har spurt om det før og fått ja før også, selv om det ble stoppet på ett seinere tidspunkt. Håper det går denne gangen :D

Lenke til kommentar

Det lurte jeg også på, siden det er mange gode spisser her ute.

Her har du jo noen av dem Edinson Cavani, Wayne Rooney, Lionel Messi, Robin van Persie. Vil også nevne noen gode midtbanespillere som også ofte kan score mange mål, Eden Hazard og Willian Borges da Silva, hvis du bruker dem offensivt.

 

Altså denne listen kan bli meget lang, fortell heller hvilket lag du er så kan vi korte ned listen litt :p

Lenke til kommentar

Ahh vel da kan du bare glømme de spillerne jeg listet opp over her, du får ikke dem til Brann xD

Men du kan jo sjekke ut Børven, eller hva med Mushaga Bakenga? Ellers er det lenge siden jeg har spilt i Norge og brukt norske spisser xD

 

Har ikkje tenkt på børven, men Mushaga Bakenga spiller ikkje i TL lengre, så der har eg ikkje muligheten lengre. Men nettopp kjøpt meg inn en ny spiss, håper det hjelper. Litt konkuranse er bra :p

Lenke til kommentar

Ettersom jeg syntes jeg gjør det såpass bra med Liverpool fortiden(to strake ligagull og noen cup gull på veien.), så tenkte jeg det kunne være artig med litt nye utfordringer. Er i år 2016 og England har vunnet fotball EM på hjemmebane hvis jeg ikke husker helt feil. Uansett Stuart Pearce som ledet England til EM gull trakk seg like etter at EM var slutt så stillingen som sjef for England var ledig, så jeg tokk sjansen på å slenge inn en søknad. Og tror dere ikke jeg fikk tilbudet også da om å bli sjef for England? Joda det fikk jeg, og jeg god tokk det :D Så nå styrer jeg både mitt kjære Liverpool og England.

 

Satser på å vinne serien igjen dette året så det kan bli tre strake seriegull på rad, hadde vært kult ;) Skal også prøve så godt jeg kan og få England til VM, har spilt tre kvalifiseres kamper så langt og vunnet alle sammen. Har også nettopp vunnet to vennskapskamper også så jeg syntes det ser meget bra ut hittil. Vil si England er litt som Norge, da det ikke er så lett og finne gode spillere i England som er gode nok for landslaget xD Er alt for mange utlendinger i England så det er vanskelig og finne gode engelske talenter :p Men men har en del eldre spillere som jeg kan bruke da til det skulle dukke opp noen yngre virkelig gode spillere som jeg kan teste ut på landslaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...