Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de ikke spiller kamper får ikke spillerene på reservelaget, alternativt de på førstelaget som ikke spiller så mye, kamptrening. Så ja, det har noe å si. Jeg pleier arrangere vennskapskamper om det er lite aktivitet å spore der.

 

Kan du arrangere kamper kun for reservelaget, slik at jeg slipper å ha noe med det å gjøre utenom å arrangere de?

Lenke til kommentar

Om de ikke spiller kamper får ikke spillerene på reservelaget, alternativt de på førstelaget som ikke spiller så mye, kamptrening. Så ja, det har noe å si. Jeg pleier arrangere vennskapskamper om det er lite aktivitet å spore der.

 

Kan du arrangere kamper kun for reservelaget, slik at jeg slipper å ha noe med det å gjøre utenom å arrangere de?

Lenke til kommentar

Higuain ble skadet i fem måneder i semifinalen i VM. Så jævlig typisk. Argentina tapte kampen og, så det var jo bare flott. Helvette!

 

EDIT: Har fortsatt Benzema, Neymar og Balotelli, men Higuain har vært outstanding de siste tre sesongene.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Om du har raske spisser som går mye i bakrom og en taktikk som legger opp til det kan det jo være at datamaskinen kontrer med å spille med offside trap mot deg, og at spissene dine er for dårlige til å time, midtbanespillerene for dårlige til å time eller deres stoppere rett og slett er for gode. Alternativt så kan det være du har taklinger på høyt, og at det er derfor det skjer.

 

Har en del annulerte scoringer selv, men det er stort sett etter knuffing på dødballer i feltet eller offsider som stort sett er rette.

Lenke til kommentar

Noen her som har fått til å bygge ut eller fått til å bygge en ny stadion for Liverpool? Jeg har selv prøvd på det lenge, men blir bare avist av styret hele tiden som sier at det ikke er noen vits og at de ikke vil tjene noe på det... Har nå vunnet serien 2 år på rad, selv om det gikk dårlig i cupene denne sesongen, men jeg har uansett hevet klubben en del hak fra det den var når jeg startet. Er på sommeren 2016 og skulle veldig gjerne likt og få bygget ut Anfield eller få bygget meg en helt ny stadion. Da jeg også vil tro klubben vil tjene på det på lang sikt, med flere tilskuere på store kamper osv.. Denne sesongen så har jeg hatt utsolgt stadion på 20 av 38 kamper sånn ca, og jeg har gjennom hele tiden hatt 100% med tilskuere på kampene mine.

 

Husker jo på tidligere FM'er at jeg alltid har fått beskjed om at Anfield ikke kunne bygges ut mere, men da har jeg heller fått en ny stadion noen år seinere som var lagt inn i spillet.

 

Føler også klubben taper mye penger med en så liten stadion som Anfield med tanke på hvor bra jeg spiller fortiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...