Hugol Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Spiller det noen stor rolle om reservelaget spiller kamper eller ikke? De er vistnok ikke med i noen ligaer og har spilt null kamper denne sesongen. Evt. hvordan kan man sette opp kamper for dem? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Då fungerer FM igjen, egenskaper>lokale filer>bekreft integriteten for spillbufferen og so var det fiksa 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Spiller det noen stor rolle om reservelaget spiller kamper eller ikke? De er vistnok ikke med i noen ligaer og har spilt null kamper denne sesongen. Evt. hvordan kan man sette opp kamper for dem? Mange land det ikke er noen reserveliga som i England. Lite å gjøre med det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Om de ikke spiller kamper får ikke spillerene på reservelaget, alternativt de på førstelaget som ikke spiller så mye, kamptrening. Så ja, det har noe å si. Jeg pleier arrangere vennskapskamper om det er lite aktivitet å spore der. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Om de ikke spiller kamper får ikke spillerene på reservelaget, alternativt de på førstelaget som ikke spiller så mye, kamptrening. Så ja, det har noe å si. Jeg pleier arrangere vennskapskamper om det er lite aktivitet å spore der. Kan du arrangere kamper kun for reservelaget, slik at jeg slipper å ha noe med det å gjøre utenom å arrangere de? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Kan du arrangere kamper kun for reservelaget, slik at jeg slipper å ha noe med det å gjøre utenom å arrangere de? Ja. Samme måte som når du gjør det på A-laget. Du må bare være inne på reservelaget sine fixtures... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Om de ikke spiller kamper får ikke spillerene på reservelaget, alternativt de på førstelaget som ikke spiller så mye, kamptrening. Så ja, det har noe å si. Jeg pleier arrangere vennskapskamper om det er lite aktivitet å spore der. Kan du arrangere kamper kun for reservelaget, slik at jeg slipper å ha noe med det å gjøre utenom å arrangere de? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Regner med du har satt opp at en trener tar seg av styringen av reservelaget, så ja, dersom du arrangerer kamper for reservelaget slipper du å styre dem. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er det andre enn meg så syns det er vell mye annuleringen av skåringer på FM12???? er ikke langt ifra 1 annulering hver kamp. hender det blir 2 og.. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har mistet motivasjonen totalt på QPR-saven min nå og trenger hjelp med å finne et nytt lag å spille med. Vurderer å starte med Newcastle, noen som har noen erfaringer med dem? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Higuain ble skadet i fem måneder i semifinalen i VM. Så jævlig typisk. Argentina tapte kampen og, så det var jo bare flott. Helvette! EDIT: Har fortsatt Benzema, Neymar og Balotelli, men Higuain har vært outstanding de siste tre sesongene. Endret 18. mars 2012 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Lurer på hvilket lag jeg skal starte med på FM nå jeg. Forslag? Hadde kanskje vært litt gøy med Athletic Club. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nå har jeg telt antall anulerte mål som jeg har fått dei siste 10kampene. Og jeg har telt 7stk! syns at de er vell mye. Og de har vell ligget på de snitte der hele sesongen min! begynner å bli passe lei! :/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Om du har raske spisser som går mye i bakrom og en taktikk som legger opp til det kan det jo være at datamaskinen kontrer med å spille med offside trap mot deg, og at spissene dine er for dårlige til å time, midtbanespillerene for dårlige til å time eller deres stoppere rett og slett er for gode. Alternativt så kan det være du har taklinger på høyt, og at det er derfor det skjer. Har en del annulerte scoringer selv, men det er stort sett etter knuffing på dødballer i feltet eller offsider som stort sett er rette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Om du vil at spissene dine skal gå mindre i offside, må du sette ned mentaliteten deres et par hakk. Gjør som regel underverker. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Lurer på hvilket lag jeg skal starte med på FM nå jeg. Forslag? Hadde kanskje vært litt gøy med Athletic Club. Asker? Wrexham? Köln? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har spilt Norge hele veien, så blir nok noe annet. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Om du vil at spissene dine skal gå mindre i offside, må du sette ned mentaliteten deres et par hakk. Gjør som regel underverker. Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Spillerinnstruker på lagtaktikken. Har ikke FM her, så kan ikke smelle opp et screenshot dessverre. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen her som har fått til å bygge ut eller fått til å bygge en ny stadion for Liverpool? Jeg har selv prøvd på det lenge, men blir bare avist av styret hele tiden som sier at det ikke er noen vits og at de ikke vil tjene noe på det... Har nå vunnet serien 2 år på rad, selv om det gikk dårlig i cupene denne sesongen, men jeg har uansett hevet klubben en del hak fra det den var når jeg startet. Er på sommeren 2016 og skulle veldig gjerne likt og få bygget ut Anfield eller få bygget meg en helt ny stadion. Da jeg også vil tro klubben vil tjene på det på lang sikt, med flere tilskuere på store kamper osv.. Denne sesongen så har jeg hatt utsolgt stadion på 20 av 38 kamper sånn ca, og jeg har gjennom hele tiden hatt 100% med tilskuere på kampene mine. Husker jo på tidligere FM'er at jeg alltid har fått beskjed om at Anfield ikke kunne bygges ut mere, men da har jeg heller fått en ny stadion noen år seinere som var lagt inn i spillet. Føler også klubben taper mye penger med en så liten stadion som Anfield med tanke på hvor bra jeg spiller fortiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå