Thommesen Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 For stat-endringer må du starte en ny save. Bug-fix'es og lignende gjelder gamle saver også. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er de noen som har peiling hvor jeg kan finne "skins" til FM 12? er dritt lei dei 2 kjedelige "skinsa" som er på fm! tror at jeg blir mer motivert til å spille de om jeg får noen betre skins! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Endret 9. mars 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Skulle gjerne hatt rødt skins. Nå går det litt dårlig, hadde en bra start i sesongen. Men nå vil ingen skåre, når eg først skårer da er det fritt framm for motstanderen. Må begynne å vurdere formasjonsbytte og litt kjøp og salg av spillere. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Nevnte sider har mange skins til FM. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Nevnte sider har mange skins til FM. såg de nå men hvordan legger jeg "skinsa" inn i Fm mappen så jeg kan bruke dei i spille? Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Nevnte sider har mange skins til FM. såg de nå men hvordan legger jeg "skinsa" inn i Fm mappen så jeg kan bruke dei i spille? Dokumenter/sports interactiv/football manager 2012/skins Den siste mappa må du lag selv dersom du ikke har den. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Nevnte sider har mange skins til FM. såg de nå men hvordan legger jeg "skinsa" inn i Fm mappen så jeg kan bruke dei i spille? Dokumenter/sports interactiv/football manager 2012/skins Den siste mappa må du lag selv dersom du ikke har den. Jeg har gjort de nå. også valgre jeg "last inn skins" i instilligene på fm, men dei blir ikke tilgjengelig:S Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Nevnte sider har mange skins til FM. såg de nå men hvordan legger jeg "skinsa" inn i Fm mappen så jeg kan bruke dei i spille? Dokumenter/sports interactiv/football manager 2012/skins Den siste mappa må du lag selv dersom du ikke har den. Jeg har gjort de nå. også valgre jeg "last inn skins" i instilligene på fm, men dei blir ikke tilgjengelig:S Er 'bruk skincache' haket av? Det skal den ikke, så vidt jeg husker ... Endret 9. mars 2012 av FMGamer Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Er det skins der logoene er reine? Ikkje har noe rundt seg, berre logoen sjølv? Å nei, eg har ikkje peiling kor man finn dette Nei, de er de ikke "Skins" er resten av bakgrunnen som på FM12 kan du få velge mellom 2 kjedelige "skins" ein hvit og ein svart Sjekk ut FMBase og Fmscout. Har du ei side der jeg kan finne nye "skins"? er dritt lei dei som er på fm! Nevnte sider har mange skins til FM. såg de nå men hvordan legger jeg "skinsa" inn i Fm mappen så jeg kan bruke dei i spille? Dokumenter/sports interactiv/football manager 2012/skins Den siste mappa må du lag selv dersom du ikke har den. Jeg har gjort de nå. også valgre jeg "last inn skins" i instilligene på fm, men dei blir ikke tilgjengelig:S Er 'bruk skincache' haket av? Det skal den ikke, så vidt jeg husker ... fekk de te no:D Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Avsluttet FM for idag, nå går alt feil. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Berre eit lite tips til dei over, det går an å bruke backspace for å korte ned quotinga Starta ein ny save i tredje divisjon i spania, ser ut som det blir å holde seg på midten av tabellen og heller prøve på opprykk neste seson.. Stallen er veldig svak. Vant endeleg premier league med Everton, Man City har vore heilt på trynet dei siste sesongane (84-3 i målforskjell i sist sesong). Men eg klarte å ta dei med 2 poeng etter seier mot Bolton i siste kampen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 84 - 3 faktisk Noen tips til markeringer? De slipper alltid unna stopperne mine.. Har gode forsvarsspillere, men slipper inn latterlig mye mål. Har sluppet inn like mye mål som flere nedrykkskandidater, men har heldigvis scoret suverent mest og. Hvis jeg dominerer en kamp og scorer seks kommer det bestandig et par drittmål i mot. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Har du prøvd å legge forsvarslinja litt lavare? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Kan kanskje være noe Men det forekommer ofte på defensiv dødball og i boksen. Sjelden på kontringer. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Når jeg spiller 4-4-1-1 med Manchester United. så har jeg ein fremskutt playmaker på den offansive mitbanerollen, også har jeg en ballvindende mitbanesentralt med defansiv rolle. er de da domt om jeg tar den andre midtbane sentralt spilleren som dyptliggende playmaker? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Hadde en konkuranse med en kompis som gjekk ut på at vi skulle være Arsenal, og at vi ikke fekk lov til å bruke en eneste spiller over 22 år. Er nå nettopp ferdig med sesongen, og det ente med at jeg fekk sparken. Kom på 6. plass i PL og vant FA cupen. På bildet ser dere laget jeg brukte etter vintervinduet. Hva syns dere om laget til å være så ungt? Jeg hadde ikke all verdens penger å bruke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå