Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Bruk Printscreen og lim inn i paint og lagrer. Deretter laster du det opp her,

alt+F9 inne i gamet og du har screenshotet ferdig laget. Inne i FM-mappen finner du en egen mappe med navn screenshots.

Hmm den alt + F9 får jeg ikke til å fungere her hos meg ;O Sjekker på doku mappen og steam mappen på spillet og finner ingen mappe med navn screenshot der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk Printscreen og lim inn i paint og lagrer. Deretter laster du det opp her,

alt+F9 inne i gamet og du har screenshotet ferdig laget. Inne i FM-mappen finner du en egen mappe med navn screenshots.

Hmm den alt + F9 får jeg ikke til å fungere her hos meg ;O Sjekker på doku mappen og steam mappen på spillet og finner ingen mappe med navn screenshot der.

Bare ta printscreen og gå på http://ctrlv.in/ og lim inn. Ellers har steam også innebygd SS, som lett kan lastes opp på nettet :)

Lenke til kommentar

Bruk Printscreen og lim inn i paint og lagrer. Deretter laster du det opp her,

alt+F9 inne i gamet og du har screenshotet ferdig laget. Inne i FM-mappen finner du en egen mappe med navn screenshots.

 

Hehe, ok. Bruker Kommand+Shift+3 på macen slik at det kom på skrivebordet. Men regnet med at det var slik man gjorde på PC.

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Er de noen her som har klart å kjøpe Alex Chambarlain ifra Arsenal for ein billig penge? eg la inn bud på han nå rett før overgangsvinduet stengte før 2.sesongen begynte. La inn et bud på 150mill. men Arsenal ville ha rundt 800mill for han! syns FM er litt urealistiske på akkurat de punkte når de gjelder overgangssummer :p

 

Hos meg spiller Chamberlain nå for Tottenham :p Arsenal solgte ham for 10m pund i 2018.

 

er han go da? :)

 

Tottenham er middelhavsfarere. Knapt topp 10. Har dog ikke sjekket statsene til Chamberlain.

Lenke til kommentar

Er de noen her som har klart å kjøpe Alex Chambarlain ifra Arsenal for ein billig penge? eg la inn bud på han nå rett før overgangsvinduet stengte før 2.sesongen begynte. La inn et bud på 150mill. men Arsenal ville ha rundt 800mill for han! syns FM er litt urealistiske på akkurat de punkte når de gjelder overgangssummer :p

 

Hos meg spiller Chamberlain nå for Tottenham :p Arsenal solgte ham for 10m pund i 2018.

 

 

Tottenham er middelhavsfarere. Knapt topp 10. Har dog ikke sjekket statsene til Chamberlain.

 

Spiller på Liverpool på min save (2021), gikk gratis fra Arsenal i 2018

 

Litt morsomt at Wolves har 5-6 nordmenn som spiller fast på min save xD

er han go da? :)

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Er det andre som har opplevd bug ved enkelte spelerar?

 

Har lyst til å gje kontrakt til ein spelar men det skjer ikkje noko når eg trykkjer på transfer info.

 

 

 

Aaaaaaaaaaahh! Soppen av ein chairman solgte akkurat ein av dei største talenta i klubben fordi det var for godt tilbud til å takke nei på, er det muleg å ungå at han forsvinner frå klubben?

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Tja, da ville jeg vært litt misfornøyd. Milan har vel klasse i alle ledd, mens Napoli sliter bakover, men er ville fremover. På den måten passer det bedre med Juventus spør du meg, slik som kompis og jeg konkluderte med da vi startet i fjor.

 

Var da jeg piss-eide deg som vanlig det? :hmm:

Det var da jeg faktisk ledet serien over deg. Den ENE gangen. :tease: Spilte jo 0-0 mot deg med 9 mann. :D

Lenke til kommentar

Er det andre som har opplevd bug ved enkelte spelerar?

 

Har lyst til å gje kontrakt til ein spelar men det skjer ikkje noko når eg trykkjer på transfer info.

 

 

 

Aaaaaaaaaaahh! Soppen av ein chairman solgte akkurat ein av dei største talenta i klubben fordi det var for godt tilbud til å takke nei på, er det muleg å ungå at han forsvinner frå klubben?

 

Nei, det er kjørt. Skjedde med meg også nettopp. Fikk 130 millioner for en spiller som hadde kanskje maks 20 kamper for klubben, så griner ikke. Har dessuten flere andre gode spillere i den posisjonen!

Lenke til kommentar

Hva bruker folk på:

 

Philosophy, strategy, passing style, creative freedom, closing down og alt det der?

sliter litt med å spille "fin" fotball. Alt jeg scorer på er enten et langskudd eller korner. Er ikke barca-fotball for å si det slik. Bruker 4-5-1 formasjon. Men vurderer å bytte til 4-2-3-1. Har gode nok spillere til å spille bra. Fikk forøvrig Robben på fri transfer i 2016. Funkerer ikke noe veldig bra som ving (angrep). Bedre som indreløper kanskje?

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Usaklig mye jeg må gi for newgens.. måtte vist ut med 380 mill for en midtstopper fra argentinske Lanus (?) får aldri kjøpt en god newgen for under 100 mill.kr. Får vel håpe på å bli kjøpt opp av en sjeik, så jeg har litt bedre råd :p

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Faen! trengte bare og vinne mine 2 siste kamper i PL mot West/Ham og Wolvs for å sikkre meg mitt 2.seriegull på rad med Manchester United. Lage mitt har vert i Kanonform i de siste med klare på en merkelig måte å tape 1-0 mot West/ham etter å ha styrt kampen og hatt så sykt med sjanser!

også klarte jeg de samme mot Wolves når jeg styrte kampen der å! så de endte med at jeg kom på 3.plass i PL.

 

og ikkje nok med de, så skulle jeg spille CL-Finale mot Inter! men spillerne mine hadde så dårlig "Moral" å mange i dårlig form etter dei 2 siste kampene som endre med tap, at jeg søren med tapte CL-Finalen ussle 1-0 mot Inter! så alt i alt endte de med 0 trofeer denne sesongen:/

Må nok hente inn forsterkninger trur eg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...