Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Eriksen storspilte i den Offansive playmaker rollen den første sesongen hans :D håper han forsetter i samme spor nå når jeg begynner på 2.sesongen :) Vant PL med 14poeng på 2.plassen Chelsea!:D Vant Ligacupen og Fa-Cupen :) tapte semifinalen i CL 4-3 sammenlagt mot Real madrid som senere vant CL. :)

Begynner på 2.sesongen nå å har solgt Berbatov og hentet inn Neymar. Også har jeg hentet inn noen unge talent som jeg sender på lån :)

SS av lag/taktikk?

Hvordan får jeg te å få taktikken å sant inn her da? :) aldri gjort de før :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte på 3. plass jeg da foran Chelsea og Manchester City som vant for første gang :p Manchester United endte på 6. plass xD

Vant Ligacupen, men ble slått ut av F.A Cupen og Europa cupen.

Men håper å muligens kunne ta steget helt opp kommende sesong da jeg har hentet inn Eden Hazard for 375 millioner nok :S Har fra før av Willian Borges da Silva og Edinson Cavani som kostet meg 370 millioner xD Mange dyre kjøp her :S Men Willian fikk jeg billig i forhold til de to dyreste her :p Fikk forresten kjøpt inn Marc-André ter Stegen som er ett ungt keeper talent :D For rundt 80 millioner nok.

Har også nå kvittet meg med Downing, Henderson og noen andre unge spillere som ikke lever opp til klubben.

Føler midtbanen og angriperen mine er greie nå, så nå trenger jeg bare og finne noen greie forsvarsspillere som kan hjelpe klubben. Føler det kan være det svakeste leddet mitt akkurat nå.

Lenke til kommentar

Endte på 3. plass jeg da foran Chelsea og Manchester City som vant for første gang :p Manchester United endte på 6. plass xD

Vant Ligacupen, men ble slått ut av F.A Cupen og Europa cupen.

Men håper å muligens kunne ta steget helt opp kommende sesong da jeg har hentet inn Eden Hazard for 375 millioner nok :S Har fra før av Willian Borges da Silva og Edinson Cavani som kostet meg 370 millioner xD Mange dyre kjøp her :S Men Willian fikk jeg billig i forhold til de to dyreste her :p Fikk forresten kjøpt inn Marc-André ter Stegen som er ett ungt keeper talent :D For rundt 80 millioner nok.

Har også nå kvittet meg med Downing, Henderson og noen andre unge spillere som ikke lever opp til klubben.

Føler midtbanen og angriperen mine er greie nå, så nå trenger jeg bare og finne noen greie forsvarsspillere som kan hjelpe klubben. Føler det kan være det svakeste leddet mitt akkurat nå.

Sesong er du i da? :)

Lenke til kommentar

Skal starte på sesongen 2014/2015 ;) Altså min fjerde sesong med Liverpool ;)

Første sesong endte jeg også på 3. plass, andre sesong endte jeg på 5. plass og nå da tredje sesong så endte jeg igjen på 3. plass :)

Vant ingen ting den første sesongen, men vant FC Cup og EL andre sesongen og Ligacupen nå i tredje sesongen.

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Eriksen storspilte i den Offansive playmaker rollen den første sesongen hans :D håper han forsetter i samme spor nå når jeg begynner på 2.sesongen :) Vant PL med 14poeng på 2.plassen Chelsea!:D Vant Ligacupen og Fa-Cupen :) tapte semifinalen i CL 4-3 sammenlagt mot Real madrid som senere vant CL. :)

Begynner på 2.sesongen nå å har solgt Berbatov og hentet inn Neymar. Også har jeg hentet inn noen unge talent som jeg sender på lån :)

SS av lag/taktikk?

Bruk Printscreen og lim inn i paint og lagrer. Deretter laster du det opp her,

Lenke til kommentar

SS av lag/taktikk?

Får de ikke te :) hver gang jeg ska kopiere taktikken så ender de med at de er skrivebords bakgrunnen min som blir kopiert sjølv om jeg er inne på FM :S

Bruk Printscreen og lim inn i paint og lagrer. Deretter laster du det opp her,

Lenke til kommentar

Emre Can har jeg faktisk allerede :p Men kan sjekke ut Giuseppe Prestia ;)

Kordan er han Prestia hos deg? :) du har jo kommer litt lenger enn meg i spille så kan hende at potensialet han har falt, men hos meg har han potensial til å bli ein nøkkelspiller å jeg er Manchester United :)

Lenke til kommentar

Kordan er han Prestia hos deg? :) du har jo kommer litt lenger enn meg i spille så kan hende at potensialet han har falt, men hos meg har han potensial til å bli ein nøkkelspiller å jeg er Manchester United :)

Hadde begge to på laget mitt en periode. Emre Can slo aldri til og spiller for tiden på Swindon i league 1. Prestia gjorde det noe bedre, men solgte ham etter 4 sesonger til Fiorentina fordi han sippet pga lite spilletid. Var altså aldri fast. I sin beste sesong spilte han 18 kamper og fikk mom 2 ganger.

Lenke til kommentar

Han har nettopp kommet til kubben, men han har helt greie stats. Får se det mere an etter mere trening og sånt fremover.

Emre Can har jeg nettopp lånt ut til Besiktas for andre gang, de er forresten seriemestere i serien sin.

Lenke til kommentar

Er de noen her som har klart å kjøpe Alex Chambarlain ifra Arsenal for ein billig penge? eg la inn bud på han nå rett før overgangsvinduet stengte før 2.sesongen begynte. La inn et bud på 150mill. men Arsenal ville ha rundt 800mill for han! syns FM er litt urealistiske på akkurat de punkte når de gjelder overgangssummer :p

Lenke til kommentar

Er de noen her som har klart å kjøpe Alex Chambarlain ifra Arsenal for ein billig penge? eg la inn bud på han nå rett før overgangsvinduet stengte før 2.sesongen begynte. La inn et bud på 150mill. men Arsenal ville ha rundt 800mill for han! syns FM er litt urealistiske på akkurat de punkte når de gjelder overgangssummer :p

Hos meg spiller Chamberlain nå for Tottenham :p Arsenal solgte ham for 10m pund i 2018.

Lenke til kommentar

Hos meg spiller Chamberlain nå for Tottenham :p Arsenal solgte ham for 10m pund i 2018.

er han go da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...