Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Må finne meg en ny taktikk som fungerer. Kjører pdd 4-1-2-2-1 og spiller ALT for mye uavgjort borte. Ganske irriterende i grunn. Hadde jeg vunnet de kampene hadde jeg kvallet meg til CL. Min beste plassering så langt er 5. plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Spiller en spesiell variant av 4-1-2-1-2 selv faktisk, men den smale midtbanen der to spiller sentralt har blitt til to spillere på kanten som brede midtbanespillere som begge skjærer inn. Litt som en bred diamant. Veldig effektivt. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Er det noen som har en bra facepack for premier league? Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Er det noen som har en bra facepack for premier league? jeg har facepack for så å si hele spille Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Her har du til bare Premier League/England. Om du ønsker en facepack med over 90,000 forskjellige spillere, managere og støtteapparat finner du en bra en her. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Er det noen her som bruker talentet Ravel Morrison ifra Manchester United? noen som hvet kor god han kan bli? Endret 3. mars 2012 av Rbk89 Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Endret 3. mars 2012 av HQ 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Hoho! DET har jeg ikke sett før! Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Hvordan kan jeg forbedre/trene Kreativiteten, Spilleforståelse, Konsentrasjon, uforutsigbarhet på ein spiller??? Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Spillerforståelse og uforutsigbarhet tror jeg det ikke går an å forbedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Det er noe som kommer av seg selv. Går ikke an å trene spesifikt på det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Gikk over til en 4-1-1-2-2 taktikk i går kveld. En DM og en CM som er playmaker og med 2 vinger. Fungerer så langt utmerket selv om motstanden har vært så-som-så så langt så skal ikke konkludere enda, men dominerer possession i større grad enn tidligere. Hjelper også med 2 spisser. Møter Real Madrid i Europa League straks. Blir spennende å se om den nye taktikken klarer å hamle opp med dem. Det skal sies at RM har tapt seg betraktelig på mitt game. Har ikke vunnet La Liga på 4 år og bruker en haug med gamlinger. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Uff, trist å måtte starte en ny save pga at gamlemaskinen tok kvelden. Endelig hadde eg fått et Brann lag som var stabilt og kvalietet over alle ledda. Nå må eg starte på nytt og merker at litt av interessen for. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Blir nok det samme hos meg med min RBK-save. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Spilte 1-1 borte mot RM. Ikke værst det... Pisser på City borte akkurat nå. 0-5 er det ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Bleh, tapte 6-5 sammenlagt mot Bayern München i kvartfinalen i CL. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 gah, 5.plass i PL nok engang. Tror jeg må forsterke forsvaret. Har sluppet inn mer enn 10 mål mer enn 4.plassen, men har scoret like mange mål. Må nok innse Gary Cahill holder nok ikke nivået i 2019 Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Snakk om utvikling. Før > etter Han er heller ikke helt ferdigutviklet. 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Eriksen storspilte i den Offansive playmaker rollen den første sesongen hans håper han forsetter i samme spor nå når jeg begynner på 2.sesongen Vant PL med 14poeng på 2.plassen Chelsea! Vant Ligacupen og Fa-Cupen tapte semifinalen i CL 4-3 sammenlagt mot Real madrid som senere vant CL. Begynner på 2.sesongen nå å har solgt Berbatov og hentet inn Neymar. Også har jeg hentet inn noen unge talent som jeg sender på lån Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Eriksen storspilte i den Offansive playmaker rollen den første sesongen hans håper han forsetter i samme spor nå når jeg begynner på 2.sesongen Vant PL med 14poeng på 2.plassen Chelsea! Vant Ligacupen og Fa-Cupen tapte semifinalen i CL 4-3 sammenlagt mot Real madrid som senere vant CL. Begynner på 2.sesongen nå å har solgt Berbatov og hentet inn Neymar. Også har jeg hentet inn noen unge talent som jeg sender på lån SS av lag/taktikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå