Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk over til en 4-1-1-2-2 taktikk i går kveld. En DM og en CM som er playmaker og med 2 vinger. Fungerer så langt utmerket selv om motstanden har vært så-som-så så langt så skal ikke konkludere enda, men dominerer possession i større grad enn tidligere. Hjelper også med 2 spisser.

Møter Real Madrid i Europa League straks. Blir spennende å se om den nye taktikken klarer å hamle opp med dem. Det skal sies at RM har tapt seg betraktelig på mitt game. Har ikke vunnet La Liga på 4 år og bruker en haug med gamlinger.

Lenke til kommentar

Eriksen storspilte i den Offansive playmaker rollen den første sesongen hans :D håper han forsetter i samme spor nå når jeg begynner på 2.sesongen :) Vant PL med 14poeng på 2.plassen Chelsea!:D Vant Ligacupen og Fa-Cupen :) tapte semifinalen i CL 4-3 sammenlagt mot Real madrid som senere vant CL. :)

Begynner på 2.sesongen nå å har solgt Berbatov og hentet inn Neymar. Også har jeg hentet inn noen unge talent som jeg sender på lån :)

Lenke til kommentar

Eriksen storspilte i den Offansive playmaker rollen den første sesongen hans :D håper han forsetter i samme spor nå når jeg begynner på 2.sesongen :) Vant PL med 14poeng på 2.plassen Chelsea!:D Vant Ligacupen og Fa-Cupen :) tapte semifinalen i CL 4-3 sammenlagt mot Real madrid som senere vant CL. :)

Begynner på 2.sesongen nå å har solgt Berbatov og hentet inn Neymar. Også har jeg hentet inn noen unge talent som jeg sender på lån :)

SS av lag/taktikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...