Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Hvor på banen og i hva rolle er de Cleverley er best i ? Sentral midt, offensiv midt. Best som fremskutt playmaker, iallefall etter egen erfaring. Fremskutt playmaker på offansiv midtbane da eller? med offansiv eller støtende? Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Hvor på banen og i hva rolle er de Cleverley er best i ? Sentral midt, offensiv midt. Best som fremskutt playmaker, iallefall etter egen erfaring. Fremskutt playmaker på offansiv midtbane da eller? med offansiv eller støtende? Gå på rapporten til Cleverley. Der har Phelan og de andre en vurdering av ham. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Er ikke nødvendigvis best der uansett. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Er ikke nødvendigvis best der uansett. Ikke alltid nei, men stemmer ofte bra. Synes TC passer både på MS og OMS som frem. Playmaker støttene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Jepp. For min del ser jeg på posisjon, men ikke innstrukser. De setter jeg selv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Eventuelt kan du se hvilke roller han passer best i selv. Her har jeg satt på at ferdighetene som trengs som fremskutt playmaker med angrepsplikt skal vises frem. Endret 3. mars 2012 av Sveern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Synes han er litt undervurdert egentlig. Vet ikke om jeg ville satt han som en playmaker heller. Det er han ikke god nok til, kontra spillere som Ganso, Hazard og Pastore for å nevne noen. Lenke til kommentar
FMGamer Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tips til Sentral midtbane til 15 mill pund? Ballvinnene eller dyp. Playmaker. Btw, hvorfor har Luis Suarez 15 i avsluninger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Alt for mye. Hva med Yann M´Vila? Defensive plugg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 anbefaler også moussa sissoko, er ikke verdt så altfor mye Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Cleverly, Pogba og Welbeck er kraftig undervurdert på FM etter hva jeg kan skjønne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Nja. Pogba har blitt meget god på min save. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Nja. Pogba har blitt meget god på min save. hvor bruker du pogba da? og hva rolle? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Først og fremst heter det hvilken rolle. Sånn ellers er det ikke jeg som har han. Er vel i Marseille mener jeg. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg og en kompis skal starte game sammen på FM 12 Men vi klare ikkje bestemme oss hvilke lag vi skal ha Hva skal vi ta? Liverpool og United Real Madrid og Barcelona Brann og Rosenborg England og Spania Endret 3. mars 2012 av Rbk89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 England/ Spania vil jo bare bli kjedelig. Tar for lang tid. Prøv alternativt. En kompis og jeg starter med Juventus og Napoli. Var artig. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 England/ Spania vil jo bare bli kjedelig. Tar for lang tid. Prøv alternativt. En kompis og jeg starter med Juventus og Napoli. Var artig. Da ble de Napoli og Milan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Tja, da ville jeg vært litt misfornøyd. Milan har vel klasse i alle ledd, mens Napoli sliter bakover, men er ville fremover. På den måten passer det bedre med Juventus spør du meg, slik som kompis og jeg konkluderte med da vi startet i fjor. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Kompisen min har nettopp instalert FM 12 ifra Steam. men når han skal starte spille så kommer den lille svarte ruten opp som de står "Starter FM" også forsvinner den også skjer de ikke noe mer:S hva kan vere problemet? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 WoW.... Har hittil gjort mitt dyreste kjøp av en spiller hittil på FM12. Klarte utrolig nok å skaffe selveste Edinson Cavani til mitt kjære Liverpool For den rette sum av 370 millioner nok. Pluss noen klausuler Trengte en skikkelig spiss som kan score mange mål, noe ikke Carroll gjør xD Har også tidligere i sesongen skaffet meg Willian for 140 millioner og han er virkelig god, scorer en del mål og er ellers meget god ;D Er forresten i 2013/2014 sesongen og har hittil ikke vunnet PL, men har vunnet F.A Cupen og EL en gang så langt Det jeg nå vil se etter er noen nye folk til forsvar, da jeg føler midtbanen min er ganske så grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå