Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det var rart. Skal jammen ta en titt til. Må ha skjedd noe rart i stad, kom ikke opp samme stats nå. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Haha, merkelige greier. På den siste der ser han jo ut som kvalitet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Det der ender i City i løpet av ~2 sesonger på fullversjonen. It's a promise! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Satan. Chibbu er jo faktisk en anelse småvill. Eneste han mangler er jo off the ball. Synes det er rart den er så lav. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Spesielt med acc/pace på 11/15. Det gjør ham jo ubrukelig til å true bakrom, f.eks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Special training ftw. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Har aldri sett at noen som helst spiller har fått noe ekstra stats av spesialtrening. Endret 12. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jepp, to sesonger med hurtighetstrenging og han er golden. Har aldri sett at noen som helst spiller har fått noe ekstra stats av spesialtrening. For real, yo? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Yo, 4 realz. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husker du ikke han der "van der Putten" jeg hadde på Napoli-saven min? Han hadde vel 7/9 acc/pace. Fra jeg kjøpte han satte jeg quickness på special training. Han endte jo opp på 14/16 til slutt. Tviler sterkt på at han hadde endt der uten spesialtreningen. Tror dog at denne treningen er beste på de yngre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Prøv Vaclac Kadlec på 11 med spesialtrening på composure. Eller Lukaku med fokus på stamina. Kan garantere at det gir synlige resultater. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Husker du ikke han der "van der Putten" jeg hadde på Napoli-saven min? Han hadde vel 7/9 acc/pace. Fra jeg kjøpte han satte jeg quickness på special training. Han endte jo opp på 14/16 til slutt. Tviler sterkt på at han hadde endt der uten spesialtreningen. Tror dog at denne treningen er beste på de yngre. Skal visstnok fungere bedre på den yngre garde ja. Pleier alltid å benytte meg av spesialtreninga, virker som om det har effekt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hva ville dere gjort med Chibuke da? Fokus på quickness? Er vel i grunnen ikke annet det er verdt å fokusere på, det er jo Rooney-klasse på det tekniske. Endret 12. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 I Tippeliga-sammenheng er han ikke sååå treg. Her ville jeg hatt fokus på Off the ball ettersom dette er en meget viktig stat for spisser. (Og ja, jeg ville trent han opp i spissrollen om man kjører en formasjon med to eller fler spisser. Han er også god som AMC. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hurtighet, definitivt. Foretrekker kjappe spillere. Ville også ha trent ham som spiss ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vil ikke si at Chibbu er direkte treg heller. 15 pace er ikke dårlig. Han skulle bare hatt et par til på aksereleasjonen sin. Likevel vil jeg mener at Off the ball er viktigere å ha høyere på på en spiller som Chibuike. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ikke direkte treg nei, men som du sier, mangler litt på aksen. Ser bare for meg at fysiske egenskaper er lettere å trene på yngre spillere, mens det mentale kommer mer med aldern. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Pleier vel som regel å være vanskelig å gjøre noe med fysiske egenskaper etter fylte 24, så det er i så fall bare å sette i gang med en gang. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg har nå skaffet til veie et bilde jeg håper kan bidra til å løse mysteriet John Chibuike. Post #293 inneholder også hint. Endret 12. oktober 2011 av Atald Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har nå skaffet til veie et bilde jeg håper kan bidra til å løse mysteriet John Chibuike. Post #293 inneholder også hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå