Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ska kjøpe ein Playmaker som skal spille på Offansiv midtbane for meg på Manchester United (begynner snart på 2.sesongen) hvem anbefaler dere? Hazard? (koster litt mye) Eriksen? (grei pris) eller gøtze? (svindyr!)

Sjekk ut Ever Banega (Valencia), har aldri spilt noe med han, men statsene er veldig bra. Jadson, Willian og Douglas Costa på Shaktar er også gode playmakere. Costa bør hentes uansett, men er kanskje best som inside forward, han er helt latterlig god på langskudd (18) og frispark (19).

Edit: Ganso, fra Sao Paulo (tror jeg), er en helt sykt god ung playmaker.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Jeg ska kjøpe ein Playmaker som skal spille på Offansiv midtbane for meg på Manchester United (begynner snart på 2.sesongen) hvem anbefaler dere? Hazard? (koster litt mye) Eriksen? (grei pris) eller gøtze? (svindyr!)

Sjekk ut Ever Banega (Valencia), har aldri spilt noe med han, men statsene er veldig bra. Jadson, Willian og Douglas Costa på Shaktar er også gode playmakere. Costa bør hentes uansett, men er kanskje best som inside forward, han er helt latterlig god på langskudd (18) og frispark (19).

Edit: Ganso, fra Sao Paulo (tror jeg), er en helt sykt god ung playmaker.

Jeg har den første sesongen brukt Sandro som defansiv ballvinner og Modric som Offansiv playmaker ifra Mitbane sentralt :) viss jeg kjøper f.eks Willian å bruker han i den offansive playmaker rollen. hva burde Mordic vere på Mitbane sentralt da? :)

Men kunne jo droppa å kjøpt noko offansiv playmaker å heller flyttet Modric fram på den offansive midtbanen også kasta inn Pogba, Cleverley eller Anderson på Midtbanen sammen med Sandro :)

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar

Ja, Costa bør nok brukes som brytende spiss/ving, Som playmaker vil jeg IKKE anbefale, har prøvd ham der på min Man Utd save og han har ikke imponert meg for å si det sånn.

Har kjøpt Costa nå :) men hva taktikk anbefaler du da? :) nå spiller jeg en 4-4-1-1 :)

Lenke til kommentar

Ja, Costa bør nok brukes som brytende spiss/ving, Som playmaker vil jeg IKKE anbefale, har prøvd ham der på min Man Utd save og han har ikke imponert meg for å si det sånn.

Har kjøpt Costa nå :) men hva taktikk anbefaler du da? :) nå spiller jeg en 4-4-1-1 :)

Rullerer på å spille 4-2-3-1 og 4-2-4. Han pleier å spille bra som ving/bytende spiss på OMV.

Lenke til kommentar

Rullerer på å spille 4-2-3-1 og 4-2-4. Han pleier å spille bra som ving/bytende spiss på OMV.

ok :) men dei brytende spissene er de best å sette dei på offansiv innstilling eller støtende? :)

Lenke til kommentar

ok :) men dei brytende spissene er de best å sette dei på offansiv innstilling eller støtende? :)

Jeg pleier å se an på hvem jeg møter, men om det er det beste vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis skulle spille litt FM i kveld, men vi støtte på et problem...

Han finner serveren (jeg kjører server) og databasen loader...

Men så kommer man til steget "Processing...", og når den er "ferdig", så henger den seg...

Noen som har noe erfaringer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...