Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke Rooney som Poacher litt waste?

 

Jojo, men må rullere litt så han må nok spille en del på AMC, mens Chicha eller Welbeck er på topp. Men skal prøve en kamp eller to. Blr kanskje mest Advanced Forward når Rooney er spiss.

 

Hehe, Liverpool gikk ut av Ligacupen etter å ha tapt 0-2 hjemme mot MK Dons. :D

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Jeg spiller 4-4-1-1 no med Manchester United. Bruker Modric og Sandro på sentral midtbane, men Sandro som "Defansiv ballvindende midtbane" og Modric som "Fremskutt offansiv playmaker" fungerer kjempe bra!

 

Høres bra ut :)

Hvordan går det sålangt i CL og PL?

 

Er selv på en 6. Plass, men en kamp mindre spilt, så jeg kan klatre til 2. Med seier. I Cl topper jeg gruppa foran AC Milan, FC København og Trabzonspor. Anderson er ute med skade i 2-3 måneder.

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Jeg spiller 4-4-1-1 no med Manchester United. Bruker Modric og Sandro på sentral midtbane, men Sandro som "Defansiv ballvindende midtbane" og Modric som "Fremskutt offansiv playmaker" fungerer kjempe bra!

 

Høres bra ut :)

Hvordan går det sålangt i CL og PL?

 

Er selv på en 6. Plass, men en kamp mindre spilt, så jeg kan klatre til 2. Med seier. I Cl topper jeg gruppa foran AC Milan, FC København og Trabzonspor. Anderson er ute med skade i 2-3 måneder.

 

Jeg ligger på 1.plass i PL 4poeng forran Tottenham etter 12kamper :) 1tap og 1uavgjort. har møtt alle topp 4lagene å vunne dei kampene.

 

leder CL gruppa mi med 2 poeng før siste kampen.

 

Modric blei skadet no å er ute i 4-5månder :( men håper Anderson kan ta seg av playmaker rollen på midtbanen :)

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar

Jeg fikk opp et tips som jeg faktisk merkelig nok aldri har fått opp før, det sto at spisser som er venstrefot scorer ofte mer når de spiller som en høyre spiss og det vil bli vanskeligere for motstanderen å klare seg mot spissene dine da. Fungerer dette tipset bra eller? jeg bare lurer siden jeg ikke har noen spisser med venstrefot som beste fot på laget :)

Lenke til kommentar

Bare se på spillerinstrukser, der ser du hva de forskjellige rollene betyr for måten han spiller på.

 

ok :)

hvor finner jeg de da? :)

sorry ass, men er helt ny på fm :)

 

Gå inn på taktikk og så kan du velge en fane øverst kalt 'Spillerinstruksjoner'

Lenke til kommentar

eh.. på den ene spilleren min står det "På landslagsoppdrag. Forventes å være tilbake 17.03.2016" og jeg er i august samme året..! får ikke brukt han til kamper eller noe.. hva gjør jeg?

Venter. Jeg har opplevd samme bug og har rapportert den til SI Games, så de er kjent med iallfall.

 

Spiller du i Norge?

Lenke til kommentar

eh.. på den ene spilleren min står det "På landslagsoppdrag. Forventes å være tilbake 17.03.2016" og jeg er i august samme året..! får ikke brukt han til kamper eller noe.. hva gjør jeg?

Venter. Jeg har opplevd samme bug og har rapportert den til SI Games, så de er kjent med iallfall.

 

Spiller du i Norge?

 

Nei, spiller i Italia.

Var en ny spiller jeg kjøpte som var regens og er fra USA.

Lenke til kommentar

Ah, en newgen fra USA og en fra Mexico det gjaldt da jeg opplevde problemet.

 

Forøvrig heter det newgen nå, ikke regen som tidligere da de genererte spillerene ikke lenger er kopier av spillere som har lagt opp. Må flere år tilbake for å finne regens. Likevel henger regen godt igjen og det hender jeg bruker det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...