Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Sandro fra Tottenham som ballvinner. Mannen er et monster av en spiller når det kommer til det fysiske, det mentale og det defensive. Det hjelper også at han kan slå gode pasninger. Har hatt han som førstevalg i ni sesonger nå og er storfornøyd. Det eneste minuset er at ingen er gode nok til å ta over for han.

 

Tenkte på ham, men han er ute med skade ut vinduet. Kan han komme likevel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sandro fra Tottenham som ballvinner. Mannen er et monster av en spiller når det kommer til det fysiske, det mentale og det defensive. Det hjelper også at han kan slå gode pasninger. Har hatt han som førstevalg i ni sesonger nå og er storfornøyd. Det eneste minuset er at ingen er gode nok til å ta over for han.

 

 

Nice! :D ska vurdere han sterkt! :D Hva for lag er du da? :)

Lenke til kommentar

Etter mye om og men fikk jeg omsider råd til spillet (altfor sent, men bedre sent enn aldri). Godt i gang med min andre sesong med Southampton nå etter å ha vunnet Championship og rykket opp til PL. Og for en sesong det har vært hittil. Slo ligaens suverene serieleder Chelsea 8-0 (!) og påførte dem deres første tap. Har rett og slett vært en berg og dalbane, og man vet aldri hva man kan forvente av dette laget :p Spiller i en selvkomponert 4-4-2, og har heller ikke handlet så veldig mye. Ligger ihvertfall ann til en plassering på øvre halvdel per nu. :)

Lenke til kommentar

Tenkte på ham, men han er ute med skade ut vinduet. Kan han komme likevel?

Hvis du er i det aller første overgangsvinduet skal det gå an å hente han rundt deadline day. Han har den leddbåndsskaden fra starten av spillet uansett, men blir så godt som aldri skadet etterpå.

 

Spillerne får som regel godkjent på medisinsk sjekk når de har oransje "Inj"-merke for meg.

 

Ellers er jeg Manchester United, så Sandro duger på det aller høyeste nivået.

Lenke til kommentar

Tenkte på ham, men han er ute med skade ut vinduet. Kan han komme likevel?

Hvis du er i det aller første overgangsvinduet skal det gå an å hente han rundt deadline day. Han har den leddbåndsskaden fra starten av spillet uansett, men blir så godt som aldri skadet etterpå.

 

Spillerne får som regel godkjent på medisinsk sjekk når de har oransje "Inj"-merke for meg.

 

Ellers er jeg Manchester United, så Sandro duger på det aller høyeste nivået.

 

Ok, takk. Skal se hva jeg får til :)

Lenke til kommentar

Sandro så ut til å bestå det medisinske, men nå ble overgangen utsatt pga arbeidstillatele (!).

 

*EDIT* Den ble innviglet og Sandro har nå skrevet under for Manchester United!

 

HAHAHA! Ett minutt på overtid takler Onuoha Chicharito og får direkte rødt, men ikke nok med det. Agüero syter på avgjørelsen og får sitt andre gule.

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Kuszczak til Real Madrid :!:

 

Skjedde hos meg også. Ellers kjører du veldig lik taktikk som meg. Spiller med Poacher foran og med raskere, kortere pasninger. Ellers er det så godt som identisk. Du bør klare deg greit med det.

 

Brotip: Anderson er primært playmaker. Darren Fletcher og Sandro bør rullere som ballvinnende midtbanespillere for deg, mens Cleverley og Anderson spiller DLP (S). Fletcher er helt usaklig god som BWM(D). Nøkkelstatsene er alle over 15 i starten, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Kuszczak til Real Madrid :!:

 

Skjedde hos meg også. Ellers kjører du veldig lik taktikk som meg. Spiller med Poacher foran og med raskere, kortere pasninger. Ellers er det så godt som identisk. Du bør klare deg greit med det.

 

Brotip: Anderson er primært playmaker. Darren Fletcher og Sandro bør rullere som ballvinnende midtbanespillere for deg, mens Cleverley og Anderson spiller DLP (S). Fletcher er helt usaklig god som BWM(D). Nøkkelstatsene er alle over 15 i starten, så vidt jeg husker.

 

Ble litt overrasket da jeg så at RM la inn bud. Det værste er jo at han ble 'beskymret' da jeg satte ham på tranferlista.

 

Skal prøve å sette spissen som Poacher, så jeg får se om Rooney begynner å score mål.

 

Skal prøves ut :)

 

Som en annen spurte; gjør det noe om det er to playmakere på banen? Hvem bør være playmaker på spillerinstuksjoner?

Endret av FMGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...