Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

jeg har ett lite luksusproblem, det er mange av lagene som klager på gresset på banen min, vet ikke om det har så veldig mye å si, men det som har noe å si er at jeg har ett ganske godt ungt talent som er blitt allerede en viktig spiller for meg på førstelaget som midtstopper, men problemet er at han trener jo bare deltid med det laget jeg er, og derfor vurderer jeg å låne han ut til en klubb i tippeligaen, har fått flere klubber i tippeligaen som har vært interessert så tror ikke at det skulle blitt noe problem. Sogndal la inn et bud på 3,25 mill, men jeg takket nei til det for jeg vil jo beholde juvelen i laget mitt :D men samtidig som han er viktig for førstelaget mitt så vil jeg at han skal få en god utvikling, jeg har jo en som jeg kan bruke imens han er på utlån, men merker at han ikke er alltid så viktig og god som det denne spilleren er. Jeg ligger på 6 plass på tabellen, men forventningene er at jeg skal rykke ned da jeg tok over klubben da de har slitt en del sesonger. Så bør jeg ta sjangsen på å låne denne spilleren ut slik at han kan utvikle seg mye eller bør jeg holde på han inntil jeg finner en god nok erstatter? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var meg som hadde denne Alex Alonso ja. Har ikke sett at jeg har fått penger for det før.

 

Nei, det var det jeg også trodde. Det var bare snakk om 295k NOK da, men det er jo fremdeles litt. Tror det var en 10-15 U19 og et par A-lagsspillere.

 

Edit: kan hende det var i sammenheng med at jeg mistet spiss-stjernen min (Wilfried Zaha) til VM da....

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

jeg har ett lite luksusproblem, det er mange av lagene som klager på gresset på banen min, vet ikke om det har så veldig mye å si, men det som har noe å si er at jeg har ett ganske godt ungt talent som er blitt allerede en viktig spiller for meg på førstelaget som midtstopper, men problemet er at han trener jo bare deltid med det laget jeg er, og derfor vurderer jeg å låne han ut til en klubb i tippeligaen, har fått flere klubber i tippeligaen som har vært interessert så tror ikke at det skulle blitt noe problem. Sogndal la inn et bud på 3,25 mill, men jeg takket nei til det for jeg vil jo beholde juvelen i laget mitt :D men samtidig som han er viktig for førstelaget mitt så vil jeg at han skal få en god utvikling, jeg har jo en som jeg kan bruke imens han er på utlån, men merker at han ikke er alltid så viktig og god som det denne spilleren er. Jeg ligger på 6 plass på tabellen, men forventningene er at jeg skal rykke ned da jeg tok over klubben da de har slitt en del sesonger. Så bør jeg ta sjangsen på å låne denne spilleren ut slik at han kan utvikle seg mye eller bør jeg holde på han inntil jeg finner en god nok erstatter? :)

Hvis du er garantert at han får spele fast i Tippeligaen ville eg ha lånt han ut. Men hvis han blir brukt som backup/rotasjon så ville eg heller ha hatt han i klubben ut sesongen. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Blackpool, er ute etter ungespillere som blir gode/brukbare i PL. Enten lån eller å kjøpe. Noen som vet om noen?

 

Har allerede sikkeret meg Lucas Anderssen.

Er du i 2011?

 

Verratti pleier som regel å slå til for meg, han er assistkongen for meg og ble årets unge spiller i PL for meg i 2013. Han pleier dog å trenge litt tid før han tar nivået. Det er uansett en spiller du burde satse på. Mulig han blir hakket for dyr, men et røverkjløp tidlig i spillet. Ellers blir Luis Guilherme en god keeper, og Romario (høyreback fra Vitoria) blir svært god. Helt i begynnelsen har han en utkjøpsklausul på 11(?) mill. Blir en svært god høyreback. Tror alle disse vil være interessert i en overgang til deg. Spørsmålet er vel bare om du får arbeidstillatelse for de to sistnevnte.

Lenke til kommentar

Samme her. Trenger en ball winning midfielder og en deep lying playmaker på sentral midtbane. Har 90 mill NOK.

 

Vurderer å kjøpe Modric. Eller bare kjøre Carrick og Anderson på midtbanen i ein 4-4-1-1 formasjon med Cleverley i den offansive midtbanerollen bak Rooney på topp :)

 

Men er de noen andre enn Modric som kunne vert eit godt kjøpt på den Sentrale midtbanen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...