Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Tevez som enslig spiss og er 33-34 år nå. Holder fortsatt koken, selv om han er noe redusert. Heldigvis har jeg 2 enorme talenter klare til å overta når han gir seg/blir ubrukelig.

 

Er ikke bare i virkeligheten Arsenal sliter. På min save nå ligger de nede på 13 plass etter halvspilt sesong. De har kjøpt et av de største new gen talentene, men selger unna stjernene. Akkurat som i virkeligheten :p

 

Prøvde selv å hente Tevez, da han er er på Citys reservelag og vil bort :p Fikk godtatt ett bud på han også av City, men han ville ha for mye penger i lønn som jeg ikke kunne betale han ;(

 

 

 

 

 

Har forresten litt problemer med å få solgt noen spillere også, da klubbene syntes prisen er for høy eller at de tror spilleren vil kreve en alt for stor lønning. Men jeg setter prisene langt ned på dem jeg uten at jeg får solgt dem :/

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har en spiller som har 13 på langskudd, og en av trenerne mener at han bør skyte oftere. Nå har jeg satt at han skal skyte ofte, men det gikk egentlig ganske dårlig, så jeg byttet tilbake at han skulle bare gjøre det av og til. Han hadde en periode hvor han scorte en del på langskudd, men nå går skuddene hans sikkert 20m over og vel så det? :ermm: Så jeg bare lurer på hva jeg kan gjøre for å få han til å treffe bedre med skuddene sine. Assistenten sier også alltid at han bommer med skuddene sine i nesten hver eneste kamp. Håper det er noe jeg kan gjøre enn å bare være tålmodig på at han skal treffe mål oftere. For det var jo en tid hvor han var bedre på dette :)

Lenke til kommentar

Det er Community Shield og stillingskrig hele kampen. To mål scores, begge etter klabb og babb i feltet rundt femtiminuttersmerket, og det står 1-1. Det ser lenge ut til å gå til straffekonk, før høyrebacken min får ballen i det 96. (!!!!) minutt.

 

 

Er på høyde med Owen i 2009, det der, når det kommer til å trolle City på overtid av overtiden.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Her blir det dobbelpost, men care.

 

Mens United - Ajax tikket avgårde og kjedet meg til døde i kveld valgte jeg å finne humor i formasjonseksperimentering på FM. Det må sies at samtlige mål ble puttet før 40 spilte minutter. Aldri hatt en så gøy omgang før.

 

Det er standard for laget å gi totalt opp foran mål når vi har en ledelse på mer enn fire mål til pause. Er det noen som har tips til hvilken team talk man bør ha på for å fortsette å makulere motstanderen i samme stil? Muligens Attacking/Overload som strategi, istedenfor Control, som jeg vanligvis bruker?

 

post-99668-0-62135900-1330034521_thumb.png

Lenke til kommentar

Status på pc: Trolig får jeg ikke reddet det som er på harddisken. :(

 

Aj da. Litt leit. Så da blir Alex tapt for evigheten? Men i det minste har du delt historien om denne spanske spissen med oss alle. Jeg er forøvrig i 2022 nå. Vant "The double" med Enga i 2021. Har fått flere jobbtilbud fra Premier League (Newcastle, Bolton etc.) men takket nei.

 

Edit: eller vent litt. Det var vel ikke du som hadde denne spanjakken? I alle fall, nå har jeg sett det også: jeg får penger for at spillerne mine blir tatt ut på landslagene sine. Ikke mye, men litt. Det må være nytt, eller?

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Fant i hvert fall ut at landslag betaler lønna til spillere som blir skadet på landslagsopphold, frem til de er friske. Mager trøst når stjernestopperen min fikk en tremåneders. Må jo være et helvete for det aktuelle forbundet hvis man får opp et talent fra Vanuatu eller lignende som kan rettferdiggjøre 1mill+ i ukelønn og den spilleren ryker korsbåndet eller brekker benet i landskamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...