Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Ehm jeg mener kontrakten pleier å bli avbrutt jeg hvis en spiller ikke får arbeidstillatelser ;O Det er ihvertfall det jeg har opplevd fra egne erfaringer.

 

 

Ja, jeg trudde jo at arbeidstilatelsen var i box siden jeg fekk godta overgangen. for jeg protesterte på avgjørelsen når den vart avslått .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overgangen kan fullføres uten arbeidstillatelse. Skjer ofte for meg, men da bare med de yngre spillerne fra Sør-Amerika, Asia og Afrika. Da må det lånes ut til en feeder-klubb i mellomtiden.

 

For spillere av Gansos kaliber skjer det så å si aldri at arbeidstillatelsen ikke gis. Meget spesielt.

 

Kunne lånt han ut:P men overgangsvinduet er stengt:P hentet ganso siste dagen i August:P shitt ass!!

Lenke til kommentar

 

For the record, norske 3. divisjons-spillere er ikke gode nok for League 2 :whistle:

 

Hehe. Det har du helt sikkert rett i. Jeg mente ikke å antyde at jeg har gjort noe tilsvarende som deg. Selv om jeg kanskje kunne ha tenkt meg å gjøre noe slikt om det hadde falt meg inn. Som regel når jeg hadde kreket meg opp deromkring du nevner ble jeg nødt å slenge ut noen av de nordiske folkene som hadde hjulpet på meg veien.

 

Vent litt... mener du å si at du ble nødt å gjøre noe tilsvarende?

 

Var ikke meningen å antyde at du antydet noe, heller, og ja, jeg mente at det var det jeg måtte gjøre ;)

 

Øyvind Storflor er/var en finfin L1-spiller, f.eks ;)

Lenke til kommentar

 

Var ikke meningen å antyde at du antydet noe, heller, og ja, jeg mente at det var det jeg måtte gjøre ;)

 

Øyvind Storflor er/var en finfin L1-spiller, f.eks ;)

 

Jeg vurderte å antyde at du antydet at jeg antydet noe, men så kom jeg frem til at det ble i overkant avansert. På Fm2010 holdt Stig Gøran Brenne opp i L1 også. Ihvertfall som backup. Og Govasmark.

 

Men, tilbake til årets FM. Det er fascinerende å se hvor dårlig trente spillerne blir etter en stund. Jeg mener, jeg er i 2021 nå, og spillere som Børven, Zlatko Tripic m.fl. som skulle være i sin beste fotballsalder er utrolig feiltrente. Statsene deres har gåt helt i toalettet.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte å antyde at du antydet at jeg antydet noe, men så kom jeg frem til at det ble i overkant avansert. På Fm2010 holdt Stig Gøran Brenne opp i L1 også. Ihvertfall som backup. Og Govasmark.

 

Men, tilbake til årets FM. Det er fascinerende å se hvor dårlig trente spillerne blir etter en stund. Jeg mener, jeg er i 2021 nå, og spillere som Børven, Zlatko Tripic m.fl. som skulle være i sin beste fotballsalder er utrolig feiltrente. Statsene deres har gåt helt i toalettet.

 

La meg antyde at det er noe feil med treningsopplegget deres.

Lenke til kommentar

La meg antyde at det er noe feil med treningsopplegget deres.

 

Hehe, du har nok rett der. Men jeg mener, jeg har ikke peiling på trening selv, og mine spillere holder tempen. Spillere på Leeds (Børven) og Rosenborg (Tripic) derimot? Ikke snakk om. Det bør være sagt at mindre kjente spillere har dukket opp på andre større lag med gode stats, men siden de er ukjente for meg vet jeg ikke hvordan statsene deres var i begynnelsen av spillet.

Lenke til kommentar

Har opplevd ar spillere under 20 år har mistet fire poeng på både hurtighet og akselerasjon når de har fått en skade på et halvt år eller deromkring. Fy faen, så kjedelig det er når spilleren er et helt OK talent som praktisk talt lever på eksplosiviteten. Blir jo helt ubrukelig.

 

Ellers varierer det veldig når spillere begynner nedgangen. På mitt spill er Rooney 34 år gammel og har knapt hatt nedgang i fysikken. Ned nedgangen har kommet det siste året eller så, mens Juan Mata allerede mellom 27 og 29 begynte å miste alt av tekniske ferdigheter og fysikk i et forferdelig tempo. Han tok en Torres, med andre ord.

 

Ellers har nå både Nani og Fletcher lagt opp, som United-spillere, og det betyr at Tom Cleverley, Phil Jones og Chris Smalling er de eneste fra den opprinnelige troppen som fortsatt er i klubben, og begge de to siste har klaget på at de har "oppnådd alt de kan med klubben og vil ha nye utfordringer". Herregud...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Skal om ikke mange ukene sette i gang min tredje sesong med Liverpool. På de to første sesongene så endte jeg på 3. plass og en 5. plass, men da med FA Cup seier og som Europa League vinner.

 

 

 

 

Men det jeg har som problem er at jeg får så lite penger til å kjøpe spillere for, f.eks nå så har jeg bare rundt 250 000 000 til å kunne handle for. Hadde ikke spesielt så mye mere penger den første sesongen eller eller den jeg nettopp har avsluttet. Så jeg sliter litt med å kunne hente inn noen skikkelige gode spillere, og nå kunne jeg trengt en ny spiss som kan score mål. Andy Carroll holder ikke mål, joda han spiller mange kamper, men 8 mål på èn sesong er og blir for lite :s Heldigvis så scorer Suarez og de andre spillerne mine også.

 

 

 

 

Men jeg kunne virkelig ha trengt en bedre spiss som kan score oftere en Carroll :p Men de spillerne jeg ser på og prøver meg på koster gjerne fra 200M til 400M ++ Syntes også det er hardt og kjempe om tittelen med de spillerne jeg har til rådighet, og siden jeg hele tiden må kjøpe billigere spillere som gjerne ikke er like gode som de jeg vil ha :S

 

 

 

 

Er forresten i år 2013 og Harry Redknapp, Arsen Wenger og Sir Alex Fergurson har allerede lagt opp i år :S

 

 

Lenke til kommentar

Bruker Tevez som enslig spiss og er 33-34 år nå. Holder fortsatt koken, selv om han er noe redusert. Heldigvis har jeg 2 enorme talenter klare til å overta når han gir seg/blir ubrukelig.

 

Er ikke bare i virkeligheten Arsenal sliter. På min save nå ligger de nede på 13 plass etter halvspilt sesong. De har kjøpt et av de største new gen talentene, men selger unna stjernene. Akkurat som i virkeligheten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...