Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt det med egenproduserte spillere.

 

Jeg har nå en spiller som er god og fra egen klubb. Han er 20 år og er egenprdusert i klubben. Kan jeg da låne han ut til en annen klubb og han vil fortsatt være egenprodusert ?

 

Han trenger kamp trening i pl....

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt det med egenproduserte spillere.

 

Jeg har nå en spiller som er god og fra egen klubb. Han er 20 år og er egenprdusert i klubben. Kan jeg da låne han ut til en annen klubb og han vil fortsatt være egenprodusert ?

 

Han trenger kamp trening i pl....

 

Ja, så lenge han har vært i klubben i 3 år før fylte 21, så telles han som home grown. Du kan trygt låne ham ut.

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer litt på når man ser på rapporten til en spiller og hvor det står hvilken posisjon og hvilken plikt han spiller best ved, hva må treneren som vurderer dette være god på som trenerferdighet for å ha ganske nøyaktig riktig på det. Jeg opplever også at de fleste trenerne vurderer det samme på spillere, men ville det vært mer nøyaktig om treneren hadde vært bedre på noen attributter? :) Å er det lurt at jeg følger eksemplene til trenerne om hvilken posisjon og plikt?

Lenke til kommentar

post-99668-0-16733700-1329130876_thumb.png

 

Han har vært skadet for noen måneder siden, så mistet et par poeng på fysikk. Tror han hadde 18 acceleration og 16 pace før skaden. Ellers storfornøyd. Ekstreme stats og kan spille overalt i den offensive midtbanen... selv om han ikke er verdt prisen på £98 millioner (kjøpt i januar 2018).

 

At jeg kjøpte han såpass sent har også gjort at jeg ikke har fått utvikle han som jeg selv vil. Hadde nok hatt større fokus på fart og fysikk hvis han hadde kommet tidlig, men jeg hadde ikke økonomien som skulle til, men statsene tilsier jo at han klarer seg greit.

Lenke til kommentar

.. trur eg må sette auto save etter kvar kamp.. Slo Juventus og Barcelona i CL gruppespelet, slo også Liverpool 5-1 i liga cupen.

 

 

 

 

So gjekk straumen :realmad:

 

 

Er det nokon som har eit godt tips til kjøp av ein venstre midtbane spelar i 2018? Helst eit ungt talent.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Tenkte meir på ein rundt 20-23 år som er god nok for å spele premier league.

 

2018 er 7 år etter at spillet starter. De yngste spillerene da (som det er verdt å snakke om) er vel rundt 16-17. Ergo vil de være fra 23 og oppover.

 

Uansett, har du sjekket ut Lucas Moura? Mener han er rundt 16-17 når man starter. Ellers må du nok ty til ny-gen gitt hvis du skal ha spillere rundt 20 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...